2018-03-16, 13:27
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gossipland
tagga ner nu bagarn. Ställde frågan samtidigt i alla trådar. ge mig ett bra svar ist.
HCG guide: (FB) HCG guide
Clomid, Nolvadex, HCG och PCT FAQ: (FB) Clomid, Nolvadex, HCG och PCT FAQ

Där finns all information du behöver. Jag vet inte i övrigt vad du frågar om. Du har ju fått svar på dina frågor.
Citera
2018-03-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gossipland
tagga ner nu bagarn. Ställde frågan samtidigt i alla trådar. ge mig ett bra svar ist.

du har fått svar och det gjorde du fan inte för jag var online när du posta första inlägget, om min trovärdighet inte är tillräcklig så gå tillbaka och kolla datum.. det ena inlägget gjordes för 2 dagar sen medans det andra gjorde inatt.... lier lier pants on fire

att du inte nöjjer dig med svaret du får är ditt problem

kors postning är emot regler och riktlinjer och bagarn är inte den enda som stör sig på det, nästa gång åker du på en anmälan istället för tillsägelse
Senast redigerad av AASsubject101 2018-03-16 kl. 13:34.
Citera
2018-03-17, 22:40
Medlem
Ingen nybörjarfråga men tror att det är störst chans att jag får bäst och snabbast svar här. Såg Roellys vinst på Arnolds, och midjan var i fantastisk form (för Roelly) jämfört med många av hans andra tävlingar. Han har ju under en tid varit ett praktexempel på GH- gut och det jag undrar är väl mest om detta fenomen skulle kunna vara reversibelt och om så är fallet, vilka faktorer samt processer tror ni detta har att göra med?

Kan det vara så pass att han bara lärt sig hantera magen för en gångs skull? /Bagarn
Citera
2018-03-17, 23:27
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Ingen nybörjarfråga men tror att det är störst chans att jag får bäst och snabbast svar här. Såg Roellys vinst på Arnolds, och midjan var i fantastisk form (för Roelly) jämfört med många av hans andra tävlingar. Han har ju under en tid varit ett praktexempel på GH- gut och det jag undrar är väl mest om detta fenomen skulle kunna vara reversibelt och om så är fallet, vilka faktorer samt processer tror ni detta har att göra med?

Kan det vara så pass att han bara lärt sig hantera magen för en gångs skull? /Bagarn

Dels ser vi ofta fördelaktiga bilder på Roelly, dels är termen GH-buk missvisande. Snarare lär det vara broscience-bruket av insulin som lagrar in fett i bukhålan, men samtidigt kanske möjliggör storlekarna vi ser idag.
Citera
2018-03-18, 11:32
Medlem
håller med loafee, sen är det andra faktorer som också spelar roll

först och främst har han nog tränat på midjan då det är / har varit en av hans stora svagheter

sen är de här grabbarna inga små pojkar, det krävs en JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA massa mat att ladda de där musklerna och det tar plats i magen, så är det bara och då blir det tuffare att hålla in magen, med det sagt så kanske rolley valda att ladda mindre i hopp om att tjäna in axelvidd kontra midja

sen kan ju rolley ha gjort operation under året för han hade en bra midja (för att vara rolley) på arnold classic också och då är frågan kvarstående är effekten reversible? ja och nej är svaret enligt mitt tycke och med min kunskap, du kan som sagt alltid operera men jag vet inget annat sätt förutom att träna din vacum pose
Citera
2018-03-18, 12:33
Avslutad
Sitter o drömmer lite om 1a trenkur, beslutat för 50mg ED tsm med testo e e5d/alternativt susta i samma dos, eftersom jag köper 10ml på 100mg per ml blir det 20 dagar på 1 vial, tänkte det kan vara nog för att känna på det, är rädd att ödelägga förhållandet med bruden helt om jag kör på 2 vialer, estern är ju så kort i A att jag tänker det ska va full effekt innom ett par dagar och då få ut lite mer än 2 veckor i beast mode..
Citera
2018-03-18, 13:34
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Sitter o drömmer lite om 1a trenkur, beslutat för 50mg ED tsm med testo e e5d/alternativt susta i samma dos, eftersom jag köper 10ml på 100mg per ml blir det 20 dagar på 1 vial, tänkte det kan vara nog för att känna på det, är rädd att ödelägga förhållandet med bruden helt om jag kör på 2 vialer, estern är ju så kort i A att jag tänker det ska va full effekt innom ett par dagar och då få ut lite mer än 2 veckor i beast mode..
Förstår inte frågeställningen riktigt?
Varför skulle du ödelägga ditt förhållande?

Räknar du med att bli idiot och spöa kärringen om du kör tren för länge? Isf borde du inte använda aas öht
Är man en idiot från början så blir man en större idiot med aas.

Det tar ett par v för tren a att komma igång ordentligt.
Själv kan jag bli lite mensig och tjurig på tren.
Typ som när man deffat ett tag.
Vet din tjej om att du kurar?
Mvh
Citera
2018-03-18, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank

Räknar du med att bli idiot och spöa kärringen om du kör tren för länge? Isf borde du inte använda aas öht

Mvh

Ja jag räknar med att de negativa egenskaper jag redan besitter vill potentiellt tripplas iaf - vilket vill eskalera inte till fysiskt våld förhoppningsvis men tren är tren så osäker på hur långt jag vill dra det.

Legat på cruise i några år och ja hon vet om det men är ju inte påläst så ingenting vi diskuterer så att säga..
Men då blir det minst 7 veckor på tren A för att inte slösa bort oljan helt
Citera
2018-03-18, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank

Mvh

För att besvara din fråga - jag räknar med att hon klarar mig som idiot 2-3veckor men ska jag fortsätta halva vägen in i sommaren är ju risken större för att det går söderut så att säga
Citera
2018-03-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ja jag räknar med att de negativa egenskaper jag redan besitter vill potentiellt tripplas iaf - vilket vill eskalera inte till fysiskt våld förhoppningsvis men tren är tren så osäker på hur långt jag vill dra det.

Legat på cruise i några år och ja hon vet om det men är ju inte påläst så ingenting vi diskuterer så att säga..
Men då blir det minst 7 veckor på tren A för att inte slösa bort oljan helt

hahaha är du seriöst osäker på om du kommer nita kärringen om du tar tren? ge fan i steroiderna mannen

nog fan har jag höjt handen för att sedan slå rakt igenom en vägg på 700 mg tren ew (kan tillägga att jag bad om att få vara ifred 4 gånger innan detta hände) men inte fan har jag någonsin varit osäker på om jag ska nita någon utan att vara medveten och ha full kotroll på vad jag gör
Citera
2018-03-18, 15:09
Medlem
Citat:

sen kan jag väll tycka att 100 mg eod kombinerat med testo e e4d blir jävligt mycket mindre stick för dig just saying ^^
Citera
2018-03-18, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
sen kan jag väll tycka att 100 mg eod kombinerat med testo e e4d blir jävligt mycket mindre stick för dig just saying ^^

Ja jag kan också räkna... gjorde detta med npp men just tren vill jag hålla jämnt och fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in