Känner så igen mig i vad du beskriver. Samma folk samma rutin samma spliffar. Rökte under en 5 år och typ 24/7 i två år. Längtar inte tillbaka till styrandet hit, styrandet dit. En del dagar blev projekt av att styra leta ringa och träffa upp någon som har den "grymaste" gröningen.
Närminnet kolapsar på en. Var det igår, idag, för en vecka sen vi gjorde den där grejen. Alla sitter som frågetecken och funderar. Är det någon annan som kännt det där att tiden flyter ihop efter långvarit rökande?
Sen det jobbigaste att sluta är som folk säger att sovandet i början är skit. Men sen när det tagit någon vecka som känner man att man sover på riktigt igen som innan man börja röka.
Tappade också typ hela min krets med polare när jag sluta. Tappade typ alla mina polare jag hade från innan rökat pga rökat också. Men nytt folk nya möjligheter.
Börja gör nått typ gymma skaffa en ny frilla ett nytt jobb. Sen 1 år senare sitter du med nya polare en ny flickvän och ett nytt liv utan rökat. Det är soft också.