2015-02-17, 18:41
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskeln
Kan man köra 2 olika oljor i samma injektion? (primo & testo E)
Hur många ml kan man köra in direkt i sätesmuskeln?

Tack på förhand!

Ja det kan du så länge du inte blandar oljebaserad produkt med vattenbaserad. Och det beror på din röv, jag har satt 6ml iaf utan en antydan till problem.
Citera
2015-02-17, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskeln
Kan man köra 2 olika oljor i samma injektion? (primo & testo E)
Hur många ml kan man köra in direkt i sätesmuskeln?

Tack på förhand!
4-5 ml är inga problem. Sen beror det mycket på oljan.
Citera
2015-02-18, 11:15
Medlem
Masterchief3s avatar
Hej på er! Hade en liten fundering som säkert ställts i tråden innan. Funderar på en nybörjarkur med OT, undrar om det har någon betydelse när på dagen man bör inta det, samt Nolva och ev. Proviron? Går det bra att ta allt samtidigt, finns det någon fördel att dela upp det etc? Gissar på att det inte spelar någon roll men.

Gäller fortfarande en dosering på 160mg Nolva första dagen som BengtZz skrivit i sitt inlägg? Hört lite olika åsikter, därav funderingen.
Citera
2015-02-18, 11:53
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterchief3
Hej på er! Hade en liten fundering som säkert ställts i tråden innan. Funderar på en nybörjarkur med OT, undrar om det har någon betydelse när på dagen man bör inta det, samt Nolva och ev. Proviron? Går det bra att ta allt samtidigt, finns det någon fördel att dela upp det etc? Gissar på att det inte spelar någon roll men.

Gäller fortfarande en dosering på 160mg Nolva första dagen som BengtZz skrivit i sitt inlägg? Hört lite olika åsikter, därav funderingen.

Försök att ta dina OT ungefär samma tid varje dag, när på dagen kvittar när du väl nått steady state.
Proviron tar du under tiden du kör OT för att må bättre.
Nolva tar du efter OT-kuren för att återhämta dig bättre/fortare, 160mg tycker ja e onödigt högt, men folk tycker olika..
Citera
2015-02-18, 15:05
Medlem
Masterchief3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Försök att ta dina OT ungefär samma tid varje dag, när på dagen kvittar när du väl nått steady state.
Proviron tar du under tiden du kör OT för att må bättre.
Nolva tar du efter OT-kuren för att återhämta dig bättre/fortare, 160mg tycker ja e onödigt högt, men folk tycker olika..
Okej, tackar ödmjukast för svaret!
Citera
2015-02-18, 15:22
Medlem
Vet inte om jag är i rätt forum hänvisa mig gärna rätt väg om jag är fel.

Min fråga är har ett testosteron värde på 7,6 och det har legat på det 1 år nu, fått remiss till Karolinska varit där, där fick jag testo gel, men den luktar fan så illa och är kletig, även kollat så att blodet inte blir för tjockflytande via vårdcentralen.
Använde Gelen i 2 månader sen började jag nästan spy så fort jag kände lukten, bett om att få injicerat som då skulle enligt dem ske med 3 månader intervaller, allt det känns omständigt och man blir bollad fram och tillbaka så Flashback detta härliga forum är det någon som VET och kan tala om vilken form av testosteron man skall ta för att höja nivåerna till vettig acceptans, gärna vad tabletterna heter och styrka, gillar inte riktigt sprutor :-).
Info är en man på 54 lagom rund, troliga orsaken till nedgången utöver ålder är att jag haft en DJUP depression för x antal år sedan, åt Lamictal och Citalopram under flera år, nu medicin fri sedan 4 år, men kroppen återhämtar sig inte riktigt, skjuter rökringar mest vid utlösning, nja inte riktigt men nära.
PM gärna med någon som verkligen vet
Citera
2015-02-18, 15:32
Medlem
Är det vanligt att få extrem acne av Masteron?
Finns det något sett man kan "kontra" acnen ifall man kör masteron, tex med testo elr dylikt.
Citera
2015-02-18, 16:02
Medlem
Testogurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profy
Vet inte om jag är i rätt forum hänvisa mig gärna rätt väg om jag är fel.

Min fråga är har ett testosteron värde på 7,6 och det har legat på det 1 år nu, fått remiss till Karolinska varit där, där fick jag testo gel, men den luktar fan så illa och är kletig, även kollat så att blodet inte blir för tjockflytande via vårdcentralen.
Använde Gelen i 2 månader sen började jag nästan spy så fort jag kände lukten, bett om att få injicerat som då skulle enligt dem ske med 3 månader intervaller, allt det känns omständigt och man blir bollad fram och tillbaka så Flashback detta härliga forum är det någon som VET och kan tala om vilken form av testosteron man skall ta för att höja nivåerna till vettig acceptans, gärna vad tabletterna heter och styrka, gillar inte riktigt sprutor :-).
Info är en man på 54 lagom rund, troliga orsaken till nedgången utöver ålder är att jag haft en DJUP depression för x antal år sedan, åt Lamictal och Citalopram under flera år, nu medicin fri sedan 4 år, men kroppen återhämtar sig inte riktigt, skjuter rökringar mest vid utlösning, nja inte riktigt men nära.
PM gärna med någon som verkligen vet

Du vill alltså proppa i dig orala steroider enbart för att du har för lågt testovärde, detta låter helt galet.

Din kropp verkar inte heller vara i det bästa skicket, att börja knapra orala på det är ju som att skjuta sig själv i foten.

Läs på ordentligt om du ska börja självmedicinera dig. Finns en hel del sidor här på f12 där folk har lagt ner mycket tid bara för att folk ska kunna lära sig basic.
Senast redigerad av Testogurkan 2015-02-18 kl. 16:33.
Citera
2015-02-18, 20:02
Medlem
Det var ju därför jag ställde en fråga, om du inte kan läsa och förstå ett innehåll kanske du inte skall kommentera, jag undrade om visa saker och bad någon som vet hur det fungerar eller ej berätta för mig så att jag inte svävar i ovisshet, onödiga kommentarer kan jag vara utan och även detta forum.(nu var jag själv tvungen att kommentera) ahhhhh
Citera
2015-02-18, 20:47
Medlem
Citat:
Det var ju därför jag ställde en fråga, om du inte kan läsa och förstå ett innehåll kanske du inte skall kommentera, jag undrade om visa saker och bad någon som vet hur det fungerar eller ej berätta för mig så att jag inte svävar i ovisshet, onödiga kommentarer kan jag vara utan och även detta forum.(nu var jag själv tvungen att kommentera) ahhhhh

Man får läsa lite själv också, bara att söka. Men ska du hoppa på tåget så är det sprutor som gäller (testo e/c) Orala rek max 50 dagar då det är väldigt påfrestande för levern.

Mvh
Citera
2015-02-18, 21:55
Medlem
Testogurkans avatar
Citat:

Ja du svävar verkligen bland molnen, här sitter man och försöker vara hjälpsam och pedagogisk men inte ens det fungerar.

Man måste lära sig krypa innan man kan gå.

HÅLL DIG TILL GEL.
Citera
2015-02-18, 22:08
Medlem
Inne på vecka 3 nu på min första kur och nu har min hårbotten börjat kliva något så inåt helvete till och från. Tappar lite hår här och där och det har jag ju givetvis räknat med även om jag trodde att det skulle dröja.

Har jag trappat igång något som slutar med en byggarfrilla om någon månad och kommer detta klia hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in