2015-12-15, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Vad är alternativen för en nybörjare som är klar med en kur teso 8v, för att minska minimalt?
(Lekmannatermer tack)

Att läsa på mer.. Betydligt mer.
Citera
2015-12-16, 01:53
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuskelCaesar
v.1-10 Tren-e 400 mg/e5d
v.1-16 Test-e 500 mg/e5d
Funderar även på att slänga in dbollar v.1-5.

Synpunkter?

Jag är medveten om att doseringen av tren är rätt hög. Jag har kört tren en gång tidigare, då på 200 mg e5d. Jag anser att jag reagerade rätt bra, skumma drömmar ibland och svårt att somna då och då - Inget jätteirriterande. Jag kollade däremot inte upp blodvärden osv efter kur vilket jag ångrar idag.

Mvh
Varför så "högt" testo? När du kör tren så rekar jag iaf att ligga på lägre testo då biverkningarna ofta blir svårare att hantera i kombination med en högre testodos. Och då pratar jag framförallt blodtryck och gyno.
Släng in dbol och blodtryck blir ännu högre.
Blodtrycksmätare bör du införskaffa om du skall köra den där kuren.

Jag personligen hade kört:
Testo ~250mg/vecka
Tren 350-700mg/vecka i 8-12 veckor beroende på ester.
Hade jag slängt in oral hade jag kört oxar 50mg ed, sinnessjukt härlig combo med tren,.
Citera
2015-12-16, 04:32
Medlem
Har gått några veckor nu på min testo 250mg kur det går bra, älskar pumpen jag får
Styrkan ser riktigt bra ut repar på mina gamla pbn.

Men har en fråga kommer hålla mig på 250mg hela kuren ut, sen får jag se om jag hoppar på ny eller hoppar av beror på vad moral och resultatet säger.

Så min fråga är om jag väljer att hoppa av min kur hur mycket kan jag räkna med försvinner ungefär från min styrka? Om jag fortsätter att bulka och kör efter kur om det ens är lönt på 250mg?

Och jag har läst att testo kan spåras cirka 3 månader, någon som erfarenhet om denna fråga?

Mvh
Citera
2015-12-16, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musras
Har gått några veckor nu på min testo 250mg kur det går bra, älskar pumpen jag får
Styrkan ser riktigt bra ut repar på mina gamla pbn.

Men har en fråga kommer hålla mig på 250mg hela kuren ut, sen får jag se om jag hoppar på ny eller hoppar av beror på vad moral och resultatet säger.

Så min fråga är om jag väljer att hoppa av min kur hur mycket kan jag räkna med försvinner ungefär från min styrka? Om jag fortsätter att bulka och kör efter kur om det ens är lönt på 250mg?

Och jag har läst att testo kan spåras cirka 3 månader, någon som erfarenhet om denna fråga?

Mvh

En del vätska rinner av, det där lilla extra pumpet, styrkan, trycket osv försvinner efter kur, hur mycket är svårt att säga exakt. Beror givetvis hur du sköter dig med träning, kost osv efterföljande tid.

Testo E ja det är väl runt 3 månader spårtid.
Citera
2015-12-16, 07:34
Medlem
ftwGBGftws avatar
Tja.
Jag tänkte gå på en kur efter nyår.
Har 2 möjliga upplägg och undrar vad ni tror är bästa?
Jag har 40ml testo Enanthate 250mg Superman labs.
100st nolvadex Genesis.

1. 2ml e5d ca 14 veckor, efterkur nolvadex.
2. 1.5 ml e5d ca 18 veckor, efterkur nolvadex.

Kört ett par kurer för några årsen och varit i bra form. Nu börjat träna igen och kört på ordentligt i några månader.
Citera
2015-12-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Tja.
Jag tänkte gå på en kur efter nyår.
Har 2 möjliga upplägg och undrar vad ni tror är bästa?
Jag har 40ml testo Enanthate 250mg Superman labs.
100st nolvadex Genesis.

1. 2ml e5d ca 14 veckor, efterkur nolvadex.
2. 1.5 ml e5d ca 18 veckor, efterkur nolvadex.

Kört ett par kurer för några årsen och varit i bra form. Nu börjat träna igen och kört på ordentligt i några månader.

Alternativ 1.
Citera
2015-12-16, 14:21
Medlem
Kan man använda kristalliserad eq?
Har en 2ml vial där 1/3 är kristalliserad.. Har försökt skölja den under varmt vatten men hjälpte inte.. Kan jag använda den ändå, suga upp det som ändå är vätska? Eller bör jag kassera den?
Citera
2015-12-16, 14:48
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobagoo
Alternativ 1.

Tack så mycket
Citera
2015-12-16, 15:30
Medlem
MuskelCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Varför så "högt" testo? När du kör tren så rekar jag iaf att ligga på lägre testo då biverkningarna ofta blir svårare att hantera i kombination med en högre testodos. Och då pratar jag framförallt blodtryck och gyno.
Släng in dbol och blodtryck blir ännu högre.
Blodtrycksmätare bör du införskaffa om du skall köra den där kuren.

Jag personligen hade kört:
Testo ~250mg/vecka
Tren 350-700mg/vecka i 8-12 veckor beroende på ester.
Hade jag slängt in oral hade jag kört oxar 50mg ed, sinnessjukt härlig combo med tren,.

Anledningen till 500 mg testo är väl mer för välmåendets skull nu i samband med tren, brukar alltid lägga mig mellan 350-500 mg test när jag kurar. Du har dock en poäng i det du säger, ska fundera lite. Är det inte "overkill" att lägga sig över 500mg/vecka på tren (lång ester)?

Tackar för du tog sig tid att svara
Citera
2015-12-16, 15:36
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Har en 2ml vial där 1/3 är kristalliserad.. Har försökt skölja den under varmt vatten men hjälpte inte.. Kan jag använda den ändå, suga upp det som ändå är vätska? Eller bör jag kassera den?

Om du inte lyckas skaka ut den eller koka ihop oljan igen så är det bara att kassera.
Citera
2015-12-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad

Testa värma vialen på platta, i tom stekpanna eller något liknande, funkat för mig iaf...
Citera
2015-12-16, 18:16
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Testa värma vialen på platta, i tom stekpanna eller något liknande, funkat för mig iaf...

Vattenbad är nog att föredra då en sådan direkt värme som att ställa vialen rakt på plattan eller på en stekpanna inte är särskilt fördelaktigt för hormonet..

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in