Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-20, 15:30
  #1
Medlem
Sam.adamss avatar
Hej!

Jag undrar om det finns någon butik på nätet som säljer nedladdningsbara PS3 spel? Ibland blir man sugen på ett nytt spel och har inte möjligheten att köpa det fysiskt. Dessutom så finns en del äldre PS3 titlar inte alltid att tillgå i butik.

I Playstation Store verkar det bara finnas titlar från tidigare konsoler (PS 1 och PS2) tyvärr.

Någon som har någon aning om detta? Om det inte går tycker jag det är mycket synd att Sony ska vara efter i den digitala handelsmarknaden då det känns som en självklarhet nu förtiden att man ska kunna köpa spel för nedladdning.


MVH
Sam.adams
Citera
2011-08-20, 17:18
  #2
Medlem
Qreatures avatar
Ladda ner dom själv bara?
Citera
2011-08-20, 17:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.adams
I Playstation Store verkar det bara finnas titlar från tidigare konsoler (PS 1 och PS2) tyvärr.

Någon som har någon aning om detta? Om det inte går tycker jag det är mycket synd att Sony ska vara efter i den digitala handelsmarknaden då det känns som en självklarhet nu förtiden att man ska kunna köpa spel för nedladdning.

Prova att titta i Playstation Store igen...

Jag vet inte hur du gör när du söker där men det kryllar av PS3-spel och det har varit så de år jag ägt en i alla fall.
Citera
2011-08-20, 20:48
  #4
Medlem
Sam.adamss avatar
Jag vill kunna köpa dom spel jag vill, inte ett fåtal faktiska Playstation 3 spel. Verkligen få titlar att välja mellan om man inte vill spela massa retrospel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback