2015-07-24, 11:49
  #19129
Medlem
Multifruktdrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Proscar/finastride hoppas du slipper fucka upp libidon bara pga några hårstrån

Vad e Proscar/finastride och libidon :P Som ni märker är jag väldigt ny inom området
Citera
2015-07-24, 11:59
  #19130
Avslutad
AAS kan påskynda processen att tappa hår och har du flint i familjen sedan tidigare så är det en betydligt större risk.
Citera
2015-07-24, 12:13
  #19131
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuskelCaesar
Körde klart en tren e/testo e-hur för en månad sedan. Ligger nu på cruise, 250 mg testo e5d. Min sexlust är i princip väck. Har provat sänka adexen men det hjälper inte. Är proviron 50mg ed något att rekommendera?

Säga vad man vill om 250mg e5d som cruise.. Men hur som helst så kan jag informera om att proviron inte kommer hjälpa dig där då du redan ligger på ett högandro-prepp. Pröva ta veck adex helt ett par dagar istället, alt sänka ännu mer. (Antar att du redan ligger på 0,25mg eod).

Citat:
Ursprungligen postat av Multifruktdryck
Vad e Proscar/finastride och libidon :P Som ni märker är jag väldigt ny inom området

Ny inom området? Snarare ny inom läsa/skriva/tänka.
Hur som helst så ska du här få ett litet tips: Det finns nämligen en sida på "the internet" som har en liten ruta man kan skriva i text i. När du tryckt på "enter" på tangentbordet så kommer det upp en massa länkar till sidor som förklarar eller berör det du skrev i fönstret.
Sidan heter Google och är utmärkt när man behöver svar på dumma frågor.

Puss å kram storkillen! <3

Mvh,

Fett dryg töntjävel mafia-lekare nolla
Citera
2015-07-24, 12:38
  #19132
Medlem
Multifruktdrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred



Ny inom området? Snarare ny inom läsa/skriva/tänka.
Hur som helst så ska du här få ett litet tips: Det finns nämligen en sida på "the internet" som har en liten ruta man kan skriva i text i. När du tryckt på "enter" på tangentbordet så kommer det upp en massa länkar till sidor som förklarar eller berör det du skrev i fönstret.
Sidan heter Google och är utmärkt när man behöver svar på dumma frågor.

Puss å kram storkillen! <3

Mvh,

Fett dryg töntjävel mafia-lekare nolla

Jo tack för upplysningen, flashback forum e internet. FORUM där man får svar på frågor.

Mvh,
Fett dryg liten nolla, tatt lite sprutor i rumpan och är nu jätte alfa
Citera
2015-07-24, 13:10
  #19133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Oj, miss av mig. Såg det nu. Ja då kan det vara så att du fått en dålig batch, (bakterier eller felkok) det kan också vara så att du är överkänslig mot något som dom använder sig utav i sitt kok. Dock gäller samma tips som jag gav dig.

Får man fråga vilken batch och vilken ester det var frågan om?

Batch nr har dom ej skrivit på vialerna. Så vet ej. Och det är Enanthate.
Nu har det blivit rött på vänster låret också och gör DUBBELT så ont än igår. Smärtan i höger låret är fortfarande brutal men lugnat sig en aning kanske, men konstigt nog nästan ingen smärta i skinkorna :O eller så kanske det är för vänster låret gör så förbannat ont så har fan ingen känsla i resten av kroppen..... Känns bokstavligt talat som en kniv sitter i benet :S
Citera
2015-07-24, 13:15
  #19134
Medlem
Funderar skarpt på att dra till akuten men vad kan dom hjälpa en med där...? Och vill helst inte erkänna även om dom kanske har tystandsplikt
Citera
2015-07-24, 13:54
  #19135
Medlem
MuskelCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Säga vad man vill om 250mg e5d som cruise.. Men hur som helst så kan jag informera om att proviron inte kommer hjälpa dig där då du redan ligger på ett högandro-prepp. Pröva ta veck adex helt ett par dagar istället, alt sänka ännu mer. (Antar att du redan ligger på 0,25mg eod).

Precis, jag ligger på 0.25 mg adex eod. Är lite misstänksam angående mitt testo. Det är i princip helt genomskinligt (sv*a's). Personligen tycker jag det känns lite skumt att ha såpass låg sexlust på 250mg testo, oroar mig för att jag sitter och trycker matolja. Tack för ett informerande svar!

