Letar efter en låt som är rätt lik Cheap Trick - i want you to want me. Vet inte exakt men tror att den är från mitten av 90-talet en rock låt typ sångaren har typ pojkband röst, har för mig att den är på nån absolute hits skiva. Den gick på P3 för ett tag sen där dom intervjua nån i bandet. Texten går typ "i want you to love me i need you to need me, sixteen is tomorrow" nåt sånt.... Är inte helt säker på texten dock
Letar efter en låt som är rätt lik Cheap Trick - i want you to want me. Vet inte exakt men tror att den är från mitten av 90-talet en rock låt typ sångaren har typ pojkband röst, har för mig att den är på nån absolute hits skiva. Den gick på P3 för ett tag sen där dom intervjua nån i bandet. Texten går typ "i want you to love me i need you to need me, sixteen is tomorrow" nåt sånt.... Är inte helt säker på texten dock
Vilken låt påminner den här om??
Jag har för mig att det var i något barnprogram kan dock ha fel.
När jag pratat med folk och frågat om de vet vilken jag menar så känner de igen den men kan inte sätta fingret på vad det är.
Det är INTE super mario jag är ute efter utan de är någon annan som jag känner igen så sjuuukt mycket men jag kan inte heller sätta fingret på vad de e för låt
Letar efter en låt jag hörde på gymmet idag..
Det var en kille som sjöng, ganska lugn har jag för mig..
Har inte mycket att gå på men en bit av texten gick något liknande "Did you hold my hand when you knew it was over" men uppenbarligen inte exakt så då jag inte hittar något när jag googlar på det.. Verkade i alla fall handla om ett avslutat förhållande:P
Letar efter en låt jag hörde på gymmet idag..
Det var en kille som sjöng, ganska lugn har jag för mig..
Har inte mycket att gå på men en bit av texten gick något liknande "Did you hold my hand when you knew it was over" men uppenbarligen inte exakt så då jag inte hittar något när jag googlar på det.. Verkade i alla fall handla om ett avslutat förhållande:P
Nej det är inte den..
Handlade om ett förhållande som tagit slut och där sångaren undrar om tjejen känt att det har varit slut länge medan han trott att allt varit bra.. Typ:P
Men tack i alla fall!
"Det är INTE super mario jag är ute efter utan de är någon annan som jag känner igen så sjuuukt mycket men jag kan inte heller sätta fingret på vad de e för låt"
Läs gärna innan, men tack ändå för att du försökte
"Det är INTE super mario jag är ute efter utan de är någon annan som jag känner igen så sjuuukt mycket men jag kan inte heller sätta fingret på vad de e för låt"
Läs gärna innan, men tack ändå för att du försökte