2017-01-16, 06:43
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har jag förkastat det hjälpmedlet? jag har ju skrivit om du läser innantill att antingen så kör jag spegel och röven eller så ber jag damen kasta pil på mig i exakt dom orden

pissmyror piss myror samma skit orka tjafsa om det, man blir på hugget när människor försöker behandla en som ett jävla barn.. man kanske ska tänka på att majoriteten av alla f12or ligger on då kan man ju försöka hålla god ton så slipper vi hetsa upp varandra hela jävla tiden

Äh, här är ju oftast trevlig ton om du jämför med andra avdelningar där fjortisarna bråkar. Anonymitet gör ju att små finniga tunnisar också får leka tuffa.

(Jag pekade inte på någon specifik, bara konstaterade fakta. Spelade lite onlinespel för många år sedan, och när man mötte folket irl var dom inte hälften så kaxiga.)
Citera
2017-01-16, 21:25
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Tänkte fråga vad är den rätta måttet för injektion i glute? Har googlat runt men det står olika. Allt från 21 - 23

Blå kanyl 23G 0,60 x 25mm funkar denna?

Vill vara försäkrad att all olja når in i muskeln via glute. Mvh..
Citera
2017-01-16, 21:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Tänkte fråga vad är den rätta måttet för injektion i glute? Har googlat runt men det står olika. Allt från 21 - 23

Blå kanyl 23G 0,60 x 25mm funkar denna?

Vill vara försäkrad att all olja når in i muskeln via glute. Mvh..

Absolut, den går bra. Diametern spelar såklart ingen roll och kortare än 25 mm ser man sällan heller. Bara att köra.
Citera
2017-01-16, 22:09
Medlem
TotalT1s avatar
Tänkte köra en kortare kur denna gång, omkring 8 veckor. Inget speciellt mål, men några kg på vågen utan att nämnvärt bulka så mycket. Har under mina tidigare kurer lyckats gå upp i vikt och ta mig i bättre form.

Skulle en dos på 750mg Testo i veckan kunna vara tillräckligt? Fronta och köra Testo P hela vägen.

Eller skulle jag tjäna på att köra 500mg och stacka med något, dbol första veckorna, eller köra anavar alt turinabol under kurens gång?
Citera
2017-01-16, 22:27
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalT1
Tänkte köra en kortare kur denna gång, omkring 8 veckor. Inget speciellt mål, men några kg på vågen utan att nämnvärt bulka så mycket. Har under mina tidigare kurer lyckats gå upp i vikt och ta mig i bättre form.

Skulle en dos på 750mg Testo i veckan kunna vara tillräckligt? Fronta och köra Testo P hela vägen.

Eller skulle jag tjäna på att köra 500mg och stacka med något, dbol första veckorna, eller köra anavar alt turinabol under kurens gång?

Det finns mycket kul att köra med propp. Injicerbar Winstrol eller Masteron tex. Annars funkar det utmärkt ensamt och i den dosen.
Citera
2017-01-17, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TotalT1

Jag hade nog sänkt dosen till 500mg ew och kört någon annan bredvid.
Det lär ge bättre resultat+ att du kan ge fördelar för ditt mål med kuren.
Citera
2017-01-17, 08:20
Medlem
TotalT1s avatar
Med tanke på att Ansvar är ganska dyrt, och att jag helst undviker Dbol då jag märkte att det påverkade håret på huvudet. (Kan bara varit hjärnspöken, då jag inte märker av det på testo)

Skulle det kunna vara värt att köra 750mg testo P vecka 1-2 och sänka till 500mg vecka 2-8, och lägga in en normaldos Anavar de sista 4 veckorna? Tänker jag tajmar lagom till sommaren, och ser så bra ut som möjligt.

Eller kan den extra 250mg testo, från 500-750mg, ge bättre eller liknande resultat som att slänga in Anavar med 500mg testo? Om vi tänker massa, vet att Anavar kan ha effekter som påverkar fettmassa, hårdhet och vaskularitet, som jag iof är ute efter också.
Citera
2017-01-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Jag gissar på att du är max 18 år gammal och är så pissrädd och ovan när du ska spika dina grejer därav dina hel knepiga frågor och inlägg.

har satt 100 tals spikar i mig och är inte 18 så du har gissat helt åt helvete
Citera
2017-01-18, 02:05
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har satt 100 tals spikar i mig och är inte 18 så du har gissat helt åt helvete

100 tals och ändå har dessa frågor.

Här har du en länk som borde ge dig nog på fötterna.
http://www.spotinjections.com/index3.htm
Är lite nyfiken så du får gärna förklara för mig hur du inte kommer åt att sätta i axeln?
Citera
2017-01-18, 18:16
Medlem
Exodus78s avatar
Går nu in på min 2.a vecka av Nolvadex (kurrapport finns att tillgå i "Kurrapporter") och funderar över följande:

Hur vet jag/känner jag att min PCT är över?

Tanken är att köra 3-4 veckor med Nolva men det är ju onödigt om jag inte behöver det.

I nuläget känner jag mig toppen. Inga problem med libidon, eller något annat.

Mvh Exo
Citera
2017-01-18, 18:20
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Går nu in på min 2.a vecka av Nolvadex (kurrapport finns att tillgå i "Kurrapporter") och funderar över följande:

Hur vet jag/känner jag att min PCT är över?

Tanken är att köra 3-4 veckor med Nolva men det är ju onödigt om jag inte behöver det.

I nuläget känner jag mig toppen. Inga problem med libidon, eller något annat.

Mvh Exo

Hur länge sedan sista stick?
Citera
2017-01-18, 18:50
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Hur länge sedan sista stick?

30 dagar sedan sista stick.

Mvh E
Citera