Mvh
Citera
2015-07-24, 14:43
  #19136
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifruktdryck
Jo tack för upplysningen, flashback forum e internet. FORUM där man får svar på frågor.

Mvh,
Fett dryg liten nolla, tatt lite sprutor i rumpan och är nu jätte alfa

Så du tycker det är bättre att söla ner f12 med frågor som "vad betyder "libido"" och "vad är finasteride?" än att skriva exakt samma frågeställning på Google å få ett svar direkt?
Aktivera hjärnan nu pojk, särskilt om du ska börja med AAS.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av MuskelCaesar
Precis, jag ligger på 0.25 mg adex eod. Är lite misstänksam angående mitt testo. Det är i princip helt genomskinligt (sv*a's). Personligen tycker jag det känns lite skumt att ha såpass låg sexlust på 250mg testo, oroar mig för att jag sitter och trycker matolja. Tack för ett informerande svar!

Mvh

Åfan, ja du har väl säkert hört lika mkt gott om Sv*a's produkter på senaste som jag har.. Testa byt olja, men framförallt så kan du nog gott testa att gå av adexen helt och hållet.

Mvh
Citera
2015-07-24, 15:16
  #19137
Medlem
MuskelCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Åfan, ja du har väl säkert hört lika mkt gott om Sv*a's produkter på senaste som jag har.. Testa byt olja, men framförallt så kan du nog gott testa att gå av adexen helt och hållet.

Mvh

Ja det verkar så, haha. Precis, att byta olja låter klokt!
Återigen, tack så mycket!

Mvh
Citera
2015-07-24, 15:29
  #19138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevev
Batch nr har dom ej skrivit på vialerna. Så vet ej. Och det är Enanthate.
Nu har det blivit rött på vänster låret också och gör DUBBELT så ont än igår. Smärtan i höger låret är fortfarande brutal men lugnat sig en aning kanske, men konstigt nog nästan ingen smärta i skinkorna :O eller så kanske det är för vänster låret gör så förbannat ont så har fan ingen känsla i resten av kroppen..... Känns bokstavligt talat som en kniv sitter i benet :S
Har ingen koll men varför drar du inte bara till vc/akuten och kollar upp det?
Citera
2015-07-24, 18:50
  #19139
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thevev
Batch nr har dom ej skrivit på vialerna. Så vet ej. Och det är Enanthate.
Nu har det blivit rött på vänster låret också och gör DUBBELT så ont än igår. Smärtan i höger låret är fortfarande brutal men lugnat sig en aning kanske, men konstigt nog nästan ingen smärta i skinkorna :O eller så kanske det är för vänster låret gör så förbannat ont så har fan ingen känsla i resten av kroppen..... Känns bokstavligt talat som en kniv sitter i benet :S

Åk in till akuten nu, har du feber är det ännu mer bråttom.

/ Leif
Citera
2015-07-24, 19:00
  #19140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevev
Batch nr har dom ej skrivit på vialerna. Så vet ej. Och det är Enanthate.
Nu har det blivit rött på vänster låret också och gör DUBBELT så ont än igår. Smärtan i höger låret är fortfarande brutal men lugnat sig en aning kanske, men konstigt nog nästan ingen smärta i skinkorna :O eller så kanske det är för vänster låret gör så förbannat ont så har fan ingen känsla i resten av kroppen..... Känns bokstavligt talat som en kniv sitter i benet :S

Det kan göra väldigt ont, men att det är rött låter inte bra, har du feber och hur hög är isf? Skriv gärna om du tagit febern med eller utan voltaren eller annan värktablett?

Svårt att avgöra om det är allvarligt, dock vill jag ge dig en varning om att tystnadsplikt inte gäller längre och sjukhuset kan ringa snuten om du åker in. Du vet bäst hur du mår men har du inte över 40grader feber så lär du inte dö av att avvakta lite. Kan du ta en bild på låret och slänga upp?

Edit: hade det varit bakterier så hade din skinka med gjort lika ont. Du kan vara känsligare i låret altrrnativt satt för nära en nerv. Du måste själv avgöra hur du ska göra nu. Men jag hade tagit tempen och avvaktat lite till om jag hade 39 grader utan värktabbar, har du 39 med värktabbar är det lite värre. Lycka till
__________________
Senast redigerad av INSIDER19399 2015-07-24 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in