Tack för tipset, men nej, det är inte den. I låten jag avser är det ackord som plockas, introt i denna är snarare ett solo. Inga keyboards i bakgrunden på den jag åsyftar, vad jag minns. Sen har SOYCD en tydlig mollkänsla över sig, den här är mycket mer abstrakt.
"I've been fucking you since yesterday. And during that time, not a word would you say. Girl, your ass is dry, just like the desert sand. What you need is a faggot (?) 'cause baby I'm a man. You won't grunt, you won't even moan. Beginning to feel that all your feelings are gone. It's hard to tell "blablabla". Get up off your ass girl and learn what it's all about. Oh yeah! You're a baaad fuu-uuuck. Girl, you're a bad fuck ooh yeah. You're a baaad fuu-uuuck. Bad fuck, bad fuck, bad, bad, bad fuck" .......osvosvosv. Orkar inte skriva mer, haha!
Den är förövrigt med i den klassiska skaterullen G-Spot Forever, i Chris Åströms part.
Fan alltså, jag hörde unknown soldier med the casualties igår http://www.youtube.com/watch?v=tb77EtCH8qQ Och alldeles första gitarriffet låter precis som en låt ja känner igen så sjukt mkt...kommer bara ihåg att dom typ vrålar laaalalalalalaaalalalala i kör...fan asså ja har ingen aning, detta låter ju helt sjukt men nån annan kanske får samma associationer som jag...får den fan inte ur huvudet...jag blir galen snart...typ en rocklåt är det nog... hjääälp