hej! anna von hausswolff var nominerad till årets pop på p3 guld iår. är det någon som vet vilken av hennes låtar det var som spelades i "introt" (alltså när de presenterade de nominerade) ?
Jag har alldeles för länge suttit och surfat på nätet i hopp om att hitta den här låten, jag blir galen. Det är ju sjukt, den måste ju heta nånting, så jag söker sista hjälpen här hos er mina flashback-vänner, sångtitel och/eller artist.
Vet att den varit uppe förr men ingen aning om vart och hur långt bak i tråden. Det är en musikvideo med en kille som kommer hem och så blir allt svartvitt och det kommer in en svartvit/gammeldags tjej in (typ 40-50-tal) och sjunger. Har för mig att det är stökigt i lägenheten och sen blir det städat... eller vad fasen som händer. Nån som vet vad jag pratar om?
Jag har alldeles för länge suttit och surfat på nätet i hopp om att hitta den här låten, jag blir galen. Det är ju sjukt, den måste ju heta nånting, så jag söker sista hjälpen här hos er mina flashback-vänner, sångtitel och/eller artist.