Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-23, 14:47
  #1897
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Nästan full omgång igår och de visar en match, hurra!

Det var faktiskt förjävligt, även om de visade två, faktiskt. (Nucks-Wild på kvällen). Hur de sedan väljer matcher vet jag inte riktigt heller, när det är Hockey Night in Canada eller Caps-Wings att välja på så tar dem ett depleterat Pens mot Devils. Även om jag är mer eller mindre allätare av NHL-hockey så förstår jag om inte alla är det och då är den matchen de valde inte särskilt sexig.
Citera
2011-10-23, 16:51
  #1898
Medlem
Är det någon som vet om man kan be sin polare i US regga ett account med mina uppgifter på GCL, kommer det då fungera i Sverige? Borde väl vara samma sak som att ändra proxy.
Citera
2011-10-23, 18:03
  #1899
Medlem
semipros avatar
Har använt ESPN360 förr, och varit sjukt nöjd! Men nu är ju de slut med det.
Är inte alls uppdaterad i det nya me Viaplay etc. Kan någon uppdatera mig?
Jag tänkte skaffa Viaplay.
Någon som kan berätta lite om hur bra/dåligt de varit hittills?!

Hur går det till när man ska köra Viaplay på PS3? ..alltså genom Game Center Live?
Har inte fattat grejen riktigt..

...eller är det så att man ska skaffa Viasat Sport HD istället? Får man tillgång till Viaplay då?
Citera
2011-10-24, 09:45
  #1900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niqqua
Är det någon som vet om man kan be sin polare i US regga ett account med mina uppgifter på GCL, kommer det då fungera i Sverige? Borde väl vara samma sak som att ändra proxy.


Undrar detsamma.
Citera
2011-10-24, 12:02
  #1901
Medlem
otnorots avatar
Ska bli intressant i november att se hur det blir med viaplay huruvida vi får ett "GCL" med on-demand och hela köret. Hoppas inte det ges utrymma att klaga jag börjar bli rätt less på det.
Citera
2011-10-24, 14:40
  #1902
Medlem
SamSpeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niqqua
Är det någon som vet om man kan be sin polare i US regga ett account med mina uppgifter på GCL, kommer det då fungera i Sverige? Borde väl vara samma sak som att ändra proxy.

Bör vara exakt samma sak som att regga i Sverige via VPN eller unblock-us.com, så det borde gå strålande. Det är bara vid registreringen man behöver gå köksvägen () så när den är klar så kan man återgå till sin vanliga dns. Funkade perfekt för mig iaf, jag använde unblock-us.com vid registreringen och kan nu se alla matcher, live och on-demand. Synd bara att man har ett liv vid sidan om hockeyn. Jobb och helvete.
Citera
2011-10-24, 15:02
  #1903
Medlem
FittBritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dala56
Ska man behöva se sunkmatchen Devils-Pens på viaplay?

Bedrövlig kvalitet kan jag meddela, som sig bör på viaplay. Det funkar till fotboll men hockey som är snabbare och med mindre boll (puck) går det inte.

Det finns ju faktiskt dom som håller på tex. Pens som gärna ser matchen.

Bedrövligt att dom inte kan visa alla matcher vid dessa tillfällen! Jag saknar ESPN Player.
Citera
2011-10-24, 16:13
  #1904
Medlem
FittBritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamSpeed
Bör vara exakt samma sak som att regga i Sverige via VPN eller unblock-us.com, så det borde gå strålande. Det är bara vid registreringen man behöver gå köksvägen () så när den är klar så kan man återgå till sin vanliga dns. Funkade perfekt för mig iaf, jag använde unblock-us.com vid registreringen och kan nu se alla matcher, live och on-demand. Synd bara att man har ett liv vid sidan om hockeyn. Jobb och helvete.

Ska man använda sig av en påhittat amerikansk adress också? Eller är det bara köra på mina riktiga uppgifter så länge jag använder mig av unblock-us.com?
Citera
2011-10-24, 16:25
  #1905
Medlem

OMG LOL
Citera
2011-10-24, 18:30
  #1906
Medlem
ViasatSupports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semipro
Har använt ESPN360 förr, och varit sjukt nöjd! Men nu är ju de slut med det.
Är inte alls uppdaterad i det nya me Viaplay etc. Kan någon uppdatera mig?
Jag tänkte skaffa Viaplay.
Någon som kan berätta lite om hur bra/dåligt de varit hittills?!

Hur går det till när man ska köra Viaplay på PS3? ..alltså genom Game Center Live?
Har inte fattat grejen riktigt..

...eller är det så att man ska skaffa Viasat Sport HD istället? Får man tillgång till Viaplay då?


Hej,

http://www.viaplay.se kan du både köpa matcher styckvis och abonnera på paket. För att ha tillgång till alla de NHL-matcher vi sänder på Viaplay behöver du paketet TV+Film+Sport för 199 kronor/månad.

I dagsläget vet vi inte riktigt hur vårat samarbetet med GCL kommer se ut, och därmed inte huruvida det kommer fungera i PS3 eller inte, men vår plan är att i början av november ha alla NHL-matcher tillgängliga på http://www.viaplay.se.

Om du är Viasat Guldkund får du prova på Viaplay fritt i datorn i 3 månader för att se om det är något som passar just dig! Om du inte är Guldkund idag är det bara att du registrerar ett konto på sidan, då Viaplay är inte beroende av att du är Viasatkund eller inte.

Lycka till!

Hälsningar
Camilla, ViasatSupport
Citera
2011-10-24, 19:26
  #1907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViasatSupport
Hej,

http://www.viaplay.se kan du både köpa matcher styckvis och abonnera på paket. För att ha tillgång till alla de NHL-matcher vi sänder på Viaplay behöver du paketet TV+Film+Sport för 199 kronor/månad.

I dagsläget vet vi inte riktigt hur vårat samarbetet med GCL kommer se ut, och därmed inte huruvida det kommer fungera i PS3 eller inte, men vår plan är att i början av november ha alla NHL-matcher tillgängliga på http://www.viaplay.se.

Om du är Viasat Guldkund får du prova på Viaplay fritt i datorn i 3 månader för att se om det är något som passar just dig! Om du inte är Guldkund idag är det bara att du registrerar ett konto på sidan, då Viaplay är inte beroende av att du är Viasatkund eller inte.

Lycka till!

Hälsningar
Camilla, ViasatSupport


Visas en match i natt på viasat hockey iaf!
Citera
2011-10-24, 19:38
  #1908
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke-p

OMG LOL
Det där stämmer inte. Jag är 99,99% säker på att dom bara säger det till support så att inte någon klagar på felaktiga uppgifter. Support är alltid dom som får veta saker sist...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback