2011-08-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestFriend
Men du, snoka på fb. säger du att du aldrig har kollat på nån persons fb som du har kontakt med eller? Tjejer osv?

Det är riktigt. Inte om dom skulle bete sig så. Ioförsig hade jag inte gett personen så många chanser heller. Det är under min värdighet
Citera
2011-08-15, 00:23
Medlem
mario.ms avatar
I början får du de att låta som om det är han som springer efter dig, ifall fallet var så, så har du dig själv att skylla.
Citera
2011-08-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mario.m
I början får du de att låta som om det är han som springer efter dig, ifall fallet var så, så har du dig själv att skylla.

"får det toill å låta" ja, så var det. exakt så var det. Å varför har jag mig själv att skylla?
Citera
2011-08-15, 00:35
Medlem
cannabis-slampas avatar
Finns väl 99 tänkbara alternativ, här är några:

1. Han har träffat en tjej
2. Han är allmänt upptagen
3. Han har problem och därför inte så mycket tid över
4. Han vill helt enkelt inte ha kontakt
5. Han är intresserad men försöker glömma dig

Det bästa du kan göra är att helt och hållet låta bli att höra av dig.
Om han hör av sig kan du ju fråga om något hänt.
Om han inte hör av sig så vet du att han tröttnat.
Citera
2011-08-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis-slampa
Finns väl 99 tänkbara alternativ, här är några:

1. Han har träffat en tjej
2. Han är allmänt upptagen
3. Han har problem och därför inte så mycket tid över
4. Han vill helt enkelt inte ha kontakt
5. Han är intresserad men försöker glömma dig

Det bästa du kan göra är att helt och hållet låta bli att höra av dig.
Om han hör av sig kan du ju fråga om något hänt.
Om han inte hör av sig så vet du att han tröttnat.

ja jo jag vet att man borde låta bli.. men samtidigt vill jag bara fråga honom rakt ut vad det är han sysslar med. tycker det är jobbigt att behöva gå å undra liksom..
Citera
2011-08-15, 00:41
Medlem
OleYellers avatar
Oavsett anledning så säger hans beteende en sak: Han bryr sig inte speciellt mycket. Vad mer behöver du veta?

I'm here all night.
Citera
2011-08-15, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Oavsett anledning så säger hans beteende en sak: Han bryr sig inte speciellt mycket. Vad mer behöver du veta?

I'm here all night.

neh, tydligen inte... men varför har han plötsligt slutat bry sig liksom? när han var så jäkla på innan..
Citera
2011-08-15, 01:06
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
neh, tydligen inte... men varför har han plötsligt slutat bry sig liksom? när han var så jäkla på innan..

Tidigare nämnda anledningar verkar troliga. Han har nån annan tjej på kroken, han mår inte på topp, han är besviken på dig eller så har han bara tappat intresset. Du kan ju fråga honom men eftersom du redan försökt kontakta honom så tycker jag nog att du ska skita i det. Gå vidare.
Citera
2011-08-15, 14:17
Medlem
hummingbird85s avatar
Citat:

...för att ibland ångrar sig människor. Uppenbarligen har han ju inte det intresset, för han springer inte efter dig längre, eller hur? Vem vet, han kanske inte ens var så intresserad från början utan bara var efter dig för att han inte hade någon annan på kroken just då - sen när någon i hans smak dyker upp, då är det inte svårt för honom att strunta i dig eftersom han inte var så intresserad från början.

Och vad blir bättre av att han förklarar att han inte är intresserad längre? Kommer du verkligen må bättre av att han förklarar exakt varför han är så otillgänglig? Kommer du må bättre av att höra honom säga att han tappat intresset, träffat någon ny eller vad det nu är som hänt? Spelar det verkligen någon roll?

Hade han velat något med dig så hade han styrt upp något. Han har ju haft chansen många gånger när du hört av dig. Glöm och gå vidare.
Senast redigerad av hummingbird85 2011-08-15 kl. 14:19.
Citera
2011-08-15, 14:23
Medlem
Glöm de där han är förmodligen upptagen med andra, han är förmodligen en sån som kontaktar tjejer hit och dit kastar komplimanger på dom sen har han välja på när det passa, du passar inte just nu men han kommer förmodligen tillbaka när det passar honom. Rekomenderar starkt lägga ner alla tankar på att ens svara då.

Och nej du ska inte kontakta honom han komme endå inte säga sanningen.
Citera
2011-08-15, 16:17
Medlem
kinkimonos avatar
Han sitter garanterat och pratar med fler och säger precis samma saker till dom andra som han säger till dig. Varför? Uppenbart.
Citera
2011-08-15, 17:34
Medlem
Sen är det ett trix säga "Oj oj jag missade bussen/tåget/planet/fick punka på cykeln men jag vill såååååååååååå gärna träffa dig så jag åker inlines, skidor , barnvagn, luftballong till dig ist kosta vad det kosta vill men jag MÅÅÅSTE träffa dig."

Eller så är han jävligt kass på passa tider och sådana orkar man inte med endå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in