2017-01-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Min kur blir testo enanthate 250mg
Söndag & Onsdag så sammanlagt 500mg i veckan. Bör jag fronta? Känns lite saftigt med 1000mg på en vecka när man inte kört nån kur på över 6år. Eller tänker jag fel? Sen tänkte jag köra arimidex genom kuren tänkte först 0.5 eod men verkar snarare bli 0.25 eod. Hur lång tid efter första sticket bör jag ta första arimidexen?

Jag har alltid gillat front eftersom man får jämna nivåer snabbare och snabbare effekt av grejerna. Men alla gör som dom vill! I övrigt ser det bra ut! Börja adexen direkt eller efter en vecka eller nåt. 500mg är inte så mycket. Dom flesta får inga östro problem på den dosen.

Mvh
Citera
2017-01-30, 21:40
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag har alltid gillat front eftersom man får jämna nivåer snabbare och snabbare effekt av grejerna. Men alla gör som dom vill! I övrigt ser det bra ut! Börja adexen direkt eller efter en vecka eller nåt. 500mg är inte så mycket. Dom flesta får inga östro problem på den dosen.

Mvh

Tack för svar dock har jag gamla knölar kvar i brösten som jag oroar mig för ska växa.. eller att jag är gyno känslig. Sånt tänkte jag inte på när jag var yngre eller ens att känna efter. Då blir det antagligen front som tänkt tack.
Citera
2017-01-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Jag har fått en aning förbättrad aptit om man får säga så. Lite mer energi och ork, men antar när den når sitt hösta peak runt 8 veckor som man verkligen märker skillnad på Deca.

På tal om Adex kan man ta den EOD även om man inte har gynnokänningar? Tänke om jag tar Adex EOD så att mitt östro hålls i schack...

jag skulle köra adex e3d till att börja med och se till o få dina värden kollade, sen vet du vad du ska göra efter det om det krävs sänkning eller ökning
Citera
2017-01-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Min kur blir testo enanthate 250mg
Söndag & Onsdag så sammanlagt 500mg i veckan. Bör jag fronta? Känns lite saftigt med 1000mg på en vecka när man inte kört nån kur på över 6år. Eller tänker jag fel? Sen tänkte jag köra arimidex genom kuren tänkte först 0.5 eod men verkar snarare bli 0.25 eod. Hur lång tid efter första sticket bör jag ta första arimidexen?

jag skulle fronta, du får jämnare nivåer snabbare..

sätt 2 ml per stick bara varför skulle det kännas saftigare än 500 ew? exakt samma när dina nivåer har jämnats ut..

om du tänker fel är väll upp till dig? behöver du 500 ew det är du som ska svara på det..

du tar bara AI om du får gynokänningar vid en simpel testo kur eller om du vet att du är känslig o då borde du redan veta när du ska slänga in det...
Citera
2017-01-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort

Mvh

500 mg är rätt mycket... alltså shit vad alla ska monster dosera här på fb... mer är inte alltid bättre, jag bygger bra på 500 ew och jag väger in på 100 kg med ca 170 cm och bra form.. ligger man inte där bygger man JÄVLIGT BRA på 500 ew.. tro mig, annars har du skit oljor

jag får gyno känningar varje gång jag går över 500 mg / ew men brukar kunna ligga där i 2 veckor minst innan jag känner behov av nolva och vid enbart testo använder jag inte ens arimidex
Citera
2017-01-31, 05:15
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
500 mg är rätt mycket... alltså shit vad alla ska monster dosera här på fb... mer är inte alltid bättre, jag bygger bra på 500 ew och jag väger in på 100 kg med ca 170 cm och bra form.. ligger man inte där bygger man JÄVLIGT BRA på 500 ew.. tro mig, annars har du skit oljor

jag får gyno känningar varje gång jag går över 500 mg / ew men brukar kunna ligga där i 2 veckor minst innan jag känner behov av nolva och vid enbart testo använder jag inte ens arimidex

RUSKIGT märkligt inlägg av dig....
Med tanke på att du skriver så här i tråden om Deca och Dostinex

" jag ligger på:
896 mg testo e / ew
420 mg nandrolone deca / ew
0,5 mg arimidex e3d

inga konstigheter för mig "

Lust att förklara hur du menar, jag hänger inte med?
Citera
2017-01-31, 09:31
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
jag skulle fronta, du får jämnare nivåer snabbare..

sätt 2 ml per stick bara varför skulle det kännas saftigare än 500 ew? exakt samma när dina nivåer har jämnats ut..

om du tänker fel är väll upp till dig? behöver du 500 ew det är du som ska svara på det..

du tar bara AI om du får gynokänningar vid en simpel testo kur eller om du vet att du är känslig o då borde du redan veta när du ska slänga in det...

