Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-08, 21:56
Citat:
Ursprungligen postat av D33zztun
Okej tack ändå! Själv har jag bara kör 150mg krka tidigare så denna eg är helt ny för mig. Får väl se om den duger.

Om någon annan köper retard EG 200mg så kan jag säga att nu 4h efter intag batch me utgångsdatum 2027, känns det ungefär som hälften av vad 1 150mg retard krka gör. Verkar inte va nån vidare kick i denna men tror definitivt att de är tram iallafall o inget annat.
Citera
2025-04-09, 16:58
Medlem
Vad tycker vi om T3 krka? Är de lika bra som Sandoz 200mg eller kanske bättre ?
Citera
2025-04-10, 00:43
Medlem
Kido-ns avatar
Det finns ett sorts Tram i Sthlm som heter Contramal T3. De tillverkas av Grünenthal.
Jag får för mig att de är betydligt svagare än Tramal T3 Stada.
Har ni någon erfarenhet utav dessa tabletter?
Citera
2025-04-10, 09:05
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indivduelltarbete
Har noll koll när det gäller T3 Krka. Tycker Sandoz är ganska svaga jämfört med T3 Stada.
Citera
2025-04-10, 13:15
Medlem
Tjena! Har fått tag i tramadol hydrochloride tablet usp 225mg. Röda runda. Nån som har provat dessa?
Citera
2025-04-10, 19:04
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaco666
Tjena! Har fått tag i tramadol hydrochloride tablet usp 225mg. Röda runda. Nån som har provat dessa?
Royal? Skev bild med jordgubbar på kartan?
Låter som några av de indiska skitpiller. Om jag var dig så skulle jag skrapa lite från tabletten och testa att konsumera det och vänta lite. Ifall du är orolig för Nitaziner eller Fentanyl.
Citera
2025-04-12, 10:12
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Igår fick jag hem två gram o-desmetyltramadol. Jag har ingen knarkvåg hemma så efter att ha resonerat med ChatGPT tog jag pulver i storlek med ett tändstickshuvud och löste upp i vatten. Enligt ChatGPT ska det smaka ännu värre än tramadol men jag kände ingen smak alls. Jag fick heller ingen som helst effekt. Jag måste ha underdoserat rejält. Hur doserar och intar ni o-desmetyltramadol?
Citera
2025-04-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indivduelltarbete

1. Indiska röda 200mg (de som fanns för 3-4 år sedan) ohotad etta

2. Stada
3. Sandoz
4. Krka

Så är storleksordningen.
Citera
2025-04-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaco666

KAN vara dessa som florerar i Afrika. Var försiktigt är du snäll. Syntetiska opioder, kan innehålla lite vad som helst.

https://youtu.be/ji6tjiRjbok?si=XPHQxr3ANd4CAt2h

https://youtu.be/jWaNFTAphCE?si=NTQpbFzZoFsjVFAf
Citera
2025-04-13, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Igår fick jag hem två gram o-desmetyltramadol. Jag har ingen knarkvåg hemma så efter att ha resonerat med ChatGPT tog jag pulver i storlek med ett tändstickshuvud och löste upp i vatten. Enligt ChatGPT ska det smaka ännu värre än tramadol men jag kände ingen smak alls. Jag fick heller ingen som helst effekt. Jag måste ha underdoserat rejält. Hur doserar och intar ni o-desmetyltramadol?

Var försiktig.

https://m.psychonautwiki.org/w/index.php?title=O-Desmethyltramadol&_=
Citera
2025-04-14, 22:10
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
KAN vara dessa som florerar i Afrika. Var försiktigt är du snäll. Syntetiska opioder, kan innehålla lite vad som helst.

https://youtu.be/ji6tjiRjbok?si=XPHQxr3ANd4CAt2h

https://youtu.be/jWaNFTAphCE?si=NTQpbFzZoFsjVFAf
Tack som fan.
Då vet man att det är ett och samma företag som tillverkar rävgift som Tamol X, Royal, Trama King osv. Dessa tabletter är menade för att säljas till brukare och inte patienter.
Innan jag såg BBC dokumentären så var jag säker på att de tabletter som kranar kallar "Spanska Tram" alltså Royal med bilder på jordgubbar kommer från skumma fabriker i Indien.
Köp inte skiten.
Citera
2025-04-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Tack som fan.
Då vet man att det är ett och samma företag som tillverkar rävgift som Tamol X, Royal, Trama King osv. Dessa tabletter är menade för att säljas till brukare och inte patienter.
Innan jag såg BBC dokumentären så var jag säker på att de tabletter som kranar kallar "Spanska Tram" alltså Royal med bilder på jordgubbar kommer från skumma fabriker i Indien.
Köp inte skiten.

Så vitt jag vet har "de riktiga" Tamolen inte tillverkats på väldigt länge, företaget/märket har lagt ner.

De tamol x jag köpte för 100år sen var tillverkade i ett hemmalabb, var dock en reko säljare på darkweb som visade både fabrik, innehåll,tester osv.
De tillsammans med de "äkta indiska röda" som florerade under samma tid var top notch.
(Om jag nu inte rör ihop det och tamol x var de röda?)

Idag hade jag hållt mig till välkända märken/producenter som krka,t3,sandoz, activa osv.
Gör du större köp eller handlar av okända, införskaffa test. De kostar inte många kr!
Senast redigerad av firmahasten 2025-04-14 kl. 22:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in