2013-05-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakejj
ska jag sätta 1-2ml tren ED sedan hcg som fan så är det slut på 10 dagar, sedan nolva en vecka för att klara deras "uppföljningstester" eller vad säger ni?

säljer ju decan o teston jag har hemma isf. eller ska jag sätta en sista idag med? 1ml av varje.

Varför i hela helvetet ska du sticka Tren om du måste köra slut på 10 dagar? Vilken enorm dos du kmr upp i då för fasiken!
Citera
2013-05-23, 00:25
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Tanken slog mig just vilka jävla korta blåa nålar jag använt mig utav på sista tiden (25mm), känns som de är lite korta att sticka i gluten med? Dock relativt nydeffad så inte mycket till röv kvar.

Vad brukar standard längd vara på blåa nålar annars? 30mm?
Citera
2013-05-23, 00:31
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Tanken slog mig just vilka jävla korta blåa nålar jag använt mig utav på sista tiden (25mm), känns som de är lite korta att sticka i gluten med? Dock relativt nydeffad så inte mycket till röv kvar.

Vad brukar standard längd vara på blåa nålar annars? 30mm?
30mm använder jag, de 25mm jag kört med är jag ovillig att köra i gluten Till lår är de finfina dock.
Citera
2013-05-23, 00:41
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
30mm använder jag, de 25mm jag kört med är jag ovillig att köra i gluten Till lår är de finfina dock.

Haha förstår det, stack häromdagen av bara farten sen när jag drog ut den trodde jag nästan att den gått av på mitten för den var så jävla kort.

Till nå helt annat, vilket oralt prepp skulle herrskapet rekommendera till en lean bulk? winny? Kör testo och mast för stunden men mycket vill ha mer.
Citera
2013-05-23, 00:44
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Haha förstår det, stack häromdagen av bara farten sen när jag drog ut den trodde jag nästan att den gått av på mitten för den var så jävla kort.

Till nå helt annat, vilket oralt prepp skulle herrskapet rekommendera till en lean bulk? winny? Kör testo och mast för stunden men mycket vill ha mer.
Kan la svara igen. Det mesta beror på kosten. Dbollar fungerar också. En väldigt populär steroid bland tyngdlyftare(som vi vet vill bli så starka som möjligt på rätt kroppsvikt)
Winnar + dbol ska tydligen vara en dödlig kombo
Citera
2013-05-23, 00:58
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Kan la svara igen. Det mesta beror på kosten. Dbollar fungerar också. En väldigt populär steroid bland tyngdlyftare(som vi vet vill bli så starka som möjligt på rätt kroppsvikt)
Winnar + dbol ska tydligen vara en dödlig kombo

Alright, winstrol lockar ordentligt! någon som har nå positivt att säga om Anavar?

Grejen är att jag ligger på en roa kur så egentligen bör jag skippa orala helt men låt oss säga av nyfikenhet så är ju iaf Anavar vad jag förstått väldigt schysst mot levern för att vara oral. (Synd att den är så sjukt dyr bara..)
Senast redigerad av TheBlackPanther 2013-05-23 kl. 01:01.
Citera
2013-05-23, 00:58
Medlem
bens0n1s avatar
Postar här då jag inte han få svar i den gamla tråden.

Körde en 60/10 kur i början av januari och fick rätt bra resultat, va en liten spillevink och det fick mig att komma igång rätt bra. Körde mest styrka i början men har sakta gått över till lite mer street workout övningar(dips, chins, pull-ups, osv). Nu började jag precis med 250mg/1ml testosterone enanthe för ca 2 veckor sedan. Hört att det är bra att kombinera med annat men är det nödvändigt? Har hunnit sätta 4st hittills(4 dagars mellanrum och tänkte köra till augusti) och märker "extrema" resultat redan i både styrka, massa och sinnesstämning.
Anledningen varför jag skriver detta är för att jag vill ha synpunkter på mitt träningsschema tillsammans med roidsen. Samt vilka roids jag ska kombinera med enanthen. Vill inte få ett oxhjärta eller liknande.

Så här kan en typisk dag se ut:
Gång 1 timma o 30 min, 10 chins 10 pull ups 10 dips 50-100 armhävningar innan frukost. Sen kör jag ett gympass där jag isolerar en muskelgrupp ca 1timma träningspass lite senare på dagen/kvällen. Käkar mycket protein, både Casein och Whey. Maten är det ganska mycket kolhydrater i. Äter lite kosttillskott D-vitamin och bcaa.
Försöker få en så slimmad kropp som möjligt men ändå samla på mig muskelmassa och styrka.

Är 25 år, 184 cm, 85kg.
Tar väldigt gärna emot lite vägledning av nån vänlig o kunnig själ vill ge sina synpunkter.
Senast redigerad av bens0n1 2013-05-23 kl. 01:01.
Citera
2013-05-23, 01:24
Medlem
Barc0s avatar
Kan dbol ge ångest?
Citera
2013-05-23, 14:04
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Varför i hela helvetet ska du sticka Tren om du måste köra slut på 10 dagar? Vilken enorm dos du kmr upp i då för fasiken!

då är ju nivåerna skyhöga nästa test, sedan kan man köra 1ml varannan, var 3e dag ett tag och långsamt trappa ned sen gå på pct

då tror dom ju jag hoppat av om nivåerna sjunker.
Citera
2013-05-23, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakejj
då är ju nivåerna skyhöga nästa test, sedan kan man köra 1ml varannan, var 3e dag ett tag och långsamt trappa ned sen gå på pct

då tror dom ju jag hoppat av om nivåerna sjunker.

tror du verklige dom är så okunniga?
Citera
2013-05-23, 14:47
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Kan dbol ge ångest?

o ja det gör all aas mer eller mindre
Citera
2013-05-23, 16:04
Medlem
ska starta med en lion lab OT kur 40/50 och tänkte bara fråga några som kanske kört detta eller har bra upplägg på hur man ska ta tabletterna på morgon när man vaknar dela upp det under dagen eller vad tror ni blir bäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in