2015-01-08, 19:00
Medlem
Du har kört sen april nog länge det, ta dit sunda förnuft och kliv av
Citera
2015-01-08, 19:07
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Nej snälla lille vän. Kan du inte bara inse att tren är vuxengodis och ej lämpligt för individer på 61kg?
Du verkar tro att vi sitter framför datorn å försöker förhindra din framgång när vi i själva verket ger dig tips som leder till din framgång.

Men om det är vad du tror samt att du är mogen nog att ta en safari i AAS-jungeln med start på jungelns konung Tren så får du väl göra det. Ditt liv, din kropp, dina val.

/aKAY
Det var inte det jag svarade på. Vet att tren inte är rekommenderat för noobs, men satan vad potent o schysst Tren verkar vara alltså.
Citera
2015-01-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det var inte det jag svarade på. Vet att tren inte är rekommenderat för noobs, men satan vad potent o schysst Tren verkar vara alltså.

tren funkar såklart bra, och JAG tkr folk överdriver om biverkningarna, JAG upplevde väldigt lite biverkningar och mådde som en kung hela kuren, syndes ej att jag kurat på mina värden.

jag har mer biverkningar på mina dbollar jag kör nu...
tråkigt nog.

alla svarar olika och upplever saker olika.
men bara för att de gick bra en gång har jag endå stor respekt för tren, och skulle inte reka nån att köra det.
tkr man kan köra tren om man vill tävla tex.
eller lixom siktar mot att tävla i framtiden.
samt koll på hälsan.

testa om du vill, men jag skulle kört testo om jag skulle kört nått, om jag va du.
om jag inte valt att träna rent ett tag först med tanke på vart du är idag, och de är inge illa menat.
alla börjar ju någonstanns men de är väldigt dumt att inte ta imot tips och lyssna, sen behöver man inte lyssna på allt som sägs!

just sayin.

må gott.
Citera
2015-01-08, 20:10
Medlem
Citat:

aa fan schysst som fan stora muskler å man får knulla mycket brudar!
Hoppas du tar skiten och att du sköter det så pass dåligt så du tar ditt eget liv, så vi slipper dig.
Citera
2015-01-08, 20:19
Medlem
Testogurkans avatar
Citat:
Sant! Har tankar kring Testo E + Tren + HCG o kanske någon oral för att kickstarta kuren.

Har läst lite utav din kurrapport och rekommenderar verkligen att du skippar tren om du nu ska kura.

Kör med testo only istället, det kommer du riktigt långt på.

Ät mat, du ser ut som en fotbollsspelare.
Citera
2015-01-08, 20:21
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
aa fan schysst som fan stora muskler å man får knulla mycket brudar!
Hoppas du tar skiten och att du sköter det så pass dåligt så du tar ditt eget liv, så vi slipper dig.

Det där var jävligt onödigt sagt.
Citera
2015-01-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Det där var jävligt onödigt sagt.

Den där killen har tamefan ingenting här att göra. Han tror ju fan att det är nå tuttifrutti han käkar.
Citera
2015-01-08, 21:30
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Den där killen har tamefan ingenting här att göra. Han tror ju fan att det är nå tuttifrutti han käkar.

Å för det tycker du han behöver ta livet av sig.
Chill down bro. Ja han är helt skev med sin verklighetsuppfattning om träning och AAS men att köra den tonen är bara onödigt. Håll någon slags nivå iaf.

/aKAY
Citera
2015-01-08, 21:34
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Håll käften själv förfan. Det jag skrev var inte fel, så dra.. Kan f.ö erkänna att Tren kanske var o överdriva lite... Vi får se i maj/juni.

Nu tar nulebarnet det jävligt vackert. Du är ständigt ute på hal is.

/ Leif
Citera
2015-01-08, 22:15
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

O du tro ju att det tar 8v innan man får effekt av testo e.

Önska livet att av nån av den anledningen är pinsamt. Hur korkad personen än är
Citera
2015-01-09, 14:31
Medlem
Spliffmeisters avatar
"Trenbolone ges till nötkreatur för att maximera köttmängden innan slakt"

Nog sagt..
Citera
2015-01-09, 15:26
Medlem
Har en fråga på G.

Har legat i diet i snart 7 veckor men vågen visar inte upp eller ner.

Givetvis vet jag att testo binder vätska mm..har börjat få bättre form dessutom..undrar bara om det är normalt att gå upp trots diet...

Har endast intagit steroider vid bygg(bulk)perioder och då har man ju gått upp skapligt

Edit: Testo e 500 e5d, slänger in masteron e 250 e5d om 3 månader
MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in