2018-03-01, 22:14
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Jag vet några friska människor som brukar T3 och ingen av dem har noterat några problem. Men för mig tror jag bara inte att det är värt det om du har en hälsosam sköldkörtel (varför då riskera att permanent förstöra din egen produktion?).

Det är inte värt att vara på piller under resten av ditt liv när man manipulerar andra faktorer som kan fortfarande hjälpa till med fettförlusten och inte vara så potentiellt katabolisk (t.ex. ---> OTC-fettbrännare, efedrin, clen, AAS, etc.)

Jag verkar sakna kunskaper här för jag förstår inte riktigt hur allt det där hänger ihop. Kan du förklara för mig vad "OTC-fettbrännare" är? Antar OTC är akronym för "Over The Counter" dvs lagliga preparat? Isåfall; vad är en fettbrännare?

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr M///
Jag ligger på totalt max 500kcal om dagen.

hahahahahhaa då är du bara efterbliven XD

när jag låg på 4 procent kroppsfett så åt jag 1300 kcal om dagen istortsett ditt tre dubbla intag och då kunde du fan rita av en anatomi karta med mig

du vet om att om du äter för lite så hämmar du din viktnedgång?

du gör det alltså jobbigare för dig själv just nu för mindre resultat... börja lära dig om kost innan du trycker i dig massa prepp för fan
Senast redigerad av AASsubject101 2018-03-01 kl. 22:27.
Citera
2018-03-02, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr M///
Min tanke var att shocka kroppen o få en snabb viktnedgång med lite kalorier samt högreps träning samt cardio,att jag skulle tappa muskler i samma veva var jag medveten om.ang t3 så var tanken att tillsätta den mängd ca som kroppen normalt producerar och som i mitt fall skulle stängas ner rejält i "svält" för att få hjälp med viktnedgång samt ämnesomsättning.
Nu har jag börjat med kyckling/nötfärs/ris osv o väger.3mål om dagen samt lite mellis osv dvs en std väg.ska tillsätta 250 testo e veckovis framöver när jag känner med mogen för det.
Summering:
Oavsett om jag legat på lite kalorier 5ddg så har helgen vart vanrit mer vanlig mat med familjen,jag har gått ner ca 25kg på 5 månader vilket var målet även om det kostat muskler med givetvis.
Jag har aldrig mått dåligt eller kännt mig "fel" på något vis utan det har gått relativt enkelt tycker ja,visst energin på träningen vissa dagar kan va bättre men det köper jag.
Ny är nya målet att gå ner sista 5kg i mer lagom tempo o samtigt bygga eller få fram kvalitet,ej bygga massa utan lagom vältränad
80-83kg 174cm lång.

Aj aj aj så illa detta kan bli! Du verkar ha en otroligt dålig kostvanor, man ser över den först och främst innan man kurar sig eller stoppar i sig potenta piller. Om du VERKLIGEN har det svårt för att gå ner i vikt trots all försök med en strikt diet DÅ kanske du ska överväga en magsäckskförkrympning.

Men jag kan lova dig att om du verkligen anstränger dig så kommer du att gå ner i vikt naturligt. Du verkar vara lat och vill ta genvägar. KOM IGEN NU!!
Citera
2018-03-03, 00:21
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag verkar sakna kunskaper här för jag förstår inte riktigt hur allt det där hänger ihop. Kan du förklara för mig vad "OTC-fettbrännare" är? Antar OTC är akronym för "Over The Counter" dvs lagliga preparat? Isåfall; vad är en fettbrännare?

Mvh,

-Alfred

Ja over the counter.. speciellt om man är utomlands så kan man haffa till sig det. Finns hur många fettförbränningsprepps som helst. Men jag håller med dig att steg ett är att se över sin kost såsom kaloriintag som är största boven.
Citera
2018-03-04, 11:25
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Ja over the counter.. speciellt om man är utomlands så kan man haffa till sig det. Finns hur många fettförbränningsprepps som helst. Men jag håller med dig att steg ett är att se över sin kost såsom kaloriintag som är största boven.

