Citat:
Ursprungligen postat av
_Anonym_
Försöker sluta eller iaf trappa ner ordentligt, tar 600 per dag, upp till grammet eller mer när jag vill känna nån som helst effekt.
Ska försöka knarka mig igenom atn, utan att bli hooked på några nya droger. Tanken är att jag ska trappa ner rejält under en vecka när jag har chansen och är ledig från jobbet,
Jag har nu i två dagar kört 50 mg tramadol morgon och tidig eftermiddag tillsammans med liten dos amfetamin, för att inte ligga sängliggandes och tycka synd om mig ( värsta som finns och tiden går i slowmotion)
Fick energi och pumpa ut lite dopamin, men man känner att atn ligger där bak och lurar.
Gick och la mig tidigt och sovit 12 timmar två nätter i rad me hjälp av 1 mg xanor ihop med en stilnoct.
Tänkte köra denna kur tills jag får hem min kratom och sen försöka få tag i lyrica,. Så sen tänkte jag köra kragen ett par dagar sen lyrica ett par dagar, samtidigt som jag trappar ner eller spolar tramadolen helt.
Snurra detta schemat 2 veckor.
Kanske är dömt att misslyckas men är inte den som kör in i kaklet utan vill bara må bra (normalt)
Tror inte jag är klar med tramadol, men inte hållbart att köra 600-800 mg om dagen och inte ens må bra av det.
Men kan jag komma tillbaka till 100-200 mg
Om dagen som jag körde länge så är det bra.
Några andra läkemedel/droger som man kan använda?
Hade egentligen velat hoppa på lågdos kodein sen, som inte går så mycket hjärnan
Men klarar inte av vardagen helt utan nånting nu(tråkiga familjehändelser.
Ville bara skriva av mig, Wish me luck.
Jag tog mig igenom tråkiga familjehändelser på låg men långvarig dos tramadol och fick betala tillbaks varje duckad minut av lidande med ockerränta. Den fysiska biten gick över hyfsat snabbt men sen blev det panikångest och depression. Ingen erfarenhet av andra opiater men tror tyvärr inte kodein är lösningen för utmaningen blir nog snarare serotoninet. Oavsett vilken skit du går igenom med familjen så måste du bearbeta den ”nykter” förr eller senare och blir inte lättare. Inte mening att måla fan på väggen men var observant på depressiva symptom och sök hjälp om det behövs. Klokt att säkra sömnen för går snabbt utför annars men i övrigt ta smällen.
Wish you luck, du fixar det!