2015-02-14, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Jo men tänkte om ingredienserna ibland kanske kan se olika ut.
Jag vet faktist inte hehe därför kag frågor...

Tror inte heller det är någon stärre skillnad men ville ha det sagt från någon som har praktiserat många olika märken av dianabol hehe.

Såg att en annan hade problem med generic pharmas dianabol, som gav förstoppning.
Jag har aldrig varit förstoppad innan i mitt liv tills ja testa dessa. Så tänkte ba se om märkena kan ge olika symtom.

Har också testat genesis dbollar som va skit konstiga. Då blev ja snurrig när ja tog dom, spec på morgonen. O fick ont i pungkulorna efter bara nåra dagar. Slutade med dom efter 14 dar och kollade mitt egna testo hos sjukan o de hade sjunkit markant. Sjukt

Vänta nu, du tycker det är konstigt att ditt egna testo hade sjunkit när du brukade AAS? Vet du hur det fungerar egentligen?
Citera
2015-02-14, 11:29
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Tills dina levervärden är goda igen. Finns bara ett sätt att kolla - vårdcentralen.

Mvh

/aKAY

Du rekar han att börja så fort levern är ok alltså? Om värdena inte förändras kan han alltså köra på direkt? Suck

Vänta 12-16v säger jag
Citera
2015-02-14, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Haha fan va Nice.. Tren bygger alltså 5ggr så mkt muskler än testo! Du har ju sagt det säger du?!

Haha asså ni två, ligger n i cyberkrig med varandra eller?

Är det stor skillnad på Testo E från Bamse, Svea, Hulk?

Tänker främst på smärtan av injektionen. Att alla skall ha bra effekt har jag förstått, men känns inte som en höjdare om man skulle bli invalid 2-3 dagar och inte kunna ta sig till arbetet.

Sen vad menar man egentligen med Pip? Är det en förkortning för något?
Citera
2015-02-14, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost

Tänker främst på smärtan av injektionen. Att alla skall ha bra effekt har jag förstått, men känns inte som en höjdare om man skulle bli invalid 2-3 dagar och inte kunna ta sig till arbetet.

PIP = post injection pain

Jag hade kört på Bamse, gillar hans grejer!
Citera
2015-02-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost

Jag fick både ont och feber av hulks högdoserade testo tyvärr. Jag bytte till Svea och jag känner ingen smärta alls. Men det är nog rätt individuellt.
Citera
2015-02-14, 13:28
Medlem
Citat:
Nån som vet om olika dbol märken är olika hårda mot tarmarna eller är de individen det handlar om? Eller är all dianabol hård mot tarmarna?

Har som sagt blivi sjukt förstoppad o fått hemmorojder av dbolen... Lönlöst att byta märke? Svårt o få tag i inject dbol.
Nordiska kompaniet brukar ha men vet inte om ja litar på dom.

Jag har varit med om liknande har kört tre olika märken dbol
Och ena märket pajade mig totalt,fick magkramper och massa otrevlighetr tex blod i avföring mm
Så det måste indikera på olika kvalitet tycker jag.
Citera
2015-02-14, 14:33
Medlem
Dags för mig att förlora bola oskulden, vill gärna höra erfarna tankar om vad jag bör starta med?
Tänkte OT över Dianabol, då OT verkar ha mindre biverkningar. Sedan har jag inte riktigt fattat PCTs funktion, är det nödvändigt och i så fall vilket märke är dugligt, ser att Nolva verkar standard.

Kan vara av vikt att säga att jag är ut efter att bli fylligare, eller rättare sagt "kralligare" då jag nu är 189cm med mina ynka 70-72 kg och ser alltför smal ut och har fastnat på denna vikt sedan 3 år tillbaka, mestadels för att jag inte käkar sötsaker (läsk,godis,choklad och annat skit som faller inom den kategorin).

Tack på förhand!
Citera
2015-02-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Vänta nu, du tycker det är konstigt att ditt egna testo hade sjunkit när du brukade AAS? Vet du hur det fungerar egentligen?

Ja jag vet hur aas fungerar. Grejen är att de sänkte mina värden så markant så snabbt, på så liten dos. Och att ja fick ont i pungkulorna ba nån dag efter start. Gjorde ett testo test två veckor egter att ja droppade genesis dbol kur, visade 8nmol. En månad senare fick ja 13nmol.

Snookat lite på amerikanska forum där man spekulerat i om de är methyltest i genesis dbolar
Citera
2015-02-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ja jag vet hur aas fungerar. Grejen är att de sänkte mina värden så markant så snabbt, på så liten dos. Och att ja fick ont i pungkulorna ba nån dag efter start. Gjorde ett testo test två veckor egter att ja droppade genesis dbol kur, visade 8nmol. En månad senare fick ja 13nmol.

Snookat lite på amerikanska forum där man spekulerat i om de är methyltest i genesis dbolar

Aaah okej, sorry för min lite otrevlig ton, var lite tidigt på morgonen! Ja, går det rykten om att det är methyltest i deras boll så skulle jag verkligen söka mig till andra märken. Finns bra märken att få tag på idag..
Citera
2015-02-14, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Dags för mig att förlora bola oskulden, vill gärna höra erfarna tankar om vad jag bör starta med?
Tänkte OT över Dianabol, då OT verkar ha mindre biverkningar. Sedan har jag inte riktigt fattat PCTs funktion, är det nödvändigt och i så fall vilket märke är dugligt, ser att Nolva verkar standard.

Kan vara av vikt att säga att jag är ut efter att bli fylligare, eller rättare sagt "kralligare" då jag nu är 189cm med mina ynka 70-72 kg och ser alltför smal ut och har fastnat på denna vikt sedan 3 år tillbaka, mestadels för att jag inte käkar sötsaker (läsk,godis,choklad och annat skit som faller inom den kategorin).

Tack på förhand!

Om du har fastnat på den vikten så är det med största sannolikt kosten som behöver ses över och inte prepp. Har du inte järnkoll på vad du ska äta för att gå upp i vikt så kommer steroider bara ge dig en marginell effekt och enligt mig inte värt risken.
Citera
2015-02-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krax-87
Om du har fastnat på den vikten så är det med största sannolikt kosten som behöver ses över och inte prepp. Har du inte järnkoll på vad du ska äta för att gå upp i vikt så kommer steroider bara ge dig en marginell effekt och enligt mig inte värt risken.

Det är den tanken som slagit mig, men min kost har varit relativ. Problemet är att jag äter få men stora portioner istället för små portioner som täcker hela dagen. Mina vänner är förbryllade att jag inte väger mer då de ser vilken mängd mat jag käkar... Jag kan dock gå ner flera kilo på 1 vecka om jag känner för det, men att gå upp i vikt är ett jävla mission för mig
Citera
2015-02-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Det är den tanken som slagit mig, men min kost har varit relativ. Problemet är att jag äter få men stora portioner istället för små portioner som täcker hela dagen. Mina vänner är förbryllade att jag inte väger mer då de ser vilken mängd mat jag käkar... Jag kan dock gå ner flera kilo på 1 vecka om jag känner för det, men att gå upp i vikt är ett jävla mission för mig

Men skärp dig nu. Det är kcalintaget som styr huruvida du går upp i vikt, eller inte. Inte antalet portioner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in