Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-19, 16:13
  #1
Avstängd
Hejsan alla forumare!

Jag har precis kommit hem från en resa från Mallorca och håller på att dö.
Sista tre dagarna på resan träffade jag en tjej där nere som var det absolute vackraste
jag någonsin mött. Det var bara inte utseendet som matchade, utan även den sociala biten
satt som en smäck!

Jag har aldrig i min livliga fantasi trott att man kunde känna såhär för en annan tjej i verkligheten. Jag har tidigare haft ett förhållande på 3,5 år, men detta är något helt annat. Problemet är bara det att vi är bosatta i Kalmar/Karlstad.... Jag är 18 och hon 19, men just nu känns det bara som den perfekta tjejen.

Hur ska vi lösa allt detta? Jag vill verkligen detta, men vet inte om det är möjligt?
Citera
2011-08-19, 16:16
  #2
Medlem
Idinansikts avatar
Varför skulle det inte vara möjligt?
Kärleken har en mystisk tendens att övervinna alla tänkbara hinder.
Se till möjligheterna nu istället!
Citera
2011-08-19, 16:17
  #3
Medlem
Joangels avatar
Det finns ju Internet så det är bara att prata på via Facebook eller Skype. Oroa dej senare för hur ni kan ses igen. Satsa!
Citera
2011-08-19, 16:17
  #4
Avstängd
Ja, måste väl göra det
Citera
2011-08-19, 16:18
  #5
Medlem
FetFulElaks avatar
Vi vill se bilder, annars hände det inte.


Men vad är ditt problem? Pendla, flytta, chatta... vi lever inte på 1800-talet.
Citera
2011-08-19, 16:24
  #6
Avstängd
Jag har ett år kvar på gymnasiet här i Kalmar. Annars skulle jag flytta på direkten! Vi får väl prata mer när hon kommer hem, för hon har inte bestämt hur sin höst ser ut... Så vem vet
Citera
2011-08-19, 16:33
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juunaaaz
Jag har ett år kvar på gymnasiet här i Kalmar. Annars skulle jag flytta på direkten! Vi får väl prata mer när hon kommer hem, för hon har inte bestämt hur sin höst ser ut... Så vem vet

Plugga spanska på universitetet på distans om det finns nästa år. Bra hjälp av henne får du då nere på Mallorca.
__________________
Senast redigerad av NoBodyLikeMe 2011-08-19 kl. 16:35.
Citera
2011-08-19, 16:34
  #8
Avstängd
Hehe, du missade nog att det stod att jag bodde i Kalmar och hon i Karlstad!
Citera
2011-08-19, 16:38
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juunaaaz
Hehe, du missade nog att det stod att jag bodde i Kalmar och hon i Karlstad!

Oj då är det ännu lättare:
Plugga "värmländksa" på universitetet om det finns nästa år i Karlstad. Bra hjälp du kan få av henne då.
:-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback