2024-02-29, 04:37
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Ouch... Då hade jag nog cruisat så länge jag kunnat också. Om ingen annan smärtstillande hjälpt likvärdigt dvs.

Ja det var en trevlig överraskning att de hade sån effekt på mot min nervsmärta. Kör Sustanon 250 e5d nu men överväger att gå över till Enanthate.
Citera
2024-02-29, 05:38
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Ja det var en trevlig överraskning att de hade sån effekt på mot min nervsmärta. Kör Sustanon 250 e5d nu men överväger att gå över till Enanthate.

Susta är riktigt najs annars enligt mig. Bra med en blandning av olika estrar imo
Citera
2024-03-03, 16:31
Medlem
marklyft100s avatar
Jag skulle ta en spruta testo i morse men tappade kanylen på golvet i en offentlig toalett. Jag sket i vilket och tryckte ändå. Jag har ingen pip och jag känner mig som vanligt hittills, men blivit lite nojig... Riskerar jag att bli sjuk?
Citera
2024-03-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Jag skulle ta en spruta testo i morse men tappade kanylen på golvet i en offentlig toalett. Jag sket i vilket och tryckte ändå. Jag har ingen pip och jag känner mig som vanligt hittills, men blivit lite nojig... Riskerar jag att bli sjuk?
?? Har så många frågor.

Varför trycker du testo på en offentlig toalett? Du måste inte få pip. Du lär väl märka om du blir sjuk.
Citera
2024-03-03, 17:42
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
?? Har så många frågor.

Varför trycker du testo på en offentlig toalett? Du måste inte få pip. Du lär väl märka om du blir sjuk.
Ja, alltså det var ju inte det mest genomtänkta jag gjort. Men hur stor risk är det att jag blir sjuk? Jag är utomlands och var på språng. Därav offentlig toalett. Ser ju inte att det är till situationens fördel att jag är utomlands heller. Nåväl, nu sitter oljan i kroppen.

Jag orkar ju inte heller bli sjuk under en trevlig resa.
Citera
2024-03-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ja, alltså det var ju inte det mest genomtänkta jag gjort. Men hur stor risk är det att jag blir sjuk? Jag är utomlands och var på språng. Därav offentlig toalett. Ser ju inte att det är till situationens fördel att jag är utomlands heller. Nåväl, nu sitter oljan i kroppen.

Jag tror inte du blir sjuk, nuddade själva nålen marken? Använder du blåa kanyler? Isåfall tror jag du är rätt safe.
Citera
2024-03-04, 10:23
Medlem
Jag planerar en testosteron kur nu och jag skulle behöva er input!

Förra året gjorde jag ett försök att kliva på testo (150mg/v och planen var att trappa upp) men det gick inte bra alls. Jag upplevde raka motsatsen av den effekten jag var ute efter. Jag fick hög ångest, tött/ deppig, var konstant uppe i varv och kunde inte sova. Så jag avbröt kuren efter andra sticket.

Nu har jag tagit ett år till för att djupare researcha vad det var som gjorde att det gick snett. Jag har även sedan dess implementerat DHEA och pregnenolon i komb med en AI som haft mycket bra effekt för mig- förbättrad fysik, bättre återhämtning och bättre mental kraft + välmående.

Av vad jag har läst mig till och hört mig till så kan orsaken till att mitt försök förra året gick så dåligt vara: för låg dos T/ för låg inject frekvens/ att jag aromatiserad väldigt mycket och eventuellt att mitt prolaktin gick upp med.

Hur kan jag göra för att på bästa sätt se till att det går vägen denna gång? Har du någon liknande upplevelse? Tacksam för all hjälp jag kan få.
Citera
2024-03-04, 18:44
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:

Tror du kan va rätt lugn. Du lär märka om det blir infekterat eller nåt, börjar göra ont o blir rött o grejer. När jag gick på tjack tappade jag lösningen på marken ett par gånger, filtrerade bara upp direkt från golvet och injicerade rätt in i armen... Jag lever.

Tänk när man trillat o fått en skrubbsår va mycket skit som lär tryckas in. Kroppen e duktig på att ta hand om skit.
Citera
2024-03-07, 07:17
Medlem
Jag tänkte köra deca ett tag för att se om det hjälper med värk. Jag kör dock TRT 150 mg/vecka, och har läst mig till att man ej bör över stiga 2:1 ratio. Det skulle innebära 75 mg deca/vecka. Är det tillräckligt för att få lindring av värk? Skulle det vara "säkert" att köra 100 mg deca?
Senast redigerad av litenjaekel 2024-03-07 kl. 07:19.
Citera
2024-03-11, 14:38
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Susta är riktigt najs annars enligt mig. Bra med en blandning av olika estrar imo

Efter att ha läst runt lite mer å så, så har jag bestämt mig för att fortsätta med susta och inte byta.
När jag tänker efter så, varför byta när det funkar bra liksom.
Idag är det dags för ett stick igen, och jag funderar på att lite lätt höja dosen, kör 250mg / stick för tillfället. Har läst en hel del om att högre doser också är "normalt" men har velat börja lågt för att låta kroppen känna efter först på lägre dos.

Då har jag även en fråga, ni som sticker mer än 1ml per tillfälle, delar ni upp det på fler stick, eller allt i ett?

Mvh
Cuckoo
Citera
2024-03-11, 14:40
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Jag tänkte köra deca ett tag för att se om det hjälper med värk. Jag kör dock TRT 150 mg/vecka, och har läst mig till att man ej bör över stiga 2:1 ratio. Det skulle innebära 75 mg deca/vecka. Är det tillräckligt för att få lindring av värk? Skulle det vara "säkert" att köra 100 mg deca?

Hej
Nu vet jag inte vad du menar för typ av värk, men jag tycker jag haft väldigt bra effekt mot mina nervsmärtor sen jag började kura. Har fram tills nu kört på Sustanon 250mg e5d. Kanske lägre dos också hade haft bra effekt, det vet jag inte.

Mvh
Cuckoo
Citera
2024-03-13, 21:07
Medlem
Behöver hjälp med vilket av alternativen som ni skulle ha valt med att ta testo c?
250mg e5d ,150mg e3d eller 300mg e6d, i ca 10-12 veckor med 2st frontningar på 500mg? Och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in