2017-04-08, 22:14
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timespace
Vita stora tabs från darknet med korsade brytskåror på ena sidan och "Signature" i skrivstil på andra sidan. Ska vara 200mg tram men efter test vet jag inte om det stämmer. Någon som sprungit på tidigare?

Det är Indiska T-dol 200mg. Säljaren säger det är Amerikanska vilket är felaktigt. Jag tyckte T-dol var mycket bra, helt klart 200mg. Det visar bara hur vi alla är olika och hur olika bindesämnen påverkar olika på alla.

Inväntar Spanska 200mg därifrån nu.

Hemofarm 100mg är dock de absolut BÄSTA jag har provat hittils, synd att snubben som hade de slutade..
Citera
2017-04-11, 06:44
Medlem
Jag är en ganska van trammis men tar aldrig när jag dricker, och jag har aldrig fått kramp trots grammet doser, men nu har jag varit utan tram ett tag och har druckit ganska rejält varje dag i ca 2-3 veckor.

Jag undrar lite om det på någon sätt skulle vara "farligt" att bara sluta att dricka en dag och ta tram ist? Eller borde jag hålla upp med alkoholen fler dagar? Tänker lite på kramptröskeln osv. Men jag äter regelbundet iktorivil som är en antiepileptikum / benso ju.
Plus två andra antiepileptika. (Har ej EP,är mot annat) så jag borde väl nästan ha en onslynlig riddarutrustning mot krampanfall om man tänker lite logiskt, eller? Vad tror ni, ska jag ta det lungt ändå, nojar ju sönder ruset om jag inte är säker, sett för mycket hemsk.

Hade vart rätt intressnt att veta ändå om man bortser från alkoholen i frågan, om man nu är garanterad krampri på tram när man regelbundet äter massa antiepileptika utan att ha ep? Sorry om det blev rörigt här nu, behöver min tram, och behöver få bort min onödiga noja med kanske ,
Citera
2017-04-11, 06:50
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Jag är en ganska van trammis men tar aldrig när jag dricker, och jag har aldrig fått kramp trots grammet doser, men nu har jag varit utan tram ett tag och har druckit ganska rejält varje dag i ca 2-3 veckor.

Jag undrar lite om det på någon sätt skulle vara "farligt" att bara sluta att dricka en dag och ta tram ist? Eller borde jag hålla upp med alkoholen fler dagar? Tänker lite på kramptröskeln osv. Men jag äter regelbundet iktorivil som är en antiepileptikum / benso ju.
Plus två andra antiepileptika. (Har ej EP,är mot annat) så jag borde väl nästan ha en onslynlig riddarutrustning mot krampanfall om man tänker lite logiskt, eller? Vad tror ni, ska jag ta det lungt ändå, nojar ju sönder ruset om jag inte är säker, sett för mycket hemsk.

Hade vart rätt intressnt att veta ändå om man bortser från alkoholen i frågan, om man nu är garanterad krampri på tram när man regelbundet äter massa antiepileptika utan att ha ep? Sorry om det blev rörigt här nu, behöver min tram, och behöver få bort min onödiga noja med kanske ,

Oj om du är så nojig ska du kanske inte ta droger.
Fast Tram är inget man snear på.
Två veckor med alkohol är inte en lång period.
Tram (normal dos) blandat med Iktorivil är nog inte farligt.
Citera
2017-04-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Oj om du är så nojig ska du kanske inte ta droger.
Fast Tram är inget man snear på.
Två veckor med alkohol är inte en lång period.
Tram (normal dos) blandat med Iktorivil är nog inte farligt.

Du missförstod helt, jag är mycket väl medveten om att ikto inte är farligt i kombination med Tram, (i rimliga doser) snarare bra, det var ju det som var hela grejen med inlägget. Om det är så bra att det är bombsäkert att hindra krampanfall om man dagligen äter antiepileptika? Klart jag inte slutar ta droger för att jag får lite noja ibland, det är bara ett tecken på att jag har respekt för drogerna och tänker mig för lite extra i vissa perioder bara. Tex som nu när jag levt en lite annan livstil ett tag. Om man bevittnat någon som fått Grand mal anfall någon gång så blir man lite nojig emellanåt när man tänker på det, iaf jag. Det är då jag kan "noja sönder ruset" lite som jag sa, men det är ju sällan och inget jag hade gett upp tram för, hade vart gott att ha något att tänka på som försäkrar en om att allt är lungt om den nu skulle komma bara.
Tack för svar ang alkoholen dock, då är de bara att köra på då:)
Citera
2017-04-12, 05:37
Medlem
Hmm för någon månad sedan blev jag skön på 200 till 300 mg av märket Dolol. Nodd och allt. Nu har jag fått tag på de gulgröna Alkaloid Skopje och blir inte alls lika skön i kroppen. Har bara tagit tram sporadiskt i ca 3 månader nån gång varannan vecka eller ibland varje. Tolerans eller skillnad mellan märken? Någon som testat dessa alkaloid?
Citera
2017-04-12, 12:06
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Hmm för någon månad sedan blev jag skön på 200 till 300 mg av märket Dolol. Nodd och allt. Nu har jag fått tag på de gulgröna Alkaloid Skopje och blir inte alls lika skön i kroppen. Har bara tagit tram sporadiskt i ca 3 månader nån gång varannan vecka eller ibland varje. Tolerans eller skillnad mellan märken? Någon som testat dessa alkaloid?

Olika märken har olika bindningsämnen och påverkar därmed annorlunda.
Kan rekommendera dig Normon 200mg, de som är rosa/ljusröda runda depåtabletter. Slår på riktigt hårt. Jag kände ingenting på 400mg T-dol för jag byggt upp lite tolerans men på 400mg Normon så känns det som jag inte har nån tolerans alls, riktigt skönt
Citera
2017-04-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Olika märken har olika bindningsämnen och påverkar därmed annorlunda.
Kan rekommendera dig Normon 200mg, de som är rosa/ljusröda runda depåtabletter. Slår på riktigt hårt. Jag kände ingenting på 400mg T-dol för jag byggt upp lite tolerans men på 400mg Normon så känns det som jag inte har nån tolerans alls, riktigt skönt
Jag fick tag i Tradolan Retard 100 mg från vanligt svenskt apotek idag. Är de något att ha? Ska jag krossa de för maximal effekt?
Citera
2017-04-12, 19:05
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Jag fick tag i Tradolan Retard 100 mg från vanligt svenskt apotek idag. Är de något att ha? Ska jag krossa de för maximal effekt?

Ja de är mycket bra.
Bara bit på den innan du sväljer så den går i bitar så brukar det snabba på lite.
Citera
2017-04-12, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Ja de är mycket bra.
Bara bit på den innan du sväljer så den går i bitar så brukar det snabba på lite.
Tänkte eftersom det är depot. Är det bättre att krossa hela till ett pulver och svälja med min pillerkrossare eller bättre att tugga den till delar
Citera
2017-04-12, 19:58
Medlem
Krossa om du har krossare de spelar inte så stor roll ba i med skiten
Citera
2017-04-12, 20:14
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Bästa tramadolen som finns på svenska apotek. Dock hårda som fan så man får krossa dom först om man inte gillar att misshandla tänderna.
Citera
2017-04-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Bästa tramadolen som finns på svenska apotek. Dock hårda som fan så man får krossa dom först om man inte gillar att misshandla tänderna.
Låter bra. Så depot effekten försvinner alltså helt om man krossar? Funkar det verkligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in