2016-05-17, 14:07
Medlem
Jag börjar nu bara må sämre och sämre för varje minut, något speciellt jag kan göra för att slippa detta elände? Jag försöker dricka mycket vatten
Citera
2016-05-17, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokeUp
Fattar verkligen inte grejjen med tramadol. Jävligt meningslös drog enligt mig...
Första gången jag käkade tram så kände jag aldrig något överhuvudtaget, andra gången var det likadant.Tredje gången tog jag 200mg på en gång vilket resulterade i kallsvettningar, grova pirrningar i hela kroppen och kräknigar, tog lång tid innan allt detta försvann och allt jag kände var väl en lätt värme i magen, inget annat. Nu idag tänkte jag ge det en till chans och började med 150mg och jag kände mig bara varm i magen så jag har fullt på titt som tätt. Totalt har jag ätit 400mg och jag har nu mått väldigt illa i över en timme och spydde precis som en gris Jag tycker det är sjukt ovärt att man ska må såhär illa utan att få ut något vettigt av det...... Hur upplever ni ruset? Är det bara så att tramadol helt enkelt inte fungerar för mig som det gör för andra?

Ojojo tram kanske inte är för dig för tram ger skönast rus och riktigt välmående + speedad och få saker gjort , det bästa är att man blanda med weed blir tram ruset ännu skönare som man kallar det "fattigmans horshe" men du borde inte ta det för det är väldigt lätt och fastna och det är inte roligt.

Förlåt för stavfel är helt väck på tram 😃😂
Citera
2016-05-17, 19:22
Medlem
Börjar äntligen må bättre, mår fortfarande lite illa och det kliar något fruktansvärt här å där på hela kroppen... Spydde några gånger till förut... Nä tramadol suger hårt och resten jag har ska jag bränna på bål
Citera
2016-05-20, 23:30
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokeUp
Börjar äntligen må bättre, mår fortfarande lite illa och det kliar något fruktansvärt här å där på hela kroppen... Spydde några gånger till förut... Nä tramadol suger hårt och resten jag har ska jag bränna på bål
Ta en postafen. Brukar dämpa illamåendet rejält. Tar bort klådan med.
Citera
2016-05-23, 21:59
Medlem
grovalarks avatar
Jag kör Cold turkey, tramade i 4 dagar med totalt 3500mg. Jag har just nu 40 graders feber och ett helvete, måste bli ren snabbt därför kan jag inte trappa ner, men är det farligt att ligga såhär sjuk??
Citera
2016-05-24, 04:02
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Jag kör Cold turkey, tramade i 4 dagar med totalt 3500mg. Jag har just nu 40 graders feber och ett helvete, måste bli ren snabbt därför kan jag inte trappa ner, men är det farligt att ligga såhär sjuk??

Det är det inte. Även om du känner ett helvete just nu så går det över inom 3-5 dagar.
Senast redigerad av SnowInformer 2016-05-24 kl. 04:12.
Citera
2016-05-25, 00:10
Medlem
Här kommer en oviktig men nyfiken fråga. Jag är rökare och när jag tar Tramadol så blir jag så sjukt röksugen. Skulle kunna kedjeröka ett helt paket känns det som.

Någon som varit med om detsamma? Någon som vet vad det beror på?
Citera
2016-05-25, 02:06
Medlem
purplepotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerlurpan
Här kommer en oviktig men nyfiken fråga. Jag är rökare och när jag tar Tramadol så blir jag så sjukt röksugen. Skulle kunna kedjeröka ett helt paket känns det som.

Någon som varit med om detsamma? Någon som vet vad det beror på?
Många som upplever samma som dig, men jag undrar också vad det beror på
Citera
2016-05-25, 10:26
Medlem
Lindra , Ta bort Tramadol AT

Hur kan man lindra eller rentutav ta bort tramadol AT ? Jag har tillgång till det mesta, catapresan, lyrica , stilnoc , subutex , roppar osv. Jag har legat på ca 600mg pr dag I ca 4 månader
Citera
2016-05-25, 12:55
Medlem
Zer0Shits avatar
Hur ska du få bort ATn du får av någon av dessa preparat sedan då? Ta smällen som en man istället.
Citera
2016-05-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storfinkel
Hur kan man lindra eller rentutav ta bort tramadol AT ? Jag har tillgång till det mesta, catapresan, lyrica , stilnoc , subutex , roppar osv. Jag har legat på ca 600mg pr dag I ca 4 månader

Lyrica tar bort avtändingen kanske 80-90% men akta så du inte fastna på det istället när lyricans avtänding är kanske 10 gånger värre.
Citera
2016-05-25, 19:59
Medlem
Finns det några 100 mg Tramadol som ser ut som typ fluortabletter? Runda, vita och helt släta. Ingen skåra/text/siffra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in