Citat:
Ursprungligen postat av
oceanw0lf
Vem gav dig injiceringen? Sjukstuga i Thailand?
Hoppas du är medveten om att du behöver sätta testo samt deca regelbundet varje vecka för att det ska hända något.
Låter förövrigt åt helvete.
Mvh
Jag är medveten att det är olika intervaller på injektioner beroende på ester. Vanligast bland er body builders är väl e5d/e7d.
Sjukvård i Thailand är av mycket bättre standard än i Sverige. Läs på lite om Bangkok Hospital om du vill lämna din bubbla om att Thailand är likvärdigt Somalia....
Vill fortfarande veta varför du anser Testo/Deca -kombo är helt åt helvete när det gäller skrap/brännsår med synliga köttskador.
Var på ett nytt sjukhus idag för att rengöra de infekterade såren och få nytt bandage. Läkaren var förvånad över den snabba läkeprocessen.
Så låt höra nu. Kläm fram ett inlägg med argument i nästa gång en användare undrar något. Alternativt håll käften och lämna denna NYBÖRJARTRÅD.
Om du vill vara hjälpsam kan du tipsa om någon androgen anabol i tablettform som är bra för läkeprocessen. Steroider och starkare mediciner finns ej på BKK hospital där jag befinner mig idag, det är en s.k. klinik som tar hand om enkla saker.
Apoteken har dock det mesta i tablettform när det gäller steroider.