Svara gärna på frågan; vad är ett fettförbränningsprepp? Alltså förklara farmakologin - vilka substanser i dessa "fettförbränningsprepp" är det som gör vad exakt men förklara gärna framförallt "fettförbränning" för du verkar ha absolut noll förståelse för hur kroppen gör sig av med olika typer av fettceller.

Givetvis är kalori-intaget i 99 fall av 100 anledningen till övervikt.
Citera
2018-03-04, 11:44
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFitnessJonathan
Aj aj aj så illa detta kan bli! Du verkar ha en otroligt dålig kostvanor, man ser över den först och främst innan man kurar sig eller stoppar i sig potenta piller. Om du VERKLIGEN har det svårt för att gå ner i vikt trots all försök med en strikt diet DÅ kanske du ska överväga en magsäckskförkrympning.

Men jag kan lova dig att om du verkligen anstränger dig så kommer du att gå ner i vikt naturligt. Du verkar vara lat och vill ta genvägar. KOM IGEN NU!!

Kan inte hålla med om att Mr verkar lat eller vill ta genvägar förbi svårigheterna med viktnedgång alls faktiskt. Om det nu stämmer att han enbart fått i sig 500kcal om dagen ett tag så visar det rätt extrema prov på viljekraft och disciplin, särskilt om man har skyhöga T3-värden och sannolikt då även kraftigt hämmade T4-värden* vilket enbart gör det hela mer svårhanterligt.

Det handlar inte om att jobba hårdare - det handlar om att jobba smartare. Här är det tyvärr insikten och kunskapen som saknas, inte engagemang eller ansträngning som du verkar ha uppfattat.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-04, 12:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
ser att karl alfred har varit inne men inget nytt här väldigt tråkigt då jag hade förhoppningar på något jukt bra inlägg med nyttig info ifrån honom, nåja jag bumpar upp tråden o ser om ett mirakel kan hända

Vet inte riktigt vilken "samlingstråd" som Arne.Anka grät över att tråden om kombinerande av 19-nor-prep inte var placerad i men jag postar mitt svar här då så får han väl ta fram ridspöt om det är fel.

Citat:
Hahaha jävla brädbor å ha koll på vad jag sysslar med.
Såg tråden först nu. Intressant frågeställning absolut, något jag har funderat på ett tag faktiskt.
Att blanda tren å nandro är långt ifrån ovanligt när det gäller byggarbusar enligt min erfarenhet. Jag får dock känslan av att den allmänna kunskapen har ökat något gällande detta och att byggare verkar vilja satsa på ett 19-nor åt gången - antingen höga doser tren eller höga doser nandro. Men som sagt är inte grammet tren + grammet nandro något jag höjer på ögonbrynen över att höra idag. Är inte så säker på att det är så bra.

Jag får lov att återkomma på den här pucken när jag har något vettigt att tillföra men NPP å tren a är ju väldigt mysigt och rullar igång med skiftet vilken dag som helst. Min plan för denna rotation är att sätta in NPP efter 4 veckor på tren a. Tanken är att efter 4 veckor på tren a har kroppen börjat reagera på den extrema anabolism/androgenism som uppstår men fortfarande inte nått full respons, därför växlar man då ner på androgenismen men behåller större delen av anabolismen med NPP'n i en lite högre dos än vanligt, omkring 6mg/kgkv istället för de 4mg jag brukar ligga kring, kanske till och med uppåt 7.5mg.
Den här metoden handlar mer om att ersätta 8 veckor på tren a med enbart 4 veckor på tren a och 4 veckor på NPP fast med likvärdigt resultat och mindre ansträningar på kroppen = mindre återhämtning.
Gällande eventuella synergier mellan nandro och tren i kombination vet jag inte om det har å göra med faktumet att de båda är 19-nor-preparat utan snarare pga nandrots inverkan på kollagensyntes, att stacka tren med nandro är alltså helt klart potent.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-04, 14:05
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt vilken "samlingstråd" som Arne.Anka grät över att tråden om kombinerande av 19-nor-prep inte var placerad i men jag postar mitt svar här då så får han väl ta fram ridspöt om det är fel.

