2017-07-11, 22:25
  #25129
Medlem
Ja det är så indivuellt det där. Jag slutade nog med testo p 2-3 veckor för tidigt tappat trycket jag fick och känner mig gnska svag igen. Har kört testo e i 4 veckor så den bör komma och ta över snart :P får sola och duscha ofta så kanske det löser sig
Citera
2017-07-11, 23:57
  #25130
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Jag fick grovt mycket finnar på axlar och rygg med testo e, ibland kunde man dra med handen och det kändes knottrigt, men se till att inte riva loss dessa finnar då bildas permanenta ärr som kommer bli svårt att få bort. (laserbehandling då)

Se fult ut också för den delen. Å andra sidan har jag haft lätt att få dessa finnar under puberteten, men jag ser ut som en jävla ödla. Får nog överväga en laserbehandling, har provat citron + bakpulver men det var inte så effektivt.
Citera
2017-07-12, 07:31
  #25131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Jag fick grovt mycket finnar på axlar och rygg med testo e, ibland kunde man dra med handen och det kändes knottrigt, men se till att inte riva loss dessa finnar då bildas permanenta ärr som kommer bli svårt att få bort. (laserbehandling då)

Se fult ut också för den delen. Å andra sidan har jag haft lätt att få dessa finnar under puberteten, men jag ser ut som en jävla ödla. Får nog överväga en laserbehandling, har provat citron + bakpulver men det var inte så effektivt.


det finns en kräm på tub med typ 3 stycken ''rollers'' i öppningen av tuben på apoteket recept fritt

det är för att ta bort / tyna ut ärr bildning och det har funkat svin fint på mig emot ärr

den kostar så är det ett stort område så skulle jag nog inte satsa på den och det tar några veckor trots att man smörjer varje dag men som sagt, det är ett alternativ för laser behandling

man kan ju ta bort det värsta med denna salva och sen försöka nöja sig med att ens hud inte är helt fel fri
Citera
2017-07-12, 09:05
  #25132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det finns en kräm på tub med typ 3 stycken ''rollers'' i öppningen av tuben på apoteket recept fritt

det är för att ta bort / tyna ut ärr bildning och det har funkat svin fint på mig emot ärr

den kostar så är det ett stort område så skulle jag nog inte satsa på den och det tar några veckor trots att man smörjer varje dag men som sagt, det är ett alternativ för laser behandling

man kan ju ta bort det värsta med denna salva och sen försöka nöja sig med att ens hud inte är helt fel fri

Vad heter den?

Btw någon som vet hur jag går tillväga för att köpa AAS i Spanien?

Mvh
Citera
2017-07-12, 11:15
  #25133
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det finns en kräm på tub med typ 3 stycken ''rollers'' i öppningen av tuben på apoteket recept fritt

det är för att ta bort / tyna ut ärr bildning och det har funkat svin fint på mig emot ärr

den kostar så är det ett stort område så skulle jag nog inte satsa på den och det tar några veckor trots att man smörjer varje dag men som sagt, det är ett alternativ för laser behandling

man kan ju ta bort det värsta med denna salva och sen försöka nöja sig med att ens hud inte är helt fel fri

Vill också veta vad den heter, värt ett försök
Citera
2017-07-12, 12:13
  #25134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Jag fick grovt mycket finnar på axlar och rygg med testo e, ibland kunde man dra med handen och det kändes knottrigt, men se till att inte riva loss dessa finnar då bildas permanenta ärr som kommer bli svårt att få bort. (laserbehandling då)

Se fult ut också för den delen. Å andra sidan har jag haft lätt att få dessa finnar under puberteten, men jag ser ut som en jävla ödla. Får nog överväga en laserbehandling, har provat citron + bakpulver men det var inte så effektivt.
Hahah garva högt irl!

Det åt sidan, jag har också fått mer problem med acne med Testo E.

Hade mycket finnar under tonåren (dock skötte jag ju inte hudvården perfekt då men ändå, mest genetiskt) och fick likaså en del mer under kuren. DOCK inte i ansiktet direkt tack o lov, utan främst axlar/rygg, majoriteten runt axlarna. Stör mig inte jättemycket, men en klar förändring mot annars.

har väl lite typisk "exemhud", måste smörja in mig för o inte bli torr + jag svettas väldigt mycket = dålig kombo för att undvika finnar. Att duscha fort efter träning/Svett och att byta lakan trro jag kan göra stor skillnad. Annars får man nog bara lära sig leva med det ocm man inte vill köra Roaccutan typ.
Citera
2017-07-12, 21:40
  #25135
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simparion
Hahah garva högt irl!

Det åt sidan, jag har också fått mer problem med acne med Testo E.

Hade mycket finnar under tonåren (dock skötte jag ju inte hudvården perfekt då men ändå, mest genetiskt) och fick likaså en del mer under kuren. DOCK inte i ansiktet direkt tack o lov, utan främst axlar/rygg, majoriteten runt axlarna. Stör mig inte jättemycket, men en klar förändring mot annars.

har väl lite typisk "exemhud", måste smörja in mig för o inte bli torr + jag svettas väldigt mycket = dålig kombo för att undvika finnar. Att duscha fort efter träning/Svett och att byta lakan trro jag kan göra stor skillnad. Annars får man nog bara lära sig leva med det ocm man inte vill köra Roaccutan typ.

Ja, precis som mig, har fått fula mörka ärr på rygg, överarmar, axlar.. lite på magen med. Usch, ser inte snyggt ut, får ju sola och då försvinner väl lite av skiten. Men det vart värre då jag började en testo E kur.

Jag ska prova mig fram med lite skrub, och kanske någon kräm och byta rena lakan oftare. Men är Roaccutan receptbelagt?
Citera
2017-07-12, 21:55
  #25136
Medlem
kommer tyvärr inte ihåg vad den krämen heter men om ni frågar efter behandling emot ärr vävnad så borde dom ha koll, jag ska fan få tag på den krämen igen för börjar bli lite ärrig på rygg och axlar nu igen och hittar jag den ska jag försöka komma ihåg att skriva ut det!
Citera
2017-07-13, 21:28
  #25137
Medlem
har kört 5o mg winnar 3 dagar nu. Känns det som en ok dos? Har 2 anavarkurar bakom mig .
Citera
2017-07-13, 22:08
  #25138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
har kört 5o mg winnar 3 dagar nu. Känns det som en ok dos? Har 2 anavarkurar bakom mig .


oral only känns aldrig som en ok dos
Citera
2017-07-14, 09:30
  #25139
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
har kört 5o mg winnar 3 dagar nu. Känns det som en ok dos? Har 2 anavarkurar bakom mig .

Lägg in lågdos testo-e 250mg i veckan
Citera
2017-07-14, 13:25
  #25140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Lägg in lågdos testo-e 250mg i veckan

Får se hur det blir med det. Men tack för tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in