Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-24, 12:08
  #361
Medlem
Fördomspodden när hon är med sista 10 minuterna förklarar helt klart varför det blev ligga av där.
Citera
2023-04-24, 13:10
  #362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Fördomspodden när hon är med sista 10 minuterna förklarar helt klart varför det blev ligga av där.

Hon är en 9 av 10 minst kanske till och med en 10 och han e kanske vadå en 4? Sjukt
Citera
2023-04-24, 14:02
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Hon är en 9 av 10 minst kanske till och med en 10 och han e kanske vadå en 4? Sjukt

Helt klart! Något i den stilen..
Men om man bortser från den skillnaden utseendemässigt kan man höra att något är på gång där redan i podden. Väldigt k”ullig stämning liksom.
Citera
2023-08-05, 02:05
  #364
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Fördomspodden när hon är med sista 10 minuterna förklarar helt klart varför det blev ligga av där.

Nej där tycker jag att du har fel.
Hon ger ett genomtrevligt och opretentiöst intryck genom hela intervjun. Skulle tro att hon är lika trevlig mot vem som helst som hon inte har något otalt med.

Tänkande innan hon svarar, öppen, glad och säger vad hon tycker utan att fundera på vad någon ska tycka om det.

Kul att få höra detta, tror hon är en genuint trevlig tjej helt enkelt. Inte för att det förvånar mig egentligen, men jag kan uppleva henne som lite blyg ibland annars. Gillar henne absolut.
Citera
2023-09-29, 23:47
  #365
Medlem
Är hon släkt med nazisten Konstantin von Neurath? https://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_von_Neurath
Citera
2023-09-30, 03:33
  #366
Moderator
Dr Kings avatar
Hennes eskapader med Ockelbo-Danne var nära att stjälpa Vickans äktenskap. Jag undrar hur mycket hon blev erbjuden för att berätta om det och hur mycket knugen pungade ut som motbud för att hon skulle knipa käft.
Citera
2023-10-01, 01:27
  #367
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Hennes eskapader med Ockelbo-Danne var nära att stjälpa Vickans äktenskap. Jag undrar hur mycket hon blev erbjuden för att berätta om det och hur mycket knugen pungade ut som motbud för att hon skulle knipa käft.

? Det här har jag helt missat - berätta mer!!!
Citera
2023-10-01, 01:42
  #368
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
? Det här har jag helt missat - berätta mer!!!

Vakna upp nu!
Varför tror det ”knakat” mellan honom o Vickan?
Stoppapressarna har haft rätt hela tiden.
Citera
2023-12-19, 20:52
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vakna upp nu!
Varför tror det ”knakat” mellan honom o Vickan?
Stoppapressarna har haft rätt hela tiden.

Jag tror att SP-Daniel har ngn sanning i det han evighetsskrivit ang knaket men är det verkligen Neurath som var orsaken? Var det i så fall innan hon träffade fotbollsspelaren men efter hon hade ihop det med Emil?

Är f ö fascinerad av exet Engsäll - hans konst och musikskaparinlögg på Instagram är som om min 8-åriga son vore pretentiös 50-åring. Töntsnäll på ngt sätt.
Citera
2024-01-07, 21:49
  #370
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Herregud så het hon är.

Nu har hon ny frisyr i Ekonomibyrån, och proffsigare än någonsin.
Citera
2024-01-20, 17:05
  #371
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Satan va sexig hon är när hon sitter och leker med sina klackar i ekonomibyrån
Citera
2024-01-20, 18:53
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Satan va sexig hon är när hon sitter och leker med sina klackar i ekonomibyrån
Håller med dig. Det är något speciellt med "up and coming girls" som är lockande.
Det var därför Daniel fastnade för denna vanliga tjej. Som han själv var innerst inne.
Det finns en hunger. Långt bortom dessa fat-cats som omger hovet.

Kort sagt. Det är svansen om styr....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback