Letar efter en klassisk låt som väldigt ofta används/"har änvänts" i diverse olika filmer där jorden/månen /rymden/raketer är med...
Låten är med lite överallt, i reklamer emellanåt osv.
Låten börjar med trummor som går i ganska långsam takt (dumm, dumm, dumm, dumm)..
Vet inte hur jag ska beskriva den, men det är en väldigt klassisk låt som har varit med i väldigt många olika situationer..
Söker en låt, house tror jag. eller nåt liknande. Där det är en tjej som sjunger typ "boy you got my heart heart dam dam a f c i" typ. jävligt svårt att tyda, har hört låten typ 1 gång.. men om nån har nån aning om vilken låt det kan vara, svara gärna
Letar efter en klassisk låt som väldigt ofta används/"har änvänts" i diverse olika filmer där jorden/månen /rymden/raketer är med...
Låten är med lite överallt, i reklamer emellanåt osv.
Låten börjar med trummor som går i ganska långsam takt (dumm, dumm, dumm, dumm)..
Vet inte hur jag ska beskriva den, men det är en väldigt klassisk låt som har varit med i väldigt många olika situationer..
Söker efter en "låt" som jag verkligen gillar men glömt bort titeln på.
Den handlar om en liten pojke som går i en kycklingdräkt och videon utspelas mer eller mindre i ett "tvätthus" tillsammans med en grupp tjejer som är klädda i folkdräkter från alperna.(typ)
Vet inte vad jag ska kalla musik typen. Störd techno/house kanske??
Letar efter en låt som är rätt lik Cheap Trick - i want you to want me. Vet inte exakt men tror att den är från mitten av 90-talet en rock låt typ sångaren har typ pojkband röst, har för mig att den är på nån absolute hits skiva. Den gick på P3 för ett tag sen där dom intervjua nån i bandet. Texten går typ "i want you to love me i need you to need me, sixteen is tomorrow" nåt sånt.... Är inte helt säker på texten dock