Citat:
Ursprungligen postat av
TokeUp
Fattar verkligen inte grejjen med tramadol. Jävligt meningslös drog enligt mig...
Första gången jag käkade tram så kände jag aldrig något överhuvudtaget, andra gången var det likadant.Tredje gången tog jag 200mg på en gång vilket resulterade i kallsvettningar, grova pirrningar i hela kroppen och kräknigar, tog lång tid innan allt detta försvann och allt jag kände var väl en lätt värme i magen, inget annat. Nu idag tänkte jag ge det en till chans och började med 150mg och jag kände mig bara varm i magen så jag har fullt på titt som tätt. Totalt har jag ätit 400mg och jag har nu mått väldigt illa i över en timme och spydde precis som en gris

Jag tycker det är sjukt ovärt att man ska må såhär illa utan att få ut något vettigt av det...... Hur upplever ni ruset? Är det bara så att tramadol helt enkelt inte fungerar för mig som det gör för andra?
Ojojo tram kanske inte är för dig för tram ger skönast rus och riktigt välmående + speedad och få saker gjort , det bästa är att man blanda med weed blir tram ruset ännu skönare som man kallar det "fattigmans horshe" men du borde inte ta det för det är väldigt lätt och fastna och det är inte roligt.
Förlåt för stavfel är helt väck på tram 😃😂