Kom igen flashback, don't fail me now! Denna låt är helt jävla omöjlig att hitta med det underlag jag har (låtens text osv), finns inte heller listad bland alla namnen på de artister som har använts i Scrubs...
Mitt enda hopp är att nån här har hört den förut och vet vad den heter...
undrar vad låten som samplats här heter.
Jag är bara intresserad av vad orginallåten heter, denna "rap"låt är förövrigt vidrig. http://www.youtube.com/watch?v=8LvggAhG6Sc
Fransk låt tror jag videon utspelar sig på franska motsvarigheten till donken, och där har dom en ko som man slaktar regelbundet men kon förstår typ inte det så den återuppstår bara
Underbar animerad video någon som vågar gissa?
Nej, han som flyger runt på sängen är ute i rymden tror jag(mörk bakgrund hela tiden).
Denna artist som jag söker har en annan låt(förmodligen en helt nysläpt) som är vädligt 90-tals dans inspirerad. Låter i princip som den skulle vara från 90-talet
Nej, han som flyger runt på sängen är ute i rymden tror jag(mörk bakgrund hela tiden).
Denna artist som jag söker har en annan låt(förmodligen en helt nysläpt) som är vädligt 90-tals dans inspirerad. Låter i princip som den skulle vara från 90-talet