Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-11-19, 01:37
  #1
Medlem
Jempas avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...562995,00.html

Behöver jag säga någonting mer?
Citera
2004-11-19, 05:00
  #2
Medlem
BlueDucks avatar
Nog för att jag ogillar veganer och deras påfund, men de föräldrarna måste ju vara ovanligt dumma... synd och skam
Citera
2004-11-22, 17:52
  #3
Medlem
The Jesuss avatar
Borde det inte vara ett bättre alternativ att ge ungarna ett alternativ att börja äta vegankost när barnen är så gott som färdigväxta? Kan tänka mig att ganska många såna här saker händer årligen.
Citera
2004-11-22, 19:21
  #4
Medlem
alter egos avatar
Hahaha!

Ännu ett bevis på att veganer är idioter!
Citera
2004-11-22, 23:35
  #5
Medlem
mrbonkerss avatar
och de som inte är veganer skakar sina barn till döds. vad är din poäng? det är totalt meningslöst att försöka se nåt samband mellan veganer i allmänhet och vad två galningar gjort.
Citera
2004-11-23, 00:01
  #6
Medlem
alter egos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbonkers
och de som inte är veganer skakar sina barn till döds. vad är din poäng? det är totalt meningslöst att försöka se nåt samband mellan veganer i allmänhet och vad två galningar gjort.

Talar du om "Münchhausen syndrom by proxy" nu eller? Det är faktiskt väldigt ovanligt... i en relation med två veganer som har ett barn kan jag dock se detta hända många gånger om... om veganer skulle bestämma så skulle alla vara veganer, när de får barn kan de faktiskt bestämma...
Citera
2004-11-23, 00:05
  #7
Medlem
Makehastes avatar
Som vanligt har det här föga med veganism att göra utan bara ovanligt bristande föräldrakompetens. Idioter finns det gott om i alla läger, men min erfarenhet är tvärtom den att många veganer är extra noga med vad de äter för att de ska få i sig tillräckligt med vitaminer och mineraler och andra ämnen. Det är knappast som att föräldrar som blir låter sina barn växa upp på McDonald's och därigenom ger dem allsköns bristsjukdomar anses representativa för jordens köttätande befolkning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback