2011-08-14, 23:49
  #1
Medlem
Situationen är såhär...

När jag åkte till stockholm för att hälsa på lite polare så ville den här killen ses litegrann. Killen var väldigt på i början å ville ses å sånt, han bor i stockholm och jag bor i malmö. Sen ville han ses igen, och ville komma hit. Han missade sitt flyg, å fick inte pengarna tbax för biljetterna, men ändå bestämde han sig att han skulle hit, så han tog bussen ist. precis innan jag skulle åka på semester.
Å han sa en massa grejer som att "du är en jättebra tjej, vi tänker likadant" osv. Massa sånt sa han hela tiden.

Sen åkte jag på semester i några veckor, och han smsade väldigt mkt under denna tiden.

Sen när jag kom hem, så har han blivit helt skum. Han svarar sällan på sms, har väl hänt att han har svarat, men då har det gått flera timmar emellan, å då svarar han precis som vanligt med t.ex "hej gorgeous!" eller "Hallå sötnos!" Men han han svarar inte när jag ringer, å han ringer inte heller upp. Han skyllde en gång på att han hade somnat tidigt. Men då kunde han väl hört av sig nästa dag om inte annat kan man tycka... å inget sms skickade han heller. Såg honom på msn å skrev lite, å han sa att han skulle ringa lite senare på kvällen.
Han ringde aldrig.

Så jag sket i honom, hörde inte av mig jag heller på några dagar. Sen skickade jag ett sms, eller så ringde jag. Dock bara ett sms eller ett ringförsök, aldrig fler på samma dag om han inte svarar. Inget svar.

Sen 2-3 dagar efter jag ringt å han inte svarade, så såg jag honom inne på MSN, så jag skrev att vi kanske kunde snacka lite nu när jag var tillbaka. Å det gjorde vi sen rätt länge.

Sen gick det ytterligare några dagar, å inte ett ljud från honom, tyckte att det var rätt konstigt.. så jag försökte ringa honom, men han svarade inte. Såg honom på msn igen å småsnackade pyttelite, å sa att han kunde ju skicka nåt sms lite senare. "Javisst! " var svaret. Å när vi snackar på msn är det precis som vanligt liksom. Men inget sms kom..

Så jag sket i honom igen nu i 3 dagar, å fortfarande inte ett ljud. Så jag bestämde mig för att försöka snacka med honom om det istället för att man ska behöva sitta här å undra.
Tänkte fråga honom hur han ska ha det egentligen, om han VILL elller INTE VILL ha nån kontakt. Så jag ringde honom ikväll. Men han svarade inte som vanligt.

Så.. vad är det denna killen vill? Jag är helt lost, för när vi väl sitter å snackar så är ju allt som vanligt, han är väldigt "fjäskig" av sig liksom å sånt, men samtidigt beter han sig såhär..

Vad tror ni det är han sysslar med egentligen? =/
Citera
2011-08-14, 23:52
  #2
Medlem
ÜberJürgens avatar
Vilken jobbig jävel. Antingen har han läst the game och försöker spela lite men går för långt eller har han ett annat liv (förmodligen andra tjejer/annan tjej också) och ger dig bara tid när han inte har något annat att göra, som en slags reserv.

Jag vet inte, hade inte orkat med personen i fråga oavsett.
Citera
2011-08-14, 23:54
  #3
Medlem
Rubensteins avatar
Ödsla inte mer tid på honom han verkar bra dryg.
Citera
2011-08-14, 23:54
  #4
Medlem
Allvarligt, hur desperat är du inte? Varför skriver du till honom på msn gång på gång på gång? Har du lite självrespekt så låter du HAN kontakta DIG efter han sagt att han ska göra det.

Hade han verkligen velat ha dig hade han inte betett sig så här.
Respektera dig själv lite nu, glöm honom och hitta nån annan.
Citera
2011-08-14, 23:56
  #5
Medlem
Träffat en annan brud under din semester och för feg för att vara ärlig med det? Kanske hoppas han att er relation skall rinna ut i sanden av sig själv... Jag har gjort den själv några gånger. Inte så snyggt jag vet...
Citera
2011-08-14, 23:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
Vilken jobbig jävel. Antingen har han läst the game och försöker spela lite men går för långt eller har han ett annat liv (förmodligen andra tjejer/annan tjej också) och ger dig bara tid när han inte har något annat att göra, som en slags reserv.

Jag vet inte, hade inte orkat med personen i fråga oavsett.

Ja verkligen.. jaa har också funderat på om det kan vara andra tjejer faktiskt.. för jag såg på hans fb att det var nån tjej som hade taggat honom på en bild som han stod å lagade mat med henne.. å så hade dom varit å badat bara dom 2 också.. sen är det nån annan brud från skåne som hade skrivit "när ska du ta dig ner till skåne dåå? "

...man börjar undra...
Citera
2011-08-15, 00:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Allvarligt, hur desperat är du inte? Varför skriver du till honom på msn gång på gång på gång? Har du lite självrespekt så låter du HAN kontakta DIG efter han sagt att han ska göra det.

Hade han verkligen velat ha dig hade han inte betett sig så här.
Respektera dig själv lite nu, glöm honom och hitta nån annan.

desperat är jag verkligen inte, å jag ska tillägga att det var ALLTID han som smsade mig först. Såklart att jag tycker att det är konstigt nu när JAG tar initiativet till å höra av mig, så svarar han inte.
Citera
2011-08-15, 00:02
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacolon
Träffat en annan brud under din semester och för feg för att vara ärlig med det? Kanske hoppas han att er relation skall rinna ut i sanden av sig själv... Jag har gjort den själv några gånger. Inte så snyggt jag vet...

Fegt å fegt.. kanske bara smart. Varför göra sig av med sina reserver?
Citera
2011-08-15, 00:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Fegt å fegt.. kanske bara smart. Varför göra sig av med sina reserver?

And I will high five you on that one.
Citera
2011-08-15, 00:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacolon
Träffat en annan brud under din semester och för feg för att vara ärlig med det? Kanske hoppas han att er relation skall rinna ut i sanden av sig själv... Jag har gjort den själv några gånger. Inte så snyggt jag vet...


ja... misstänker det.. geez.
Citera
2011-08-15, 00:07
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestFriend
desperat är jag verkligen inte, å jag ska tillägga att det var ALLTID han som smsade mig först. Såklart att jag tycker att det är konstigt nu när JAG tar initiativet till å höra av mig, så svarar han inte.

Ja det VAR kanske så.. Men inte nu. Och som han beter sig har du gett honom alldeles för många chanser, för så beter man sig inte om man har något riktigt intresse..
Att du bara orkar hålla på att snoka på Facebook också.. Du är alltså "en sån".. Har haft såna tjejer efter mig också och fan vad jobbigt det kan vara.. Glöm honom bara
Citera
2011-08-15, 00:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Ja det VAR kanske så.. Men inte nu. Och som han beter sig har du gett honom alldeles för många chanser, för så beter man sig inte om man har något riktigt intresse..
Att du bara orkar hålla på att snoka på Facebook också.. Du är alltså "en sån".. Har haft såna tjejer efter mig också och fan vad jobbigt det kan vara.. Glöm honom bara

Men du, snoka på fb. säger du att du aldrig har kollat på nån persons fb som du har kontakt med eller? Tjejer osv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in