2015-02-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Det är den tanken som slagit mig, men min kost har varit relativ. Problemet är att jag äter få men stora portioner istället för små portioner som täcker hela dagen. Mina vänner är förbryllade att jag inte väger mer då de ser vilken mängd mat jag käkar... Jag kan dock gå ner flera kilo på 1 vecka om jag känner för det, men att gå upp i vikt är ett jävla mission för mig

Känner hur många som helst som sagt exakt så där. Sen när man går igenom vad de äter på en vecka är det inte alls några stora mängder mat. Visst, under mätperioden av en dag kan det verka mycket men då brukar det gå typ tre dagar då de knappt äter nånting.

Mest troligt äter du mindre än vad du tror.
Citera
2015-02-15, 05:23
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceanw0lf
Vem gav dig injiceringen? Sjukstuga i Thailand?
Hoppas du är medveten om att du behöver sätta testo samt deca regelbundet varje vecka för att det ska hända något.
Låter förövrigt åt helvete.
Mvh
Jag är medveten att det är olika intervaller på injektioner beroende på ester. Vanligast bland er body builders är väl e5d/e7d.

Sjukvård i Thailand är av mycket bättre standard än i Sverige. Läs på lite om Bangkok Hospital om du vill lämna din bubbla om att Thailand är likvärdigt Somalia....

Vill fortfarande veta varför du anser Testo/Deca -kombo är helt åt helvete när det gäller skrap/brännsår med synliga köttskador.

Var på ett nytt sjukhus idag för att rengöra de infekterade såren och få nytt bandage. Läkaren var förvånad över den snabba läkeprocessen.

Så låt höra nu. Kläm fram ett inlägg med argument i nästa gång en användare undrar något. Alternativt håll käften och lämna denna NYBÖRJARTRÅD.

Om du vill vara hjälpsam kan du tipsa om någon androgen anabol i tablettform som är bra för läkeprocessen. Steroider och starkare mediciner finns ej på BKK hospital där jag befinner mig idag, det är en s.k. klinik som tar hand om enkla saker.

Apoteken har dock det mesta i tablettform när det gäller steroider.
Senast redigerad av 1876random 2015-02-15 kl. 05:27.
Citera
2015-02-15, 08:16
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1876random
Det är inte planlöst, läkaren har ju en anledning.

Hejdå låtsades doktorer, ni är duktig på kursupplägg och lösningar på biverkningar. Men resten av frågorna bemöts med fåniga svar, var tyst istället.

Planlöst, pff, brännsår halva kroppen.

Oj va gnällig fröken var då. Du är ju för pantad för å haja hur pinsam du är. EN injektion av testo å deca kommer inte ge dig ett jävla satans jota, hur mkt du än tror på att den ladyboy du har till läkare är Gud och bättre än oss. Har spenderat många långa månader i Thai och vet precis hur "smarta" de är. De blåser dig på pengar å du är för pantad för att haja det.
End of discussion.

/aKAY

Citat:
Dags för mig att förlora bola oskulden, vill gärna höra erfarna tankar om vad jag bör starta med?
Tänkte OT över Dianabol, då OT verkar ha mindre biverkningar. Sedan har jag inte riktigt fattat PCTs funktion, är det nödvändigt och i så fall vilket märke är dugligt, ser att Nolva verkar standard.

Kan vara av vikt att säga att jag är ut efter att bli fylligare, eller rättare sagt "kralligare" då jag nu är 189cm med mina ynka 70-72 kg och ser alltför smal ut och har fastnat på denna vikt sedan 3 år tillbaka, mestadels för att jag inte käkar sötsaker (läsk,godis,choklad och annat skit som faller inom den kategorin).

Tack på förhand!

