Fast det hela är betydligt mer chill och lugnare vilket gör att en sån som jag faktiskt uppskattar det trots att jag i grund och botten avskyr Sweden House maffia dancesoundet....
Gå in på radiokanalens hemsida. Dom flesta radiokanaler lägger upp låtlistor på spelade låtar.
House! Det är Otto Knows som spelar live den 24.11.2012 på Friends Arena innan Swedish House Mafia. Jag vet varken vem som har gjort denna låt eller vad denna låt heter.
Det är jag som har filmat, min kamera klarar tyvärr inte av en sådan hög bas, men man hör ändå vad som spelas. Soundhound känner inte igen detta, säkert på grund av basen.
Har otroligt lite att gå på men den har spelats på en radiokanal nyss och refrängen går typ (nana) rocking' (nana) rockin' även någonting med Judy/You. Ganska snabb och svängig, lite dansbandig stil? Vore kul att hitta den.
nån som vet vad första låten heter i detta filmklippet? eller om någon kan ryska och kan skriva några ord de sjunger så kan jag söka själv efter låten.
Hej alla glada!
Satt så här innan sängdags och slösurfade porr och hittade detta klipp med en remix på Adeles "rolling in the deep" som jag fastnade för. Googlade runt men kunde inte hitta den någonstans så nu ber jag om eran hjälp. Hoppas att ni kan hjälpa.