2023-07-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
Svalde hela. Bör väll kicka nu?! Har för mig att det brukar ta runt 3 timmar för att nå peak. Aja. Blir o slänga i sig en till.

Akta så du inte får kramp! Effekten kommer säkert smygande kan ta några timmar, ta hellre för lite än för mkt!
Citera
2023-07-26, 20:23
Medlem
Din.Tandborstes avatar
Får fan sitta o snusa starkasts snusen för att få en snudd av opiatrus. 4 stycken. Jävla piss.
Citera
2023-07-26, 21:39
Medlem
Din.Tandborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Akta så du inte får kramp! Effekten kommer säkert smygande kan ta några timmar, ta hellre för lite än för mkt!

Har slängt i mig i 3 mg ikto, ätit och sovit bra. Så på den fronten lär det vara lungt. Börjar slå på nu. Hoppas man undviker andningsdepp bara!
Citera
2023-07-29, 05:07
Medlem
Kan man ta tram efter man druckit alkohol??? Du e lite full
Citera
2023-07-30, 18:29
Medlem
Hej, efter googling och läsning här på forumet har jag förstått att tiparol är samma sak som tramadol. Men vill ändå ha bekräftat om dosen är det samma?

Tex känner man något på 300mg så känner man något på samma mängd gällande tiparol
Citera
2023-08-02, 17:14
Medlem
trytolearn28s avatar
13 kartor tramadol totalt under ca två års tid. 10 tabletter i varje karta x 200 mg. Några dagar uppe i 200 mg men oftast 100,
sällan 50. Hur mycket/lite är det? Någon som kan säga något?

Tacksam för svar!
Citera
2023-08-03, 18:48
Medlem
Snabba svar önskas!

Aldrig köpt eller testat innan men har nu några tabletter hemma som är ljusrosa typ som heter STADA Tramal Retard 200 mg.
Ena sidan är det en understruken omega symbol och den andra sidan står det T3
Fejk eller äkta??
Citera
2023-08-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energy-Andersson
Snabba svar önskas!

Aldrig köpt eller testat innan men har nu några tabletter hemma som är ljusrosa typ som heter STADA Tramal Retard 200 mg.
Fejk eller äkta??

Från och till känns det som att det har varit för mig. Men jag har fått goa rus av den här typen. Att det står Tramal och inte Tramadol har jag inte ens reflekterat över. Utan mitt fokus har varit på att omedelbart trycka ut och inmundiga tabletterna då de har dykt upp i brevlådan.
Senast redigerad av overlevaren 2023-08-05 kl. 14:56.
Citera
2023-08-06, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
jo, varnig för att tollernasen kan falla fort när du lägger av, jag höll upp 7 dagar och tog sen en skaplig dos som jag veckan tidigare fixade lätt, höll på att svimma i 3 timmar, vidrigt.

Nä man ska vara ledig om man ska lägga ner det där och förstås trappa ner före så man är redo, inte som jag bara lägga ner det från en dag till en annan, kroppen chockades svårt.

Jag som har missbrukat opiater 10+år och om jag kört tramadol varje dag i en månad hade jag helst gått coldturkey i med att jag hade haft problem att följa ett avtrappnings schema så coldturkey ökar mina chanser att lyckas. Men självklart har jag kört oxy eller heroin i en längre tid och de kan vara rakt av livsfarkligt o sluta tvärt hade jag trappat av i 2-3 dagar max. Plus coldturkey gör så kroppen snabbare återhämtar sig.
Citera
2023-08-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energy-Andersson
Snabba svar önskas!

Fejk eller äkta??

Det låter som KRKA:as 200mgare dom kommer i en karta med typ hårt papper på är ljus rosa och står T3 på dem de är ganska hårda att tugga sönder, dem är bra inga konstigheter. kan hända att de är någon sorts kopia av dem? för på KRKA:s står det tramadol inte tramal
bästa sättet är att testa dem börja med 100mg. men är de dom KRKA är de riktigt bra kvalle skall du se.

Tänk på att retard betyder att dem är depot tabletter, därför bös tuggas eller delas vid intag för o kunna få en effekt o flumma på dem!

finns så oerhört många olika tram testa o se men var försiktigt 90% chans att det är inga konstigheter och de är säkert bra. Käkat oerhört många olika versioner i mitt liv.
Citera
2023-08-08, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
Tog nyss 600mg tramadol stada retard. Har lite opiat tolerans, tog Subutex för 4 dagar sen. Kan väl inte ligga kvar och blockera? Har väntat 3 och en halv timma. Knappt nått rus. Börjar klia lite nu typ. Kan det ta olika lång tid för olika retard tabletter? Beställd från pålitlig vendor på archetyp.

Sub blockerar inte alls tram.
Citera
2023-08-11, 01:20
Medlem
Tjena allihopa. Går på Sandoz 200mg för tillfället men planerar att sluta när min semester tar slut. Någon som har druckit kratom under tramadol avtändningen? Mådde du bättre eller sämre? Någon som rekommenderar en särskild kratomsort för tramavtändning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in