Citat:
Det är den tanken som slagit mig, men min kost har varit relativ. Problemet är att jag äter få men stora portioner istället för små portioner som täcker hela dagen. Mina vänner är förbryllade att jag inte väger mer då de ser vilken mängd mat jag käkar... Jag kan dock gå ner flera kilo på 1 vecka om jag känner för det, men att gå upp i vikt är ett jävla mission för mig

Men snälla........ Tror du att du är något slags unikum bland människorna som står över termodynamikens andra lag eller?
Din kassa vikt beror på att du tror du vet hur det är att äta mkt, du tror du äter mkt, men synar man dig i fogarna så är det garanterat som alla andra fall ja varit med om - "oj, jaha.... Nu förstår jag vad du menar med att äta mkt". Antingen det eller så är det avmaskningsmedel som gäller.

Mvh

/aKAY

Citat:
Jag är medveten att det är olika intervaller på injektioner beroende på ester. Vanligast bland er body builders är väl e5d/e7d.

Vanligast bland "oss bodybuilders" (notera: ja är ej bb) är att anpassa intervall efter halveringstid på preppet.

Sjukvård i Thailand är av mycket bättre standard än i Sverige. Läs på lite om Bangkok Hospital om du vill lämna din bubbla om att Thailand är likvärdigt Somalia....

På exakt vilka sätt är sjukvården i Thailand bättre än den Svenska?

Vill fortfarande veta varför du anser Testo/Deca -kombo är helt åt helvete när det gäller skrap/brännsår med synliga köttskador.

Vart ska man börja? Klart att en ökad proteinkollagensyntes till viss del kan vara till hjälp, men jag har iaf inte hört om denna behandling förut och av döma av allt jag läst så känns detta helt efterblivet. Varför får du nog försöka lista ut själv.

Var på ett nytt sjukhus idag för att rengöra de infekterade såren och få nytt bandage. Läkaren var förvånad över den snabba läkeprocessen.

Efter 1 injektion av okänd mängd testo och nandrolon menar du.......?

Så låt höra nu. Kläm fram ett inlägg med argument i nästa gång en användare undrar något. Alternativt håll käften och lämna denna NYBÖRJARTRÅD.

Om du vill vara hjälpsam kan du tipsa om någon androgen anabol i tablettform som är bra för läkeprocessen. Steroider och starkare mediciner finns ej på BKK hospital där jag befinner mig idag, det är en s.k. klinik som tar hand om enkla saker.

Apoteken har dock det mesta i tablettform när det gäller steroider.

Letrozole, typ 1g ed, kommer hjälpa dig läka dina skador. Om du har lust kan du även slänga in lite dbol, oxar, clen och/eller menthos (dock enbart fruktsmakerna, minten är till för kortare blasts på kurer).
Citera
2015-02-15, 11:42
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
När "kickar" Testo D in?

Och jag hittade detta om Testo D: Testosterone Decanoate contains a 17-alpha alkaloid and is therefore liver toxic.

Sant?

Nej inga testo injekts är 17-alpha-methylerade bara orala som är och typ dianabol injekt, winestrol injekt, finns säkert någon mer. Det ska väl stå på viralerna eller på sidan man handlar ifrån, tycker man.

test D = 4-androstene-3-one, 17beta-ol
Senast redigerad av qdqdq 2015-02-15 kl. 11:47.
Citera
2015-02-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Men skärp dig nu. Det är kcalintaget som styr huruvida du går upp i vikt, eller inte. Inte antalet portioner!

Antalet måltider har också en inverkar på framförallt hur mycket fett man lägger på sig och man lägger på sig mindre med fler små portioner. Men heltklart är det framförallt kaloriintaget som styr dock inte allt!

Mvh
Citera
2015-02-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Antalet måltider har också en inverkar på framförallt hur mycket fett man lägger på sig och man lägger på sig mindre med fler små portioner. Men heltklart är det framförallt kaloriintaget som styr dock inte allt!

Mvh

Källa på det, tack!
Citera
2015-02-15, 16:39
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Oj va gnällig fröken var då. Du är ju för pantad för å haja hur pinsam du är. EN injektion av testo å deca kommer inte ge dig ett jävla satans jota, hur mkt du än tror på att den ladyboy du har till läkare är Gud och bättre än oss. Har spenderat många långa månader i Thai och vet precis hur "smarta" de är. De blåser dig på pengar å du är för pantad för att haja det.
End of discussion.

