2015-03-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
lågdos testo, snackar vi enbart 350mg EW då eller?

Hade tänkt mig en 525mg EW(150eod) på både teston och masten, har faktiskt aldrig testat att hålla masten högre än testot.

EQ påstår ju många vara en waste om man inte kör minst 12-16v. Körde det tidigare som sagt, vet inte om jag blev så tagen av preppet i sig.. Men det kanske gör sig bättre under deff om man ser till att det underlättar cardion. Bara inte aptiten skenar iväg.

MVH

525mg ser jag som lågdos faktiskt :P så det blir ju bra!

Och samma på masten blir nog bra också. EQ mest för det binder ju inte så mycket vätska så det kunde ju vara ett alternativ eftersom tren var uteslutet. har personligen dålig erfarenhet av just eq. Ligger på det första vändan nu och bara 2 veckor in.

Lite efedrin om du kan tolerera det gör mycket skillnad tycker jag, speciellt att man binder mycket mindre vatten. Personligen ser jag mer deffad ut efter 2-3 dagar på 30mg efedrin + 250mg coffein 3 gånger om dagen.
Citera
2015-03-11, 20:15
Medlem
Bombardinis avatar
Vill skjutsa på deffen lite och överväger alternativen, T3 25-50mcg ett par månader eller DNP 200-300 mg i 14-20 dagar. Vilket skulle ni föredra? Målet är förstås att minimera muskelförlusten. Är helt grön vad gäller båda preparaten. I övrigt ligger jag på 700mg tren och 525mg test i veckan.
Citera
2015-03-11, 20:50
Bannlyst
Privet Comrades!

Vet ni om det går att blanda T.ex 2 st olika Injects AAS i samma pump och injecta de tillsammans? T.ex 2 ML Testo och 1 ML EQ i samma pump och sedan injecta?
Citera
2015-03-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Vill skjutsa på deffen lite och överväger alternativen, T3 25-50mcg ett par månader eller DNP 200-300 mg i 14-20 dagar. Vilket skulle ni föredra? Målet är förstås att minimera muskelförlusten. Är helt grön vad gäller båda preparaten. I övrigt ligger jag på 700mg tren och 525mg test i veckan.

hmm.. dnp stänger ner t3 produktionen efter några dagar så om du ska köra dnp så kör t3 tillsammans med det. Annars kan du ju köra efedrin som hjälper förbränningen lite dock så borde ju inte så mycket mer behövas om du redan ligger på tren. Vet inte hur jävlig svettningen blir på dnp och tren tillsammans. kan inte bli nådig.. :P

Mvh
Citera
2015-03-11, 22:23
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
hmm.. dnp stänger ner t3 produktionen efter några dagar så om du ska köra dnp så kör t3 tillsammans med det. Annars kan du ju köra efedrin som hjälper förbränningen lite dock så borde ju inte så mycket mer behövas om du redan ligger på tren. Vet inte hur jävlig svettningen blir på dnp och tren tillsammans. kan inte bli nådig.. :P

Mvh

Skulle du säga att 25mcg räcker under tiden jag kör dnp? Har faktiskt svettats förvånansvärt lite än så länge, men det kanske kommer. Är ju knappt 2 veckor in. Tren i sig trycker väl också ned t3 vad jag förstått. Kanske värt att lägga in 25mcg i vilket fall som helst.

Mvh
Citera
2015-03-11, 22:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyssensBror
Privet Comrades!

Vet ni om det går att blanda T.ex 2 st olika Injects AAS i samma pump och injecta de tillsammans? T.ex 2 ML Testo och 1 ML EQ i samma pump och sedan injecta?

Kör på!

/ Leif
Citera
2015-03-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Vill du bygga mycket massa så välj inte EQ .. öka testo dosen istället

Gud så tråkigt med bara testo... Skämt och sido. Jag vet att EQ inte är den optimala massbyggaren men vid dessa doser som jag tänkte använda så ska det bygga okej med massa. Jag har inte "bråttom" och EQ verkar intressant så kan nog bli det

Dock kanske kuren kortas ner till 14 veckor EQ och kanske 2 veckor mer testo, vi får se!
Citera
2015-03-12, 00:31
Medlem
Någon som fått obehagligt högt östro på hcg? Vattnig o bt osv?

