Citat:
Ursprungligen postat av
KurtKrut
Läst på en del och inser nu att nolva är nödvändigt som pct.
Så iden att baka in dbollarna i kuren lät inte så dum efter allt. Men jag har tillgång till winistrol just nu och skulle behöva dess deffande effekter. Skulle det fungera att baka in det med nu i slutet av kuren eller blir det för mycket? Dbol har jag testat innan men inte win.
Jag skulle inte råda dig att köra winstrol och dbol samtidigt, men jag må va partisk för winstrol anser jag vara årets skitprepp om man inte ska stå på scen eller va med i Paradise Hotel.
Både dbol och win är tufft för levern att hantera. Greppa rätt kunskap nu pojk och gaska upp snacket lite. Att deffa erfordrar inget annat än seriös kosthållning; dvs mindre än vad du gör av med.
Tighta upp näringsintag och gör det i slutet på kuren och lägg på ett par-fyra veckor på kuren med en någorlunda hyfsad deff ist.
Du måste lära dig titta holistiskt på din kropp och inte utsätta den för alltför mycket onödigt skit, om det nu inte är scenen du har i sikte som sagt.
Win deffar dig för övrigt inte; win torkar ut dig. Kaloriunderskott deffar dig. Eller tren. Eller GH. Och clen samt dnp. Men skit i det. Kör din testo-kur, blasta ev med dbol, deffa å kör PCT.
/aKAY