/aKAY

Men snälla........ Tror du att du är något slags unikum bland människorna som står över termodynamikens andra lag eller?
Din kassa vikt beror på att du tror du vet hur det är att äta mkt, du tror du äter mkt, men synar man dig i fogarna så är det garanterat som alla andra fall ja varit med om - "oj, jaha.... Nu förstår jag vad du menar med att äta mkt". Antingen det eller så är det avmaskningsmedel som gäller.

Mvh

/aKAY
Nu bidrog du till diskussionen, det var exakt vad jag var ute efter från början - tack!

Vissa påstår att de känner ökad kåthet redan 2-3 dagar efter sticket första sticket, det tillsammans med att en helt annan läkare på ett helt annat sjukhus var förvånad över den korta läkdtiden fick mig fundersam på om 500mg Testo Enanthe gav så snabb och positiv effekt.

Därför ställde jag frågan här i all välmening, fattar ju att det krävs minst 10v för kur.m
Men trodde alltså att viss positiv effekt kom redan efter 2-3 dagar.

Åter igen, tack för svar.

P. S 400 sek för 500mg inkl. verktyg kan jag leva med.
Citera
2015-02-15, 21:24
Medlem
Citat:
Nu bidrog du till diskussionen, det var exakt vad jag var ute efter från början - tack!

Vissa påstår att de känner ökad kåthet redan 2-3 dagar efter sticket första sticket, det tillsammans med att en helt annan läkare på ett helt annat sjukhus var förvånad över den korta läkdtiden fick mig fundersam på om 500mg Testo Enanthe gav så snabb och positiv effekt.

Därför ställde jag frågan här i all välmening, fattar ju att det krävs minst 10v för kur.m
Men trodde alltså att viss positiv effekt kom redan efter 2-3 dagar.

Åter igen, tack för svar.

P. S 400 sek för 500mg inkl. verktyg kan jag leva med.

Billigt...
Citera
2015-02-16, 05:27
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Billigt...
Inkl. tvättning samt omplåstring av alla sår som jag har över halva kroppen, läkarbedömning o.s.v.

Helvete vad otrevliga ni är här inne, det personliga egot verkar bli enormt negativt påverkade på vissa persomer som tar androgena anabola steroider.

Makavelli, kom hit och förklara att detta är ett diskussionsforum och ge stöd åt stackaren som inte kommit över att han blebv mobbad i grundskolan än.

Senast redigerad av 1876random 2015-02-16 kl. 05:30.
Citera
2015-02-16, 08:25
Avslutad
Citat:
Inkl. tvättning samt omplåstring av alla sår som jag har över halva kroppen, läkarbedömning o.s.v.

Helvete vad otrevliga ni är här inne, det personliga egot verkar bli enormt negativt påverkade på vissa persomer som tar androgena anabola steroider.

Makavelli, kom hit och förklara att detta är ett diskussionsforum och ge stöd åt stackaren som inte kommit över att han blebv mobbad i grundskolan än.

Vad är frågeställningen? Att du vill påskynda läkning och bli lite kåt?
Citera
2015-02-16, 12:30
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Men om du kanske kunde bidra med en riktig frågeställning ist för att gnälla över att du inte får vettiga svar så ska du se att det går bättre.

Merparten av de som kan något här är säkerligen rätt trötta på nissar som glider in här med skeva påståenden och frågor så det har nog mer med dig och din typ att göra än att "vi som kurar" har attitydproblem.
Det här är ingen kostnadsfri konsultationstjänst för framavlande av fakta för slashasar som inte orkar googla själva.

Ställ en vettig fråga å få ett vettigt svar.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-17, 17:32
Medlem
muskelns avatar
Kan man köra 2 olika oljor i samma injektion? (primo & testo E)
Hur många ml kan man köra in direkt i sätesmuskeln?

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in