2011-12-16, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerone
Varför skulle jag belägga något om brodern och dennes hustru, jag har aldrig nämt deras namn i sammanhanget. Upphovet till detta var Christel Iversen och hennes barn.
Du vet en gammal kompis till Carina på den glada tiden
.
Ser att Christel bor i Nordmarkshyttan. Vet du om det finns uppgifter om att hennes barn var inblandade i den sexualiserade miljön i Nordmarks skola? (Finns 2 killar i ungefär den åldern på samma adress.)
Citera
2011-12-16, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MorrisMorrison
Dom tar till storsläggan för att TN säger att de ska det.

Rättegångarna kommer bli en fars utan någon annan liknelse. Bevisen här är underlagen. M och D kommer vara utskämda resten av sina liv. TN kommer fortsätta sitt missbruk liggandes i sängen på limkullen, år efter år med en son och en dotter som håller honom sällskap istf att leva sina egna liv.
Och du kan givetvis styrka ett missbruk idag?
Citera
2011-12-16, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likor
Ser att Christel bor i Nordmarkshyttan. Vet du om det finns uppgifter om att hennes barn var inblandade i den sexualiserade miljön i Nordmarks skola? (Finns 2 killar i ungefär den åldern på samma adress.)

Det var hos Chr*stel Iv*rsen barnen satt och tittade på porrfilm när hon satt i köket och rökte.

(Säg mej vilka dina vänner är så ska jag säga vem du är)
Senast redigerad av Tattarprinsen 2011-12-16 kl. 18:40.
Citera
2011-12-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned-igen
Och du kan givetvis styrka ett missbruk idag?

T situation idag är inte aktuell, när det gäller om kommunen gjort fel.
Det är situationen då när han var ensam vårdnadshavare som gäller.
Citera
2011-12-16, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
TS har givit en bra och trovärdig förklaring till vad det rörde sig om. Jag refererade till den för bara någon dag sedan. Den räcker betydligt längre är snipfittan Ewas snuskiga fantasi.

TS har inte gett en bra och trovärdig förklaring. Den är ju totalt vrickad och borde få varenda sunt tänkande människa att reagera och agera.

Det är vuxna som du som låter pedofiler fortsätta sina dåd. Du stöttar en pedofil och du är tvärsäker på att du har rätt. Vi får väl se ditt snuskiga vrak!
Citera
2011-12-16, 18:43
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Nej, och ni kan ge fan i att rota i vad M varit med om. Att hon inte valde att berätta för Folåsa som hon hade noll förtroende har jag FULL förståelse för.

Det M var med om har inget med TN eller CS att göra så det spåret kan ni bara lämna.
På ett sätt har du rätt, men det som har hänt senare är en konsekvens av det som har hänt förr, så när ansvar skall utkrävas så hänger allt ihop.
Citera
2011-12-16, 18:44
Medlem
Citat:
två av dessa var väl socialassistenter i Linköping.
Vill du med detta påstå att TN hjärntvättat dem till att suggestera fram en bild av en helgalen Cs.
HeHe du är kul...

Vi läste en beskrivning om incidenten i en anmälan någonstans. Det var inte på något sätt en helgalen CS. C hade uppfattningen att hon skulle få träffa M och blev oerhört besviken.
Men du missade att berätta varför TN inte tog upp alla dessa hemska utbrott med CS psykläkare? Varför gör han inte det? När Melinda inte vill sluta gråta mm?
Citera
2011-12-16, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MorrisMorrison
Bra att du informerar oss om att bisexualitet inte är ovanligt. Jag antar att det finns massor i Filipstad.
Nu är jag ingen expert på bisexualitet men jag förmodar att förekomsten där är lika frekvent som i övriga samhället dvs runt 3% vilket borde ge en siffra runt 340 personer.
Det tycker jag är en rätt frekvent siffra. 340 personer är rätt många. Nu ger olika studier olika utfall men siffran 3% är hyfsat vedertagen rätt över oavsett kön.
Citera
2011-12-16, 18:45
Bannlyst
Citat:
Du har verkligen inte koll på något.
Loppor och löss är helt skilda arter. I dagens sekulariserade samhälle hör väl det till vad som räknas som allmänbildning.
Annat var det förr då kyrkans män stod för kunskapsspridningen då kunde vilka villfarelser som helst grassera.

Den tidens villfarelser är ingenting mot villfarelserna här. Men allt det här kommer slå tillbaka på D och M. TN kommer aldrig ta sitt ansvar i skiten han ställt till med.
Citera
2011-12-16, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyborgKing
Ja, det där om Eaw och 2003 läste jag också. Konstigt nog skriver Melinda i sin berömda dagbok den 17 mars 2005: " Äntligen har pappa bestämt sig - hon (CS) tillhör det förgångna. Han letar som en stolle efter en ny tjej" Ur LHS

Och hur konstigt låter inte det i ljuset av vad som framkommit i familjen? Familjen är i kris och han letar nya tjejer?
Och tror man på det här datumet kan han inte ha känt Eaw speciellt länge? Hon kom vår-sommar 2005.

Jag skulle snarare tro att TN hållt Aew för sig själv, och inte berättat för barnen om henne med risk för vad CS skulle hittat på om hon luskade ur barnen det.
Citera
2011-12-16, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarprinsen
Det var hos Chr*stel Iv*rsen barnen satt och tittade på porrfilm när hon satt i köket och rökte.

(Säg mej vilka dina vänner är så ska jag säga vem du är)
Tänk att jag är inte ett dugg förvånad. Skall gräva vidare.
Citera
2011-12-16, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyborgKing
Vi läste en beskrivning om incidenten i en anmälan någonstans. Det var inte på något sätt en helgalen CS. C hade uppfattningen att hon skulle få träffa M och blev oerhört besviken.
Men du missade att berätta varför TN inte tog upp alla dessa hemska utbrott med CS psykläkare? Varför gör han inte det? När Melinda inte vill sluta gråta mm?
Nu har du väl snurrat till det för dig. Inte jobbar Cs psykläkare på BUP. Har jag fel här så beklagar jag att jag inte greppat att CS är så retarderad att endast Bup fungerar.
På Bup fick barnen själv berätta med egna ord vilket också är journalfört och publicerat i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in