2011-12-16, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarprinsen
Ja självklart är det så att T runkar med M i handen, och barnen vill vara med honom.

CS som är jättesnäll helylle-mamma hatar dom. Självklart är det så!

D och M är lika sjuka som CS har varit under TNs makt. Så hur du än raljerar så är det ett faktum att en psykopat är boven i det här dramat. Resultatet av det ser vi här.
Citera
2011-12-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Nej, och ni kan ge fan i att rota i vad M varit med om. Att hon inte valde att berätta för Folåsa som hon hade noll förtroende har jag FULL förståelse för.

Det M var med om har inget med TN eller CS att göra så det spåret kan ni bara lämna.

"Vi ska ge fan i att rota i vad M varit med om"? Du menar att trots att ts lagt ut journaler och brev från sin syster så ska vi strunta i alltihop? Trots att hon som 11-årigt flickoffer låstes in bland våldtäktsmän enligt ts, och är ämne i den här tråden?
Det M varit med om är väl vad jag kan se en direkt följd av TNs agerande?
Citera
2011-12-16, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MorrisMorrison
D och M är lika sjuka som CS har varit under TNs makt. Så hur du än raljerar så är det ett faktum att en psykopat är boven i det här dramat. Resultatet av det ser vi här.

CS har aldrig varit sjuk, det är jag helt övertygad om. Däremot stämmer exakt allt du säger om en psykopat in på henne.

Jag tror till o med hon berättar om en "mask" hon sätter på sej nånstans i nåt papper.
Citera
2011-12-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned-igen
Nu har du väl snurrat till det för dig. Inte jobbar Cs psykläkare på BUP. Har jag fel här så beklagar jag att jag inte greppat att CS är så retarderad att endast Bup fungerar.
På Bup fick barnen själv berätta med egna ord vilket också är journalfört och publicerat i tråden.

T ringde ju och pratade med ÖL på psyk. och ville få det till att C skulle få LPT, och ifrågasatte läkarens kunskap, berättade om M gjorde han inte.

Han berättade inte på soc. heller.

Däremot skickade han ett brev dagen efter att läkaren inte ansåg att C skulle stå under LPT och berättade för henne att hon inte längre hade något hem och att hon skulle söka om kontaktperson om hon ville träffa barnen.

Hur man nu kan tänka sig att en förälder kan söka om kontaktperson utan att man varit i rätten.
Citera
2011-12-16, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyborgKing
"Vi ska ge fan i att rota i vad M varit med om"? Du menar att trots att ts lagt ut journaler och brev från sin syster så ska vi strunta i alltihop? Trots att hon som 11-årigt flickoffer låstes in bland våldtäktsmän enligt ts, och är ämne i den här tråden?
Det M varit med om är väl vad jag kan se en direkt följd av TNs agerande?

Nej, det är en följd av CS agerande, som fullt medveten om att barnen skulle tvångsomhändertas tvingade till sej vårdnad 3 dagar innan skolfrågan skulle lösas och bara satte sej ner och vägrade på ren jävelskap.

Barnen tvångsomhändertogs enbart på grund av CS - ingen annan.
Citera
2011-12-16, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
T ringde ju och pratade med ÖL på psyk. och ville få det till att C skulle få LPT, och ifrågasatte läkarens kunskap, berättade om M gjorde han inte.

Han berättade inte på soc. heller.

Däremot skickade han ett brev dagen efter att läkaren inte ansåg att C skulle stå under LPT och berättade för henne att hon inte längre hade något hem och att hon skulle söka om kontaktperson om hon ville träffa barnen.

Hur man nu kan tänka sig att en förälder kan söka om kontaktperson utan att man varit i rätten.

Du är ju dum i huvudet. Både soc och psyk visste fullkomligt väl att CS slagit barnen.
Citera
2011-12-16, 18:58
Bannlyst
Citat:
Självklart ställer T upp, men det finns väl inte en 20-åring som har pappa som sköter sin talan?

Jasså?

Varförhar DN-token låtit sin farsa regiserat den här sjuka tråden då? Är inte DN 20 och borde förstå att en gammal misslyckad gubbe som TN inte riskerar någonting i det här, D och M är på väg att riskera hela sin framtid. Hur jävla idiotisk är man om man är 20 år och ställer upp på skiten här?

