Fransk låt tror jag videon utspelar sig på franska motsvarigheten till donken, och där har dom en ko som man slaktar regelbundet men kon förstår typ inte det så den återuppstår bara
Underbar animerad video någon som vågar gissa?
Vilken låt är det som går Wie Wie Woo, Wie Woo Wie Woo? Den är på portugisiska eller spanska och massa blattar och hobbyblattar gick runt och spelade den på sina mobiler vid 2006-2007 och var sjukt catchy, en låt man hade på hufvudet i veckor efter man hörde den. Ett litet minne jag har av den var att den hette massa siffror och bokstäver och skit i slumpmässig ordning på mobilerna, men det kanske var något jävla Limewire skit som fuckade up namnet på låten. Kanske svårt att lista ut men om nån vet så är jag evigt tacksam!
Nej, han som flyger runt på sängen är ute i rymden tror jag(mörk bakgrund hela tiden).
Denna artist som jag söker har en annan låt(förmodligen en helt nysläpt) som är vädligt 90-tals dans inspirerad. Låter i princip som den skulle vara från 90-talet
http://www.youtube.com/watch?v=dF1Fg5zpL9c&feature=related
Låten som spelas 2:52, vad heter låten? Det är ju uppenbarligen tupac som gjort den men jag hittar den inte :/
Har hittat vilken låt det var nu och det var inte Tupac som gjort det, det är Mopreme Shakur och låten heter Return of the outlaw.. men jag hittar fortfarande inte versionen som spelas i det klippet, någon kanske har något tips eller så?
Senast redigerad av niXy 2010-05-11 kl. 18:45.
Var den jag menade faktiskt, men tydligen var det inte han heller som har gjort denna nya låt som har 90-tals dansmusik-tema. Har sökt på olika Dizzee Rascal låtar med, skulle kunna vara han med. Men hittar inget