Citat:
Ursprungligen postat av
SpaceMonkey1
Jag fick grovt mycket finnar på axlar och rygg med testo e, ibland kunde man dra med handen och det kändes knottrigt, men se till att inte riva loss dessa finnar då bildas permanenta ärr som kommer bli svårt att få bort. (laserbehandling då)
Se fult ut också för den delen. Å andra sidan har jag haft lätt att få dessa finnar under puberteten, men jag ser ut som en jävla ödla. Får nog överväga en laserbehandling, har provat citron + bakpulver men det var inte så effektivt.
Hahah garva högt irl!
Det åt sidan, jag har också fått mer problem med acne med Testo E.
Hade mycket finnar under tonåren (dock skötte jag ju inte hudvården perfekt då men ändå, mest genetiskt) och fick likaså en del mer under kuren. DOCK inte i ansiktet direkt tack o lov, utan främst axlar/rygg, majoriteten runt axlarna. Stör mig inte jättemycket, men en klar förändring mot annars.
har väl lite typisk "exemhud", måste smörja in mig för o inte bli torr + jag svettas väldigt mycket = dålig kombo för att undvika finnar. Att duscha fort efter träning/Svett och att byta lakan trro jag kan göra stor skillnad. Annars får man nog bara lära sig leva med det ocm man inte vill köra Roaccutan typ.