D och M vet likväl som jag och flera till vem det är som begått övergreppen. En domstol kommer sopa banan med dem. Vore det inte så jävla synd om dem för de är i TNs våld skulle jag tycka att det var rätt åt dem.

Sanningen kommer alltid fram. TN ligger inte så bra till va?
Citera
2011-12-16, 19:00
Bannlyst
Citat:

För en gångs skull så håller jag med dig i det jag fetat ovan.
Cs denna bittra övergivna kvinna som hela sitt liv velat bli bekräftad och älskad är skuld till allt detta. Hon fick inte tillräckligt med kärlek och närhet från den skadade sambon och vände sig därför till sina barn. eftersom hon lärt sig att närhet och kärlek är lika med sexuella handlingar redan under sin uppväxt så handlar hon som hon gör. Hon lever ut sina lustar genom att föra upp sina fingrar i sina barn.
När barnen slår bakut och hon blir anmäld så kommer hämnden . Inte bara mot sin sambo utan hon ser till att inte heller barnen får leva ett normalt liv. Självcentrerad och skadad som hon är sen sin uppväxt.
CS är inte bara en förövare ,vilket hennes barn påstår, utan även ett offer för en tragisk uppväxt.
Var fanns hennes far under hennes uppväxt? Varför svek han? Hur kunde samhället tillåta att hon fick uppleva det hon gjort?
Skamligt
Citera
2011-12-16, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Du vet inte hur många som har märkt det och dessutom har inte TS sagt att han alltid gör det. Rimligt att anta är att han gör det när smärtorna blir för jävliga.

Det är rimligt. Det är däremot väldigt illa att ett barn sitter brevid i timmar, håller handen och är passiv. Men i TN land (du är lika jävla äckligt sexfixerad du, så du tillhör det packet) så är det normalt, år efter år.

Det är inget annat än skandal att inte soc lvu:at barnen långt tidigare.
Citera
2011-12-16, 19:03
Bannlyst
Citat:
Jasså?

Varförhar DN-token låtit sin farsa regiserat den här sjuka tråden då? Är inte DN 20 och borde förstå att en gammal misslyckad gubbe som TN inte riskerar någonting i det här, D och M är på väg att riskera hela sin framtid. Hur jävla idiotisk är man om man är 20 år och ställer upp på skiten här?

D och M vet likväl som jag och flera till vem det är som begått övergreppen. En domstol kommer sopa banan med dem. Vore det inte så jävla synd om dem för de är i TNs våld skulle jag tycka att det var rätt åt dem.

Sanningen kommer alltid fram. TN ligger inte så bra till va?

Låter bra. Det är bara så chockerande att se hur en skock får som ni är så lättmanipulerade. Man blir fan mörkrädd när man ser att det finns så dumma folk.

Och "Hur jävla idiotisk är man om man är 20 år och ställer upp på skiten här" vore helt ologisk, det har du helt rätt i OM DET INTE VORE SANT.

Ingen lägger ut sitt liv för allmän beskådan utan att ha en orsak. Det är självklart för den som kan förstå andra människor.
Citera
2011-12-16, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Tack för det!
Du punkterar adinas lögner i snitt tre gånger om dagen.

Wow, vilken vidrig stinkande lögn, alltså.

Det är fan det värsta, värre än 40-50 diagnoser, värre än möglig mat, värre än knarkande.

Adina ljög inte hon sa fel stad. Du låter precis som min onyanserade 4-åring. Skäms du inte?
Citera
2011-12-16, 19:05
Medlem
Citat:
Du är ju dum i huvudet. Både soc och psyk visste fullkomligt väl att CS slagit barnen.

Men han berättade inte att han varit tvungen att åka till BUP för att M var otröstlig pga rädsla för mamman?
Finns inte dokumenterat i någon dom att C skrämt barnen, varför finns inte dokument angående detta med i LVU, eller vårdnadsdomarna?

Varför finns det inget om Cs beteende med i domar?

Inte ens som partsinlaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in