jag förstod inte riktig det heller men men..

o ville inte ställa frågan här heller för jag tycker sånna här frågor bara försvinner i nybörjar tråden då det är så långt ifrån en nybörjar fråga som det nästan går o komma men jag är sjukt glad över att du tog dig tid att svara med det du hade på fatet!

bra svar och jag kommer prova slänga in lite tren a nu efter min vända på oxarna

ska börja cutta då också o kan tänka mig att tren lär göra gott när man går ifrån ett jävla överskott till ett mildare underskott i min sits
Citera
2018-03-04, 16:17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
jag förstod inte riktig det heller men men..

o ville inte ställa frågan här heller för jag tycker sånna här frågor bara försvinner i nybörjar tråden då det är så långt ifrån en nybörjar fråga som det nästan går o komma men jag är sjukt glad över att du tog dig tid att svara med det du hade på fatet!

bra svar och jag kommer prova slänga in lite tren a nu efter min vända på oxarna

ska börja cutta då också o kan tänka mig att tren lär göra gott när man går ifrån ett jävla överskott till ett mildare underskott i min sits

Ja det är ju när man tightar till kosten ett snäpp som trenet kommer till sin största nytta om du frågar mig. Tren möjliggör ju det omöjliga med att bygga rejält med muskler på underskott med en rasande förbränning så varför ska man använda det till annat egentligen?
Varför inte passa på att testa kombination oxar och tren på lägre doser å se vad det ger i jämförelse?

Håller verkligen med om att den här diskussionen är ungefär så långt ifrån nybörjar-frågor man kan komma. :P

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ja det är ju när man tightar till kosten ett snäpp som trenet kommer till sin största nytta om du frågar mig. Tren möjliggör ju det omöjliga med att bygga rejält med muskler på underskott med en rasande förbränning så varför ska man använda det till annat egentligen?
Varför inte passa på att testa kombination oxar och tren på lägre doser å se vad det ger i jämförelse?

Håller verkligen med om att den här diskussionen är ungefär så långt ifrån nybörjar-frågor man kan komma. :P

Mvh,

-Alfred

håller med fullständigt, jag har fan slagit pr på min lägsta fett procent med tren det är helt jävla sjukt det där preppet haha visst det kan vara fint att ha i en bulk kur också men jag tycker som du säger att tren och dess effekter träder fram kraftigare och skapar en betydligt mycket större nyans när man ligger på underskott än överskott

just nu så ska jag gå över från oxar till tren då det beslutet redan tagits och det blir för bökigt just nu

ligger redan på 100 mg oxar ed
har inget tren hemma för tillfället
blir bara stress och oplanerat att sänka oxarna och beställa hem tren just nu

MEN! ingenting är omöjligt och det kan absolut hända i framtiden, jag kommer ändå ha 25 st x 50 mg oxar kvar efter denna kuren, kan bli en jävligt sjuk syn o se oxar plus tren i en hårdare fysik i sommar haha du har sått ett frö nu karl det kan jag säga och du verkar ha gödslat det rikligt om inte jag gjorde det själv nyss

kan vara värt att hålla koll på blod trycket undet en sådan kur
Senast redigerad av AASsubject101 2018-03-04 kl. 17:38.
Citera
2018-03-05, 11:35
Medlem
Någon som har koll på om Nolva har någon interaktion med Elvanse (ADHD-medicin, stimulant) på något sätt?

Ska köra PCT nu ett antal veckor och kommer behöva ta Elvanse samtidigt, borde inte vara några problem right?
Citera
2018-03-05, 16:08
Medlem
caecos avatar
Om man vill dubbelkolla att en tablett innehåller rätt substans, finns det någon form av snabbprov så man inte behöver skicka det på analys? Antar att de är relativt tillförlitliga för att kolla om tabletterna överhuvudtaget innehåller rätt substans om detta finns.

Edit: Hittade nu vad jag letade efter. Var billigare än jag väntat mig, absolut värt för att undvika bedrägerier om de är tillförlitliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in