Citat:
Ursprungligen postat av
-KarlAlfred
Ja det är ju när man tightar till kosten ett snäpp som trenet kommer till sin största nytta om du frågar mig. Tren möjliggör ju det omöjliga med att bygga rejält med muskler på underskott med en rasande förbränning så varför ska man använda det till annat egentligen?

Varför inte passa på att testa kombination oxar och tren på lägre doser å se vad det ger i jämförelse?
Håller verkligen med om att den här diskussionen är ungefär så långt ifrån nybörjar-frågor man kan komma. :P
Mvh,
-Alfred
håller med fullständigt, jag har fan slagit pr på min lägsta fett procent med tren det är helt jävla sjukt det där preppet haha visst det kan vara fint att ha i en bulk kur också men jag tycker som du säger att tren och dess effekter träder fram kraftigare och skapar en betydligt mycket större nyans när man ligger på underskott än överskott
just nu så ska jag gå över från oxar till tren då det beslutet redan tagits och det blir för bökigt just nu
ligger redan på 100 mg oxar ed
har inget tren hemma för tillfället
blir bara stress och oplanerat att sänka oxarna och beställa hem tren just nu
MEN! ingenting är omöjligt och det kan absolut hända i framtiden, jag kommer ändå ha 25 st x 50 mg oxar kvar efter denna kuren, kan bli en jävligt sjuk syn o se oxar plus tren i en hårdare fysik i sommar haha du har sått ett frö nu karl det kan jag säga och du verkar ha gödslat det rikligt om inte jag gjorde det själv nyss
kan vara värt att hålla koll på blod trycket undet en sådan kur