2012-10-17, 22:47
Medlem
UnknownSources avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 421
Bump
Kemikal - Make that move
Citera
2012-10-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownSource
Kemikal - Make that move

Tack, älskar dig!
Citera
2012-10-18, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suicidal1
Söker en låt, Tjej som sjunger...

ja några år gammal
videonser jag hur hon går in i restaurangen, ser sin pojkvän sitta med en kvinna vid ett bord, han ser henne och hon går utåt, han går efter och försöker ringa och komma ifatt henne, hon är ledsen och arg i hissen, väl när de möts är hon förbannad och så visar det sig att det inte va som hon trodde och de kysser varandra.. right now hör jag i huvudet med hes röst..

bumpers.. ingen som har en gissning?
Citera
2012-10-18, 10:22
Medlem
Meaniis avatar
Nu har jag lyckas med bedriften att få en låt från ett porrklipp på hjärnan...

http://www.4tube.com/videos/120880/bibi-fox--tarra-white-and-nessa-devil-drunk-orgy

Texten går såhär på ett ungefär: "but when we say hello i know there is not a problem in the world""Yesterday you came into my life""Your my whole wide world" House/technoliknande låt... Googlat som ett jävla as nu.. Snälla hjälp mig
Citera
2012-10-18, 11:16
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katla.
Here goes:
Hörde en låt när jag var och tränade senast. Har identifierat refrängen från Milkshake (den Kelis sjunger) men naturligtvis är det ju inte den låten utan någon form av remix eller mash-up, kanske. Det enda jag minns är att det lät upprepade gånger som något som påminde som sirener...

Det här var väl inte den bästa beskrivningen, men mirakel har ju skett förr!
http://www.youtube.com/watch?v=-VLhb_q8qVI ?
Citera
2012-10-18, 13:03
Medlem
Tomatpures avatar
Söker en svensk låt går nånting likt detta "det är nån som får......" rätt snabbt låt, en kille som sjunger med ljusare ton lite efter
Citera
2012-10-18, 16:36
Medlem
Heureuxs avatar
Vill veta vad en låt heter... Den innehåller Timbuktu och tror Promoe är med också + ett gäng snubbar till som sjunger. Timbuk sjunger i slutet av låten typ, den är på svenska, är en rätt lång låt, typ 6 till 8 minuter, lyssna på den som fan för ett antal år sen så den är rätt gammal, början av 2000talet skulle jag tippa på.

Vet någon vilken jag men kommer jag förevigt älska dig.

Mvh
Citera
2012-10-18, 18:27
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Vill veta vad en låt heter... Den innehåller Timbuktu och tror Promoe är med också + ett gäng snubbar till som sjunger. Timbuk sjunger i slutet av låten typ, den är på svenska, är en rätt lång låt, typ 6 till 8 minuter, lyssna på den som fan för ett antal år sen så den är rätt gammal, början av 2000talet skulle jag tippa på.

Mvh
Lär ju vara något med Sedlighetsroteln
Citera
2012-10-18, 18:40
Medlem
Hörde en svensk house låt på radion idag (egentligen inte 100% house) , det var lite rockiga trummor i den också. Var en tjej som sjöng lite i den. Kan ha varit något med (fortsätter och du säger inte till till till till, du kan gå gå gå bla bla).

Känns som den är rätt ny och väldigt trendig (en sån låt som gubben i lådan, dansa pausa och flytta på dig)., . Möjlig musik på nattklubb. Skulle bli väldigt glad om någon känner igen låten i beskrivningen och kan säga vad den heter!
Citera
2012-10-18, 21:34
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux

Mvh

Är det inte mammas gata kanske? eller: Ge oss Sverige tillbaka,. Med promoe o Timbuktu
Citera
2012-10-18, 21:43
Medlem
TheHmms avatar
http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2229828

Vad heter låten som spelas vid 1:00 och en bit framåt i bakgrunden?
Citera
2012-10-18, 23:14
Medlem
Gargoths avatar
Efterlysning på reklamlåt långt tillbaka i tiden. Några år efter millenieskiftet (!) körde något bilföretag en reklam med en snygg solbränd kille som försökte få lift, och när en snygg solbränd tjej stannar, ler och låter honom hoppa in, busvisslar killen och hans familj kommer springandes till bilen, som sedan åker iväg i solnedgången eller nåt sånt.

Under tiden spelas en låt där det är en kille som sjunger något oklart fyra sekunder, sen får han stöd av andra män och sjunger något som låter som "and we got to, we got to the highway". Refrängen är samma fras som tidigare minus and, så "We got to we got to the highway" fast i en tonart högre, och sista gången man hör den sjunger de även "now" på slutet.

Någon som har en susning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in