2012-12-01, 20:08
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnabben
läste att det är bättre att deffa dig på korta estrar.
har jag fel där?
lectron var mesta delens för att förlora enorma mängder vätsa

tack för svar

Mvh supersnabben

okej..så du ska alltså köra letro under pctn? för att tappa vätska efter deffen inte under deffen? för du kommer ju ändå tappa efter avslut av din kur.

jo under deff så är det ju vanligare med korta estrar, men går även bra att deffa på testo e alltså långa estrar beror på gener anlag och kost, alla får inte mycket vätska av testo e. ska du deffa hela kuren alltså över ett år? eftersom du ville byta ester till p direkt efter testo e´t klickade in?

okej aa letro funkar bra för det, även adex. det är väl en smaksak, jagg skulle hellre köra adex för den funktionen, då letro kan slå lite på sexlust,potens och leder, men behöver inte hända dig...letro kan även ta på blodvärden,blodtryck hälsan osv. men det gör såklart adex oxh alla prepp med.

vad för dos hade du tänkt dig köra på letron sen när du ska driva ut vätskan? även kost och träning är viktig här.

Mvh
Citera
2012-12-01, 20:16
Medlem
supersnabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
okej..så du ska alltså köra letro under pctn? för att tappa vätska efter deffen inte under deffen? för du kommer ju ändå tappa efter avslut av din kur.

jo under deff så är det ju vanligare med korta estrar, men går även bra att deffa på testo e alltså långa estrar beror på gener anlag och kost, alla får inte mycket vätska av testo e. ska du deffa hela kuren alltså över ett år? eftersom du ville byta ester till p direkt efter testo e´t klickade in?

okej aa letro funkar bra för det, även adex. det är väl en smaksak, jagg skulle hellre köra adex för den funktionen, då letro kan slå lite på sexlust,potens och leder, men behöver inte hända dig...letro kan även ta på blodvärden,blodtryck hälsan osv. men det gör såklart adex oxh alla prepp med.

vad för dos hade du tänkt dig köra på letron sen när du ska driva ut vätskan? även kost och träning är viktig här.

Mvh

nej nej! blir bulk i över ett år! tills typ april/maj 2014 sedan tänkte jag då byta till testo p o winnar.
ursäkta om det var oklart.
okeaj då låtar armidex bättre. kan jag ha nolva och armidex hemma under kuren istället för nolva och lectro då?
ingen aning om dos, men läste en kille som hade fått känningar och hade kört lectro vilket resultearde i att han släppte sjukt mycket vatten.

tack för svar

Mvh Supersnabben
Citera
2012-12-01, 20:22
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnabben
nej nej! blir bulk i över ett år! tills typ april/maj 2014 sedan tänkte jag då byta till testo p o winnar.
ursäkta om det var oklart.
okeaj då låtar armidex bättre. kan jag ha nolva och armidex hemma under kuren istället för nolva och lectro då?
ingen aning om dos, men läste en kille som hade fått känningar och hade kört lectro vilket resultearde i att han släppte sjukt mycket vatten.

tack för svar

Mvh Supersnabben

hmm okej..kör testo e som grund, första året. sen vet du hur mkt vätska du får, hur du ska äta osv..kanske kan du deffa på testo e om du har gener anlag att inte få så mkt vätska samt har bra kost och tränar bra. så kanske du inte behöver köra propp. annars bara gå över till propp när de närmar sig för deffen.

nja letro behövs fortfarane om du får gyno känningar, adex förebygger dem men stoppar inte lika bra som letro gör. kanske får du inga känningar öht. okej så du har ingen aning om dos?.. du kanske borde läsa på lite mera om aas upplägg osv så du vet vad du ger dig in på?

ha lite mera koll osv för din egen skull?

Mvh
Citera
2012-12-01, 20:56
Medlem
supersnabbens avatar
Citat:
hmm okej..kör testo e som grund, första året. sen vet du hur mkt vätska du får, hur du ska äta osv..kanske kan du deffa på testo e om du har gener anlag att inte få så mkt vätska samt har bra kost och tränar bra. så kanske du inte behöver köra propp. annars bara gå över till propp när de närmar sig för deffen.

nja letro behövs fortfarane om du får gyno känningar, adex förebygger dem men stoppar inte lika bra som letro gör. kanske får du inga känningar öht. okej så du har ingen aning om dos?.. du kanske borde läsa på lite mera om aas upplägg osv så du vet vad du ger dig in på?

ha lite mera koll osv för din egen skull?