Tack. Angående 500mg ew är jag säker det vara bara fronten jag kände mig osäker på
Citera
2017-01-31, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf

" jag ligger på:
896 mg testo e / ew
0,5 mg arimidex e3d

vad är det som är märkligt? fattar inte vad det är du tycker är otydligt?
Citera
2017-01-31, 10:11
Medlem
Citat:

" jag ligger på:
896 mg testo e / ew
0,5 mg arimidex e3d

läser det om o om igen och fattar fortfarande inte vad du tycker är RUSKIGT märkligt

bara för att jag gasar på mer än vad jag själv rekommenderar till en kille som inte har kurat på 6 år och egentligen ska köra en nybörjarkur så gör väll inte det mig till hycklare om det är det du försöker antyda?

en jävla skillnad för mig att ligga på dom doserna och lägga någon annan som inte kurat på 6 år på de doserna och det tror jag vi alla är överens om..

500 mg testo e / ew är fortfarande en bra dos som jag kan bygga på utan problem men det betyder inte att det uppfyller de mål jag har ellerhur?
Citera
2017-01-31, 11:45
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
läser det om o om igen och fattar fortfarande inte vad du tycker är RUSKIGT märkligt

bara för att jag gasar på mer än vad jag själv rekommenderar till en kille som inte har kurat på 6 år och egentligen ska köra en nybörjarkur så gör väll inte det mig till hycklare om det är det du försöker antyda?

en jävla skillnad för mig att ligga på dom doserna och lägga någon annan som inte kurat på 6 år på de doserna och det tror jag vi alla är överens om..

500 mg testo e / ew är fortfarande en bra dos som jag kan bygga på utan problem men det betyder inte att det uppfyller de mål jag har ellerhur?

Enda inlägget sitter du och förespråkar 500 mg att det räcker hur bra som helst ( som du även har rätt i ) och att folk drar i sig monster doser här på FB och att du får gynnokänningar redan vid 500 mg
För att i nästa tråd samma dag sitta och berätta att du trycker 900 mg testo 400 mg deca och har inga känningar.. Tycker du inte själv att det låter aning motsägelsefullt.
Citera
2017-01-31, 13:05
Medlem
Citat:
Enda inlägget sitter du och förespråkar 500 mg att det räcker hur bra som helst ( som du även har rätt i ) och att folk drar i sig monster doser här på FB och att du får gynnokänningar redan vid 500 mg
För att i nästa tråd samma dag sitta och berätta att du trycker 900 mg testo 400 mg deca och har inga känningar.. Tycker du inte själv att det låter aning motsägelsefullt.

jag ligger på:
896 mg testo e / ew
0,5 mg arimidex e3d

inga konstigheter för mig

detta är vad jag skrev, sen skrev jag också att vid endast testo har jag ingen användning av arimidex utan använder då hellre nolva? inget som är motsägelsefullt jag säger bara att jag kontrollerar mitt östro olika beroende av vilka prepp och doser jag använder vilket man MÅSTE göra.. jag får gyno känningar om jag passerar 500 mg / ew om jag INTE KONTROLLERAR mitt östro...

frågar igen.. vad är det som är motsägelsefullt?
Citera
2017-01-31, 13:09
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
jag ligger på:
896 mg testo e / ew
0,5 mg arimidex e3d

inga konstigheter för mig

detta är vad jag skrev, sen skrev jag också att vid endast testo har jag ingen användning av arimidex utan använder då hellre nolva? inget som är motsägelsefullt jag säger bara att jag kontrollerar mitt östro olika beroende av vilka prepp och doser jag använder vilket man MÅSTE göra.. jag får gyno känningar om jag passerar 500 mg / ew om jag INTE KONTROLLERAR mitt östro...

frågar igen.. vad är det som är motsägelsefullt?

Precis det jag skrev tyckte jag var märkligt.
varför trycker man just 896 mg testo ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in