Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Tja!
Sitter i funderingarna på min andra kur i skrivande stund. Har tidigare kört dbol med goda resultat och hade tanken att köra det igen men sitter nu i funderingarna på att köra en första testokur istället.
Det jag har lite frågor på är;
Vad är den stora skillnaden på Testosterone Propionate & Testosterone Enanthate? Är det i stort sätt bara antal mg/ml som är skillnaden? Och att man trycker prop varannan dag och enan. var femte dag?
Sen lite frågor ang. handlandet.
På ex. S-Store finns Enanthate där det står "250mg/ml – 10ml vial". Blir detta då en 10 veckors kur eller hur är det räknat?
Och vid inhandlingen behöver jag då handla lika många kanyler som vialer antar jag?
Läste något om en pump i produktlistan på MM, något man också behöver? Och till vad i så fall?
Ha en bra dag!
Mvh
Skillnaden på P och E är estern P sätter man minst EOD medans E sätter man minst E5D men båda kan man sätta tätare om man nu vill det.
Du räknar helt fel 1 vial är 10ml dock är det sällan man får ut 10X1ml och i och med man sätter E5D eller tätare så blir 1 vial 50 dagar dvs 7v så du behöver minst 2 vialer om du tänkt köra 250mg E5D på testo E då man bör minst köra testo E 12v men vill man inte köra så lång kur får man köra testo P istället den kan man köra 6-8v.
Du behöver lika många pumpar/kanyler + uppsugningsnål som antal stick.