Mvh

okeaj! Tack så mycket för svaren!
Jag ska se till att läsa på lite mera!

På återseende!

Mvh Supersnabben
Citera
2012-12-01, 22:15
Medlem
som-alis avatar
Citat:
hur menar du att decca plus testo inte fungerade så bra? doser prepp ålder kost tränings hostorik?

varför är du ute efter så pass potenta prepp för ?

Mvh

Decan och Teston funkade väl inte så bra som jag tidigare upplevt med enbart Dbollar och dessutom fick jag väldigt mycket bieffekter utav preparaten (Acne som inte var ifrån denna värld).
Kosten var väl inte så bra under denna tiden skall väl tilläggas.

Träningshistorik är väl ca 12 år seriös träning, träning 5-6 gånger i veckan, löpning kampsport simning
185-189 cm lång
110 kg

Jag är ute efter så potenta preparat som möjligt för jag vill ha ut så mycket som möjligt av min träning nere i Thailand under denna relativt korta tid (8 veckor). Samt att ta hem någonting är absolut uteslutet.
mvh Som-ali
Citera
2012-12-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
Decan och Teston funkade väl inte så bra som jag tidigare upplevt med enbart Dbollar och dessutom fick jag väldigt mycket bieffekter utav preparaten (Acne som inte var ifrån denna värld).
Kosten var väl inte så bra under denna tiden skall väl tilläggas.

Träningshistorik är väl ca 12 år seriös träning, träning 5-6 gånger i veckan, löpning kampsport simning
185-189 cm lång
110 kg

Jag är ute efter så potenta preparat som möjligt för jag vill ha ut så mycket som möjligt av min träning nere i Thailand under denna relativt korta tid (8 veckor). Samt att ta hem någonting är absolut uteslutet.
mvh Som-ali
Testo P och NPP är enligt mig än riktigt grym kombination som både ger massa och styrka utöver se vanliga. Brast din kost kan detta va huvudfaktorn till de missödande resultaten. De kan även ha varit så att ditt märke på preppet saknade kvalité.

Ska du till Thailand och kommer över ett bra sortiment tycker jg att du kör:
Win, tren, Testo, deca alla i sina snabba former (A)!

Lycka till!
Citera
2012-12-01, 23:10
Medlem
Jag har läst på rätt mycket och har även en 250mg testokur bakom mig, men jag undrar varför folk kör både testo E och testo P i en kur? Testo som testo väl? Varför inte bara köra en högre dos testo E istället för bådeoch tillexempel som jag såg en göra i kurrapporter, vet ju att de är långsamma/snabba estrar osv, men varför finns det blandat testo som susta t.ex? Vad är skillnaden?

mvh
Citera
2012-12-01, 23:11
Medlem
chebmamis avatar
Vilken bygger mest, dboll 50/60 eller Testo-e e5d 14 veckor

Som rubriken lyder.
Skit i levervärden, andra biverkningar osv, vilken kur bygger egentligen mest massa och bibehållen massa efter kur?
Senast redigerad av chebmami 2012-12-01 kl. 23:13.
Citera
2012-12-01, 23:15
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Som rubriken lyder.
Skit i levervärden, andra biverkningar osv, vilken kur bygger egentligen mest massa och bibehållen massa efter kur?

beror på vilken dos testo, kost träning gener anlag. dboll bygger bra med massa, men även mkt vätska. så dboll är riktigt potent och ett bra prepp.

testot kan du träna hårt äta bra och köra på i 14veckor vilket är mkt mera än 60dagar..

efter kur beror också på kost träning osv. men rent generellt eftersom det tar låååång tid att bygga muskler med eller utan prepp, så borde du få bättre kvalité på muskelmassan av att träna med prepp i 14 veckor istället för 60dagar.

men dboll ger helt klart bra med massa, men vilken dos på testot hade du tänkt?

Mvh
Citera
2012-12-01, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HFL
Jag har läst på rätt mycket och har även en 250mg testokur bakom mig, men jag undrar varför folk kör både testo E och testo P i en kur? Testo som testo väl? Varför inte bara köra en högre dos testo E istället för bådeoch tillexempel som jag såg en göra i kurrapporter, vet ju att de är långsamma/snabba estrar osv, men varför finns det blandat testo som susta t.ex? Vad är skillnaden?

mvh

Vissa vill sticka oftare, det är därför
Citera
2012-12-01, 23:53
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFL

mvh
DUM dummare
Citera
2012-12-01, 23:53
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Vissa vill sticka oftare, det är därför
dummast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera