2012-08-06, 23:42
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Mitt personliga tips är axeln..Hade aldrig nuddat en åder. Tills ja bytte till benet..Blir nog bara axlar.

Pumpa in 4ml Galenika för några timmar sen. Ömmar men de går över
Delt och glute är riktigt bra ställen jag gillar. Tuttarna däremot är också rätt skönt känslan när man sitter men nålen och trycker in hela vägen.
Citera
2012-08-07, 10:35
Medlem
bite-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Har pressat i 5ml i axeln, tog ett tag och var lite halvöm dagen efter, men nog fan gick det

mvh
o fan, jah de skadar ju inte att testa!, men kan tänka mig att de kommer kännas lite efteråt..
Citera
2012-08-07, 13:20
Medlem
bigknigts avatar
Hade tänkt köra ett axel/rygg pass. Jag har långt att åka . Därför frågar ja här innan ja åker.

Vem har tränat axlar när man han injektvärk i axeln?
Citera
2012-08-07, 13:39
Medlem
spacemarine99s avatar
Citat:
Hade tänkt köra ett axel/rygg pass. Jag har långt att åka . Därför frågar ja här innan ja åker.

Se bara till att du är ordentligt uppvärmd så försvinner värken ganska fort .
Citera
2012-08-07, 15:01
Medlem
Citat:

Är väl precis som alla andra muskler med injektvärk, försvinner en stund in i passet.
Citera
2012-08-07, 15:07
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:

Själv har jag rätt svårt att få till maximal kraft i pressövningar om jag har en rejäl injektsmärta i axeln. Men kör på! No pain no gain!
Citera
2012-08-07, 20:02
Medlem
bigknigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Själv har jag rätt svårt att få till maximal kraft i pressövningar om jag har en rejäl injektsmärta i axeln. Men kör på! No pain no gain!

Du har rätt, no pain no gain. Annars kan man väl sluta gymma

Kändes rätt bra, när man är inne i träningen så försvinner smärtan o återkommer efter passet

Hade lite svårt med första övingen(Axelpress smith).

Mvh
Citera
2012-08-07, 20:20
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Som rubriken lyder, jag sticker e5d och det skulle komma nytt testo idag MEN det kom inte, skumt som fan. Jag sticker 500mg, 2 st ampuller. Jag har kvar 1 ampull. Ska jag sticka den? Så jag får i mig 250mg. Eller ska jag vänta tills det kommer? Kommer jag dippa om jag väntar 1-2 dagar med att sticka?

Väldigt tacksam för svar, Med vänliga hälsningar Krux

edit: Jag kör Testo E
inga problem o vänta 1-2 dagar.
Citera
2012-08-07, 21:52
Medlem
Tja!

Sitter i funderingarna på min andra kur i skrivande stund. Har tidigare kört dbol med goda resultat och hade tanken att köra det igen men sitter nu i funderingarna på att köra en första testokur istället.

Det jag har lite frågor på är;

Vad är den stora skillnaden på Testosterone Propionate & Testosterone Enanthate? Är det i stort sätt bara antal mg/ml som är skillnaden? Och att man trycker prop varannan dag och enan. var femte dag?

Sen lite frågor ang. handlandet.

På ex. S-Store finns Enanthate där det står "250mg/ml – 10ml vial". Blir detta då en 10 veckors kur eller hur är det räknat?

Och vid inhandlingen behöver jag då handla lika många kanyler som vialer antar jag?

Läste något om en pump i produktlistan på MM, något man också behöver? Och till vad i så fall?

Ha en bra dag!

Mvh
Citera
2012-08-07, 21:57
Medlem
bigknigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Tja!

Sitter i funderingarna på min andra kur i skrivande stund. Har tidigare kört dbol med goda resultat och hade tanken att köra det igen men sitter nu i funderingarna på att köra en första testokur istället.

Vad är den stora skillnaden på Testosterone Propionate & Testosterone Enanthate? Är det i stort sätt bara antal mg/ml som är skillnaden? Och att man trycker prop varannan dag och enan. var femte dag?

På ex. S-Store finns Enanthate där det står "250mg/ml – 10ml vial". Blir detta då en 10 veckors kur eller hur är det räknat?

Och vid inhandlingen behöver jag då handla lika många kanyler som vialer antar jag?

Läste något om en pump i produktlistan på MM, något man också behöver? Och till vad i så fall?

Ha en bra dag!

Mvh

Lägg av! Vet du inte vad man gör med en pump är det en skandal!
Citera
2012-08-07, 21:59
Medlem
Citat:
Tja!

Ha en bra dag!

Mvh

Skillnaden på P och E är estern P sätter man minst EOD medans E sätter man minst E5D men båda kan man sätta tätare om man nu vill det.

Du räknar helt fel 1 vial är 10ml dock är det sällan man får ut 10X1ml och i och med man sätter E5D eller tätare så blir 1 vial 50 dagar dvs 7v så du behöver minst 2 vialer om du tänkt köra 250mg E5D på testo E då man bör minst köra testo E 12v men vill man inte köra så lång kur får man köra testo P istället den kan man köra 6-8v.

Du behöver lika många pumpar/kanyler + uppsugningsnål som antal stick.
Citera
2012-08-07, 22:06
Bannlyst
Citat:

vad ska du göra med kanylerna utan pump??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in