2015-07-23, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somegear
Hej allesammans,

Jag har styrketränat i snart 8 år (24 år nu) och funderar i banorna på att börja preppa. Tycker det är svårt att öka i muskelmassa nu och skulle därför vilja ha en skjuts på vägen. Vad ska man rikta in sig på för sig första kur?

186 cm
82 kg
http://imgur.com/9fAmUJd

Tror du hade varit större om du ätit mer men oavsett vad så har du ett bra utgångsläge eftersom du har lågt bf och en del massa. Testo 350-500mg/vecka är en relativt vettig oskuldsdos.
Citera
2015-07-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevev
Tjena! Hoppas någon kan svara på vad som kanske hänt mig, eller om någon varit med om liknande!*

Hoppade på min fjärde kur i måndags Testo only 1G. Tidigare kurer har jag aldrig haft pip och när jag satt i låret en gång fick jag lite ont men gick över efter två dagar.*

Tidigare kurer har jag aldrig frontat (fråga mig inte varför) men nu tänkte jag att nu ska jag göra det. Så det blev 2G testo måndags som jag delade upp i 2,5 ml i vardera skinka och 1,5 ml i vardera lår. Jag ska nämna att jag har nytt märke som jag aldrig kört förut (Superman lab) och jag har bara hört bra om märket.*

I tisdags när jag vaknade så hade jag så jävla ont på alla fyra ställen och låren gjorde så ont så det gick verkligen inte att ta sig någonstans. Stannade hemma i sängen hela dagen och hoppades på att det skulle lägga sig, men nu 3 dagar senare gör det dubbelt så ont och det här e värre smärta än vad jag nånsin läst om att någon fått från injektion. Det gör ruskigt ont i skinkorna samt höger skinka har svullnat upp lite grann och är mycket öm. Och låren finns det inte ord för hur ont det gör.*

Som sagt har aldrig vart med om något liknande :S och finns det någon som kanske har en susning om vad det är som hänt och bör jag vara orolig? Tacksam för svar*
Mvh

2g testo på 5ml? Dvs 400mg/ml.
Där har du svaret på va smärtan kommer ifrån.
Högdoserat testo kräver oftast mer bensyl alkohol om dom inte anv mer eo istället, vilket iofs gör det samma för många får mer pip av det med!

Nu till frågan om det är farligt? Nej det är troligen inte farligt, har själv haft ont så jag behövt åka rullstol i upp till en vecka efter injekt. Kolla så du inte har för hög feber bara.

Iforts köper du inte den högdoserade versionen alternativt byter märke. Finns dock faktiskt undantag på högdoserat prep som inte ger EXTREM pip men om de är för att de ljugit om doseringen/ml eller för att just dem lyckats hitta det perfekta receptet för att göra högdoserad olja låter jag vara osagt. Men tycker själv att fenix remedies lyckades bra med sin susta för många årsen.

Nu löser du problemet enklast med att spä ut skiten med annat mildare prep, te:x blanda med nandrolon eller primo, alternativt annan olja som du VET inte smärtar det minsta lilla. 2ml av det och MAX 1ml av din problemolja bör göra susen.

För att lindra nuvarande smärta köper du voltarentabbar och käkar minst 150mg/dag. Smörj in svullnaderna med tigerbalsam flera ggr per dag och massera ordentligt. Det ger med sig tillslut...
Citera
2015-07-23, 23:02
Medlem
Somegears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Tror du hade varit större om du ätit mer men oavsett vad så har du ett bra utgångsläge eftersom du har lågt bf och en del massa. Testo 350-500mg/vecka är en relativt vettig oskuldsdos.
Tack för snabbt svar
Låg på 90 kg i slutet av April innan deffen började, men nu ligger vikten som sagt på 82 kg. Antar att det är mot reglerna att länka till shoppar, så har du lust att pm.a något vettig shop där sortimentet finns?

Har inte tänkt att börja förens i september så ska läsa på massor
Citera
2015-07-23, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somegear
Tack för snabbt svar
Låg på 90 kg i slutet av April innan deffen började, men nu ligger vikten som sagt på 82 kg. Antar att det är mot reglerna att länka till shoppar, så har du lust att pm.a något vettig shop där sortimentet finns?

Har inte tänkt att börja förens i september så ska läsa på massor

Då har du gott om tid att lära dig grunderna, träna verkar du ju ha koll på

forum.steroids
uk.muscle

Dessa två sidor håller väldigt hög klass och det är betydligt mindre broscience än på flashback. Jag fixar pm.
Citera
2015-07-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
2g testo på 5ml? Dvs 400mg/ml.
Där har du svaret på va smärtan kommer ifrån.
Högdoserat testo kräver oftast mer bensyl alkohol om dom inte anv mer eo istället, vilket iofs gör det samma för många får mer pip av det med!

