Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Haha, med det packet som kramar den anklagade så kan man inte annat än vara överlycklig att inte vara på samma sida, den saken är klar. Maken till samling av idioter på en och samma sida (anklagade pedofilsidan) tror jag aldrig jag skådat.
Människan finns inte ens i misstankeregistret och dessa sjuka a
nklagelserna lades ner 2007, så vad har hänt sen dess du? Inte ett förbannat skit och mamman bara vinner och tar över ju mer åren går. 4 år sedan nu och det händer inte ett skit mer än att dårar som du sprider rykten och förtal.
Ingen domstol ingen expertis som är värda namnet har en minsta misstanke om att hon är pedofil utan tvärtom att Thomas Norberg har hjärntvättat sina barn och tvingat dom att ljuga.. Du däremot jagar och förtalar smutsigt här.
Kom igen då du har kött på benen och något brott som är begånget för det enda du får se här är en anmälan om förtal och stalking.
Så var är brottet och anmälan ? Inte ens det finns. Herregud när fan ska detta redas ut?
Denna mamman välkomnar en utredning är det fullständigt klart din lögnaktiga skit.
Undrar vilket smutsigt hål du kommer ifrån egentligen som bär dig åt som den värsta skvallerkärringen som finns. Du har en del att bevisa här du som är deras nyttiga idiot.
eloge
Får du
ståfräs av att frottera dig i såna här fall där du kan fantisera fritt`?
Måste gå ut och spy. Nämnde du slödder? Ja det finns det och det stavas förtal och ryktesspridning och det är vad du gör just nu. Inbilla dig inget det är inte i närheten av några fällningar din idiot så håll dig till sanningen. Det är nedlagt och ej upptaget igen,och inget är på gång.
Jag ser slödder som borde låsas in för att man förtalar och är mytoman.
Du och Thomas är en fara i samhället inget annat.