2017-01-29, 04:47
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GyllenePenis
kaloriunderskott + tung träning + AAS = ?

Avd: korta frågor

Sålänge macros är bra kan du räkna med mer eller mindre ingen/väldigt lite tappad muskelmassa. Eventuellt bygga en del också men det beror på vilka prepp/doser du tänker använda
Citera
2017-01-29, 08:23
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det är skitsamma eftersom estrarna är typ lika långa.

Mvh

Det var lite mitt tänk med. Tack för ditt svar.

Mvh Exo
Citera
2017-01-29, 20:00
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men fattar ni inte att man skall ha papper runt ampullen när man bryter den eller? Haha då får ni ju skylla er själva.
Citat:
Jag brukar använda förpackningen till pumpen när jag bryter ampar, funkar kanon.
Jag lägger ampen mot papperssidan på förpackningen (den andra sidan brukar ju oftast vara plast), med ampullens nedre kant typ 1-2cm från förpackningens nedre kant så jag kan vika upp förpackningen under ampen så att jag kan klämma fast pappret mellan ampen och tummen. Sen viker jag ner överdelen av förpackningen över ampen och håller fast så att förpackningen sitter fast ganska spänt runt ampen och trycker till med tummen. Förpackningen och uppstramningen gör att trycket kommer i perfekt vinkel mot brytskåran om du håller rätt. Funkar klockrent 100 gånger av 100.

Mvh,

-Alfred

Körde din teknik, hade en nandrolone ampull som ej hade någon markerad prick, så jag la papper från förpackningen vid tummen och glaset splittrades men tummen vart räddad! Tack som fan, hade det inte varit för din kommentar så hade min tumme varit skadad! Tusen tack!
Citera
2017-01-29, 20:21
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Kan man förvänta sig bättre aptit på Deca? Eller ingen märkbar skillnad alls?
Citera
2017-01-29, 21:10
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Körde din teknik, hade en nandrolone ampull som ej hade någon markerad prick, så jag la papper från förpackningen vid tummen och glaset splittrades men tummen vart räddad! Tack som fan, hade det inte varit för din kommentar så hade min tumme varit skadad! Tusen tack!

Jag krossade en på samma sätt men utan pappret. Gick dock bra och inga skärsår.

Citat:

Ökad aptit är vanligt med Deca. Framkommer ganska tydligt om du googlar lite.

Mvh Exo
Citera
2017-01-29, 21:34
Medlem
Citat:

jag får ökad aptit i början sen avtar den eller rättare sagt, jag äter mer hela tiden och med det så försvinner hunger känslan jag får av deca... men som vanligt är detta individuellt, vissa tappar aptiten helt på deca
Citera
2017-01-29, 22:30
Medlem
Citat:

Jag märker nada.
Citera
2017-01-30, 00:33
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Jag märker nada.

Säger detsamma, absolut ingen skillnad
Citera
2017-01-30, 18:08
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag får ökad aptit i början sen avtar den eller rättare sagt, jag äter mer hela tiden och med det så försvinner hunger känslan jag får av deca... men som vanligt är detta individuellt, vissa tappar aptiten helt på deca

Jag har fått en aning förbättrad aptit om man får säga så. Lite mer energi och ork, men antar när den når sitt hösta peak runt 8 veckor som man verkligen märker skillnad på Deca.

På tal om Adex kan man ta den EOD även om man inte har gynnokänningar? Tänke om jag tar Adex EOD så att mitt östro hålls i schack...
Citera
2017-01-30, 18:16
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Jag har fått en aning förbättrad aptit om man får säga så. Lite mer energi och ork, men antar när den når sitt hösta peak runt 8 veckor som man verkligen märker skillnad på Deca.

På tal om Adex kan man ta den EOD även om man inte har gynnokänningar? Tänke om jag tar Adex EOD så att mitt östro hålls i schack...

Självklart kan du det - och du bör göra det, men basera ditt intag på vilka mätvärden du fått på östradiolet. Allt annat är totalt ovetenskapligt och mer en chansning om du frågar mig.

Mvh Exo
Senast redigerad av Exodus78 2017-01-30 kl. 18:17. Anledning: stavfel
Citera
2017-01-30, 18:53
Medlem
ftwGBGftws avatar
Min kur blir testo enanthate 250mg
Söndag & Onsdag så sammanlagt 500mg i veckan. Bör jag fronta? Känns lite saftigt med 1000mg på en vecka när man inte kört nån kur på över 6år. Eller tänker jag fel? Sen tänkte jag köra arimidex genom kuren tänkte först 0.5 eod men verkar snarare bli 0.25 eod. Hur lång tid efter första sticket bör jag ta första arimidexen?
Citera
2017-01-30, 19:46
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Självklart kan du det - och du bör göra det, men basera ditt intag på vilka mätvärden du fått på östradiolet. Allt annat är totalt ovetenskapligt och mer en chansning om du frågar mig.

Mvh Exo

Jag förstår, har en inbokad tid hos en privat mottagning, ska då ta dessa prover för att kunna se hur jag ligger till i förhållande till testo, östro etc..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in