Nu till frågan om det är farligt? Nej det är troligen inte farligt, har själv haft ont så jag behövt åka rullstol i upp till en vecka efter injekt. Kolla så du inte har för hög feber bara.

Iforts köper du inte den högdoserade versionen alternativt byter märke. Finns dock faktiskt undantag på högdoserat prep som inte ger EXTREM pip men om de är för att de ljugit om doseringen/ml eller för att just dem lyckats hitta det perfekta receptet för att göra högdoserad olja låter jag vara osagt. Men tycker själv att fenix remedies lyckades bra med sin susta för många årsen.

Nu löser du problemet enklast med att spä ut skiten med annat mildare prep, te:x blanda med nandrolon eller primo, alternativt annan olja som du VET inte smärtar det minsta lilla. 2ml av det och MAX 1ml av din problemolja bör göra susen.

För att lindra nuvarande smärta köper du voltarentabbar och käkar minst 150mg/dag. Smörj in svullnaderna med tigerbalsam flera ggr per dag och massera ordentligt. Det ger med sig tillslut...

Tack för svar! men du läste nog fel körde 2,5 i båda skinkorna och 1,5 i båda låren. Alltså 8 ml. Det är vanlig 250mg/ml.
Men ska absolut följa dina råd ang voltaren samt tiger balsam. Massera försöker jag redan med men gör ont bara jag nuddar för det är så ömt...
Men det måste vara något i oljan jag inte tål kanske? Lustigt för många har sagt att dom inte fått pip alls på Supermanlab och det är fin olja. Men jag har ju läst om andra märken där folk säger att dom får galen pip, medans andra får nada pip.. men får nog ta och byta märke synd har flera superman hemma
Citera
2015-07-23, 23:28
Medlem
Citat:
Tack för svar! men du läste nog fel körde 2,5 i båda skinkorna och 1,5 i båda låren. Alltså 8 ml. Det är vanlig 250mg/ml.
Men ska absolut följa dina råd ang voltaren samt tiger balsam. Massera försöker jag redan med men gör ont bara jag nuddar för det är så ömt...
Men det måste vara något i oljan jag inte tål kanske? Lustigt för många har sagt att dom inte fått pip alls på Supermanlab och det är fin olja. Men jag har ju läst om andra märken där folk säger att dom får galen pip, medans andra får nada pip.. men får nog ta och byta märke synd har flera superman hemma

Oj, miss av mig. Såg det nu. Ja då kan det vara så att du fått en dålig batch, (bakterier eller felkok) det kan också vara så att du är överkänslig mot något som dom använder sig utav i sitt kok. Dock gäller samma tips som jag gav dig.

Får man fråga vilken batch och vilken ester det var frågan om?
Citera
2015-07-24, 08:25
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Själv hade jag nog låtit bli att massera när en inflammation redan finns där. Det är lite skillnad mot att massera efter injekt, eftersom det redan är irriterat.
Citera
2015-07-24, 10:05
Medlem
Multifruktdrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Om hårhelvetet är den värsta bieffekten i ditt register, tycker jag du skall ge fan i steroider. Ungtupp.

Håret är verkligen inte den värsta bieffekten men jag har läst om andra bieffekter och de jag ville veta mer om var om just håret. Ungtupp? asså fcking luffare du verkqar fett bitter
Citera
2015-07-24, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multifruktdryck
Håret är verkligen inte den värsta bieffekten men jag har läst om andra bieffekter och de jag ville veta mer om var om just håret. Ungtupp? asså fcking luffare du verkqar fett bitter

Du, min lilla vän, är skrattretande Ett stort skämt, inget annat.
Citera
2015-07-24, 10:06
Medlem
Multifruktdrycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Du, min lilla vän, är skrattretande Ett stort skämt, inget annat.

haha okej mafia
Citera
2015-07-24, 11:23
Medlem
Proscar/finastride hoppas du slipper fucka upp libidon bara pga några hårstrån
Citera
2015-07-24, 11:47
Medlem
MuskelCaesars avatar
Körde klart en tren e/testo e-hur för en månad sedan. Ligger nu på cruise, 250 mg testo e5d. Min sexlust är i princip väck. Har provat sänka adexen men det hjälper inte. Är proviron 50mg ed något att rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in