2012-10-13, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Tänkte sätta:
1ml testo 250
1ml deca 300
e5d

Men känner att jag vill ha en ml till.
Vågar inte köra tren. Eller jag känner rättare sagt att jag är för liten för det.
Testot vill jag inte uppa för jag får lätt gyno på det.
Ska jag lägga till 1ml deca så blir det 350ml testo och 840deca ew, men tror ni det blir för lite testo gentemot decan (tänker så man inte går och blir deppig :P)

Finns det nått annat roligt man kan sätta?

(BulkKur) Massa är prio 1.

EQ, att deca och EQ inte skulle gynna varann är ren bs.
Citera
2012-10-13, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Tänkte sätta:
1ml testo 250
1ml deca 300
e5d

Men känner att jag vill ha en ml till.
Vågar inte köra tren. Eller jag känner rättare sagt att jag är för liten för det.
Testot vill jag inte uppa för jag får lätt gyno på det.
Ska jag lägga till 1ml deca så blir det 350ml testo och 840deca ew, men tror ni det blir för lite testo gentemot decan (tänker så man inte går och blir deppig :P)

Finns det nått annat roligt man kan sätta?

(BulkKur) Massa är prio 1.

Vissa går på deca only och mår prima, finns ingen ratio som är stämplat i sten, man brukar kunna gå högt på decan även om man mår dåligt av det så länge man har någon slags testo bas. Antar att du menar 350mg testo och inte ml, får då är du fan hardcore. Pröva dig fram, tror inte, om du inte mår dåligt nu, att du skulle må sämre av att öka decan med 1ml, som sagt. Finns många som legat på typ 250mg testo och grammet deca utan att må ett dugg dåligt.

mvh
Citera
2012-10-13, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Tack för att du ännu en gång inte kan göra något annat än att klanka ner på mig Men visst, du har rätt att jag är aningen för grön och okunnig. Men när blir man tillräckligt "rutinerad" och kunnig, när man har legat på sjukan och haft stora besvär, när man prövat alla prepp och doser? Det är en bra fråga det

Ja, bra kriterier är ju erfarenhet och kunskap. Du äger inget av det. Nej, jag klankar inte, jag frågade dig en fråga. Att du sen lipar som en pubertal fjant är en annan sak, ganska löjligt att du sitter och försöker ge folk råd när du inte kan ta emot minsta råd själv och ser det som att man "klankar" på dig för att du är en sopa när det kommer till träning, kost och prepp.

Jepp, jag klankade lite.
Senast redigerad av Byggarproffsen 2012-10-13 kl. 02:06.
Citera
2012-10-13, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Vissa går på deca only och mår prima, finns ingen ratio som är stämplat i sten, man brukar kunna gå högt på decan även om man mår dåligt av det så länge man har någon slags testo bas. Antar att du menar 350mg testo och inte ml, får då är du fan hardcore. Pröva dig fram, tror inte, om du inte mår dåligt nu, att du skulle må sämre av att öka decan med 1ml, som sagt. Finns många som legat på typ 250mg testo och grammet deca utan att må ett dugg dåligt.

mvh

Självklart menade jag mg.
Jag mår prima i dagsläget så får som du sa testa mig fram nu ett tag.
EQ kan vara intessant, får se vad det blir.

Tack
Citera
2012-10-13, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Ja, bra kriterier är ju erfarenhet och kunskap. Du äger inget av det. Nej, jag klankar inte, jag frågade dig en fråga. Att du sen lipar som en pubertal fjant är en annan sak, ganska löjligt att du sitter och försöker ge folk råd när du inte kan ta emot minsta råd själv och ser det som att man "klankar" på dig för att du är en sopa när det kommer till träning, kost och prepp.

Jepp, jag klankade lite.

Lipar? Okej, det var aningen mer än jag visste.

Jag kan ta emot råd och kritik, handlar om hur man lägger upp det.

Det må va så att jag är en "sopa" på träning, kost o prepp om vi jämför med dig som har allt. Det är ju trotsallt flashback ändå. Men eftersom jag är snäll och iaf försöker hjälpa folk så ska jag skita i det hädanefter så kan du få ta och göra det istället! Låter väll bra?
Citera
2012-10-13, 12:25
Medlem
Augustbeasts avatar
Dagen efter sticket nu så är det ganska svullet och gör ont.
Normalt?
Citera
2012-10-13, 12:27
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Dagen efter sticket nu så är det ganska svullet och gör ont.
Normalt?

kan du inte bara sluta trolla nu ditt mongo...
Citera
2012-10-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
kan du inte bara sluta trolla nu ditt mongo...

^This
Citera
2012-10-13, 17:03
Bannlyst
Tänkte köra en testokur. Inga monsterdoser. Det jag tänkte på är ifall man kanske borde vänta nåt år eftersom man fortfarande är ung och förmodligen har ganska höga halter ändå. Sköter kosten och tränar seriöst men när är det "OK" att börja? Typ 20,21,22?
Citera
2012-10-13, 18:27
Medlem
Jag har nu tränat sedan 07 och ligger i dagsläget på 182 cm 83-85 kg med bf % på kanske 25~30%

Är det dags att börja kurs nu?
Citera
2012-10-13, 18:42
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverhaj
Jag har nu tränat sedan 07 och ligger i dagsläget på 182 cm 83-85 kg med bf % på kanske 25~30%

Är det dags att börja kurs nu?

Du har mycket kvar att ge all natural

vad är dina stats i styrka?
Citera
2012-10-13, 18:44
Medlem
CerZs avatar
Någon som kan svara på vart jag enklast kan beställa lite verktyg, suttit och sökt men hittar inget. Vet att jag såg någon gång verktyg.något.
Men kommer inte ihåg.
MVH CerZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in