Det fanns en popgrupp från Sverige som var populära runt 2001 och hette något i stil med "Superstars" eller "Superstitious". Kanal 5 hade något talangprogram som hette likadant. Någon som minns vad de hette?
Det fanns en popgrupp från Sverige som var populära runt 2001 och hette något i stil med "Superstars" eller "Superstitious". Kanal 5 hade något talangprogram som hette likadant. Någon som minns vad de hette?
det var en s.k. sommarplåga, i videon körde en tjej en (röd?) bil i Rivieran eller liknande vägar. tror att hon kan ha sjungit nåt på italienska eller franska. jag tror att den släpptes i mitten av 00-talet, däromkring.
När jag var i stockholm hörde jag en låt som jag tyckte var mycket bra. Och skrev ner delar av sång texten. Det var typ RNB eller nära den genren. Dessutom var det en tjej som sjöng.
you don't have to say your sorry
you never mean when you say your sorry '
Det är mycket möjligt att raderna inte hänger ihop.
Jag letar efter en låt eller en liten slinga/loop som var med i filmen Silent Hill. Jag har för mig att den spelas i början av filmen när tjejen precis kommit in i stan och askan börjar falla.