Situationen är såhär...
När jag åkte till stockholm för att hälsa på lite polare så ville den här killen ses litegrann. Killen var väldigt på i början å ville ses å sånt, han bor i stockholm och jag bor i malmö. Sen ville han ses igen, och ville komma hit. Han missade sitt flyg, å fick inte pengarna tbax för biljetterna, men ändå bestämde han sig att han skulle hit, så han tog bussen ist. precis innan jag skulle åka på semester.
Å han sa en massa grejer som att "du är en jättebra tjej, vi tänker likadant" osv. Massa sånt sa han hela tiden.
Sen åkte jag på semester i några veckor, och han smsade väldigt mkt under denna tiden.
Sen när jag kom hem, så har han blivit helt skum. Han svarar sällan på sms, har väl hänt att han har svarat, men då har det gått flera timmar emellan, å då svarar han precis som vanligt med t.ex "hej gorgeous!" eller "Hallå sötnos!" Men han han svarar inte när jag ringer, å han ringer inte heller upp. Han skyllde en gång på att han hade somnat tidigt. Men då kunde han väl hört av sig nästa dag om inte annat kan man tycka... å inget sms skickade han heller. Såg honom på msn å skrev lite, å han sa att han skulle ringa lite senare på kvällen.
Han ringde aldrig.
Så jag sket i honom, hörde inte av mig jag heller på några dagar. Sen skickade jag ett sms, eller så ringde jag. Dock bara ett sms eller ett ringförsök, aldrig fler på samma dag om han inte svarar. Inget svar.
Sen 2-3 dagar efter jag ringt å han inte svarade, så såg jag honom inne på MSN, så jag skrev att vi kanske kunde snacka lite nu när jag var tillbaka. Å det gjorde vi sen rätt länge.
Sen gick det ytterligare några dagar, å inte ett ljud från honom, tyckte att det var rätt konstigt.. så jag försökte ringa honom, men han svarade inte. Såg honom på msn igen å småsnackade pyttelite, å sa att han kunde ju skicka nåt sms lite senare. "Javisst!
" var svaret. Å när vi snackar på msn är det precis som vanligt liksom. Men inget sms kom..
Så jag sket i honom igen nu i 3 dagar, å fortfarande inte ett ljud. Så jag bestämde mig för att försöka snacka med honom om det istället för att man ska behöva sitta här å undra.
Tänkte fråga honom hur han ska ha det egentligen, om han VILL elller INTE VILL ha nån kontakt. Så jag ringde honom ikväll. Men han svarade inte som vanligt.
Så.. vad är det denna killen vill? Jag är helt lost, för när vi väl sitter å snackar så är ju allt som vanligt, han är väldigt "fjäskig" av sig liksom å sånt, men samtidigt beter han sig såhär..
Vad tror ni det är han sysslar med egentligen? =/
När jag åkte till stockholm för att hälsa på lite polare så ville den här killen ses litegrann. Killen var väldigt på i början å ville ses å sånt, han bor i stockholm och jag bor i malmö. Sen ville han ses igen, och ville komma hit. Han missade sitt flyg, å fick inte pengarna tbax för biljetterna, men ändå bestämde han sig att han skulle hit, så han tog bussen ist. precis innan jag skulle åka på semester.
Å han sa en massa grejer som att "du är en jättebra tjej, vi tänker likadant" osv. Massa sånt sa han hela tiden.
Sen åkte jag på semester i några veckor, och han smsade väldigt mkt under denna tiden.
Sen när jag kom hem, så har han blivit helt skum. Han svarar sällan på sms, har väl hänt att han har svarat, men då har det gått flera timmar emellan, å då svarar han precis som vanligt med t.ex "hej gorgeous!" eller "Hallå sötnos!" Men han han svarar inte när jag ringer, å han ringer inte heller upp. Han skyllde en gång på att han hade somnat tidigt. Men då kunde han väl hört av sig nästa dag om inte annat kan man tycka... å inget sms skickade han heller. Såg honom på msn å skrev lite, å han sa att han skulle ringa lite senare på kvällen.
Han ringde aldrig.
Så jag sket i honom, hörde inte av mig jag heller på några dagar. Sen skickade jag ett sms, eller så ringde jag. Dock bara ett sms eller ett ringförsök, aldrig fler på samma dag om han inte svarar. Inget svar.
Sen 2-3 dagar efter jag ringt å han inte svarade, så såg jag honom inne på MSN, så jag skrev att vi kanske kunde snacka lite nu när jag var tillbaka. Å det gjorde vi sen rätt länge.
Sen gick det ytterligare några dagar, å inte ett ljud från honom, tyckte att det var rätt konstigt.. så jag försökte ringa honom, men han svarade inte. Såg honom på msn igen å småsnackade pyttelite, å sa att han kunde ju skicka nåt sms lite senare. "Javisst!
" var svaret. Å när vi snackar på msn är det precis som vanligt liksom. Men inget sms kom.. Så jag sket i honom igen nu i 3 dagar, å fortfarande inte ett ljud. Så jag bestämde mig för att försöka snacka med honom om det istället för att man ska behöva sitta här å undra.
Tänkte fråga honom hur han ska ha det egentligen, om han VILL elller INTE VILL ha nån kontakt. Så jag ringde honom ikväll. Men han svarade inte som vanligt.
Så.. vad är det denna killen vill? Jag är helt lost, för när vi väl sitter å snackar så är ju allt som vanligt, han är väldigt "fjäskig" av sig liksom å sånt, men samtidigt beter han sig såhär..
Vad tror ni det är han sysslar med egentligen? =/