Jag vill minnas att det kom en låt, en riktig hårdsynth-låt, på 80-talet där man sjöng/sa :"Muammar el Gadaffi, el Gadaffi"! Är det någon som vet vad det kan ha varit?
Jag vill minnas att det kom en låt, en riktig hårdsynth-låt, på 80-talet där man sjöng/sa :"Muammar el Gadaffi, el Gadaffi"! Är det någon som vet vad det kan ha varit?
För ett par år sedan hade jag en låt liggandes på min dator, mobil och mp3-spelare men jag har aldrig vetat vad den heter då namnet på filen var "unknown hiphop orchestra".
Det var norsk rap/hiphop och beatet var samplat från Sagan om ringen themesong.
Skulle verkligen uppskatta ifall någon vet namnet på låten eller kanske har den liggandes med just namnet "unknown hiphop orchestra".
Letar efter en låt som spelades i början på 2000-talet. Det var någon rapduo med två vita killar som bar masker. Låten var känd genom att den spelades på någon flashfilm/bildspel på youtube som handlade om kamphundar...
Något med judge me eller så handlade låten om.
Hittade: Twiztid - Afraid Of Me
Senast redigerad av Mortificator 2011-03-30 kl. 19:16.
Letar efter en låt som spelades i början på 2000-talet. Det var någon rapduo med två vita killar som bar masker. Låten var känd genom att den spelades på någon flashfilm/bildspel på youtube som handlade om kamphundar...