Tänkte köra rätt hög dos.kul o testa. Frunderar på att cruisa på hcg tills nästa kur... Då med cirka 5 veckors uppehåll såklart
Citera
2015-03-12, 00:47
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth

Tänkte köra rätt hög dos.kul o testa. Frunderar på att cruisa på hcg tills nästa kur... Då med cirka 5 veckors uppehåll såklart

Sätt in en AI då den löser ditt problem...
Citera
2015-03-12, 02:23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Har ett par kurer bakom mig, både lyckade och misslyckade Var 5:e dag brukar funka fint för mig men vi får se där, har till höst att bestämma mig! Jag vill ju bygga mkt massa och EQ verkar ju bygga ändå OK dock hade jag gärna kört deca men fy fan för spårtiden. Tren kanske inte funkar just denna kur så ser ut som det får bli EQ. Tror det kan bygga ganska bra på denna dosen. Angående att jag sticker testo 4 veckor längre beror helt enkelt att jag läste nånstans där någon rekommenderade att sluta med EQ några veckor tidigare, kanske inte är nödvändigt?

Om du kör Boldenone Undecylenate och testosteron enanthate så räcker det med att du kniper EQ:n en vecka innan testot för att kunna starta PCT med båda preppen ur kroppen samtidigt mer eller mindre beroende på stickintervallet.

Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Vad tycker ni är en bra nästakur om man kör 100mg testo-p i två kurer? Jag vill helst inte använda längre estrar än propp under hela kuren eftersom jag helst vill hålla nere tiden för hela kuren + pct.

Jag har funderat lite på det och har kommit fram till fyra alternativ
  1. Höja dosen till 150-200mg och även öka längden på kuren med ca tre veckor (=köper en vial mer än jag gjort innan
  2. Köra vidare på samma dos propp men slänga in något mer preparat. I dagens läge har jag haft ögonen på masteron eller winstrol
  3. Höja både dos på propp och slänga in något mer.
  4. Börja kuren med frontning på testo-e (375-500mg e5d) och sedan gå över till propp (150-200mg eod). Tanken bakom detta är att jag i början av kuren får upp nivåerna snabbt men att jag kan hålla nere den totala kurlängden då jag går över till propp samt att jag kan hoppa på PCT efter 2-3 dagar efter sista stick istället för ca 2 veckor. Här är jag även öppen till att slänga in något mer prepp.

Jag kan tillägga att jag är främst inställd på ökad styrka och massa kommer definitivt i andra hand. Trots detta vill jag inte testa trenbolone än på ett bra tag känner jag.

Uppskattar lite input på detta.

Gillar alternativet där du tänkte fronta en proppkur med dubbel dos test e.

Citat:

Varför är det kul å testa hög dos hCG..? Det är ju inte helt fastslaget att det är så värst bra att fippla med signalsubstanser i kroppen på det viset så om du inte har ett direkt syfte (annat än att det verkar kul) så kanske du borde skita i..? Om du nu kör så släng på adex så slipper du östroproblemen iaf.

Mvh
Citera
2015-03-12, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Om du kör Boldenone Undecylenate och testosteron enanthate så räcker det med att du kniper EQ:n en vecka innan testot för att kunna starta PCT med båda preppen ur kroppen samtidigt mer eller mindre beroende på stickintervallet.

Gillar alternativet där du tänkte fronta en proppkur med dubbel dos test e.

Varför är det kul å testa hög dos hCG..? Det är ju inte helt fastslaget att det är så värst bra att fippla med signalsubstanser i kroppen på det viset så om du inte har ett direkt syfte (annat än att det verkar kul) så kanske du borde skita i..? Om du nu kör så släng på adex så slipper du östroproblemen iaf.

Mvh

Grejen e att bollarna var relativt små innan kur, dock ännu mindre nu hehe.. Kul och se vart hcg tar dom. Storvuxen med små bollisar
Citera
2015-03-12, 08:38
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Grejen e att bollarna var relativt små innan kur, dock ännu mindre nu hehe.. Kul och se vart hcg tar dom. Storvuxen med små bollisar

Okej, men förvänta dig inte att bollarna kommer öka i storlek i takt med att du höjer hCG-dosen. Se det mer som att hCG är en knapp; on/off. Så varför trycka mer än nödvändigt?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in