2007-12-21, 21:54
  #5653
Medlem
trallskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir Jon
Det är den! Taaacck. Guld värt. Vad tog du den på? Har försökt vissla den för tonårskidsen hemma. Garv är det enda jag fått. Men nu.. Det här är musik!

Haha! Så otacksamt.
Jag minns videon, helt enkelt.
Citera
2007-12-21, 22:03
  #5654
Medlem
Tafatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag_mig_själv
Ingen som vet?

Jag vet

"Heart of the city (Ain't no love)" - Jay-Z
Citera
2007-12-21, 22:04
  #5655
Medlem
sir Jons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallskaft
Haha! Så otacksamt.
Jag minns videon, helt enkelt.
Nänä. Inte otacksamt. Säkert, lovar det var guldvärt för mig iaf. El har jag missat ironin? Hur som helst, tack.
Citera
2007-12-21, 22:06
  #5656
Medlem
Tafatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir Jon
Nänä. Inte otacksamt. Säkert, lovar det var guldvärt för mig iaf. El har jag missat ironin? Hur som helst, tack.

Tror han menade att det var dålig information & att du är en vardagshjälte som trots det förstod vad han menade ..
Citera
2007-12-21, 22:24
  #5657
Medlem
sir Jons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafatt
Tror han menade att det var dålig information & att du är en vardagshjälte som trots det förstod vad han menade ..
Hhmm.. vardagshjälte, jag? Tackar! Ville bara kolla en låt.
Citera
2007-12-21, 22:36
  #5658
Medlem
trallskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir Jon
Hhmm.. vardagshjälte, jag? Tackar! Ville bara kolla en låt.

OT: Jag ber om ursäkt, det blev visst lite otydligt där. Jag syftade såklart på tonårskidsen och dina tappra men fruktlösa försök.
Citera
2007-12-21, 22:47
  #5659
Medlem
Tafatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallskaft
OT: Jag ber om ursäkt, det blev visst lite otydligt där. Jag syftade såklart på tonårskidsen och dina tappra men fruktlösa försök.

Jag tror att det var jag som lyckades röra till allt på något sätt, jag skyller allt på min langare
Glöm det jag skrev & gör som pengar, undvik mig...
Citera
2007-12-21, 22:50
  #5660
Medlem
sir Jons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trallskaft
OT: Jag ber om ursäkt, det blev visst lite otydligt där. Jag syftade såklart på tonårskidsen och dina tappra men fruktlösa försök.
Fruktlösa? Nope.. egentligen är det jag som personligen som vill ha låten. Dumt av mig att skylla på kidsen. Låten är bra i mina öron. Vill även att tonåringarna vill upptäcka bra musik. Inte så tappert, dock ett försök.
Citera
2007-12-21, 23:19
  #5661
Medlem
SupaZtars avatar
fråga: söker en låt från filmen "Vildängel"?

Det är en kvinna som sjunger. Låten börjar med: "vem säger att tala är silver, vem säger att tiga är guld..." och början av refrängen går ungefär såhär om jag minns rätt: "Kommer inte snövit snart, kommer inte änglarna att landa, kommer det goda livet snart"


svara här lr i pm , tack på förhand
Citera
2007-12-21, 23:25
  #5662
Medlem
Tafatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupaZtar
Det är en kvinna som sjunger. Låten börjar med: "vem säger att tala är silver, vem säger att tiga är guld..." och början av refrängen går ungefär såhär om jag minns rätt: "Kommer inte snövit snart, kommer inte änglarna att landa, kommer det goda livet snart"


svara här lr i pm , tack på förhand

Vildängel - Kommer inte snövit snart

Edit: Skrev Vildängel - Silverfisken & Kommer inte snövit snart men det verkar vara två låtar där den ena heter "Silverfisken" & den du frågade efter heter "Kommer inte snövit snart" ... tydligen från filmen Vildängel (gjord 1996)
Citera
2007-12-22, 12:27
  #5663
Medlem
project_xs avatar
Hjälp sökes!

En låt med nånting nu tror vi på tomten eller liknande. Ganska snabbt tempo, lät lite som drängarna först, men tror inte att det är dem. Gick på radio sotenäs för ca 15 minuter sedan..
Citera
2007-12-22, 14:40
  #5664
Medlem
sir Jons avatar
Har hört en jättebra låt på radion(!?), faktiskt på P4. Det är en spansk rocklåt. Ordet ´corazon´ (hjärta på sv) finns i refrängen. Tyvärr är det enda jag har i infoväg. Sitter o kör buss så ibland, och för det mesta är det svårt att urskilja vad det pratas om. Har inte heller en aning om artisten. Tror att låten gått på mtv och det är en långhårig sydamerikan som tydligen haft någon hit innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in