Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Vad brukar ni pröjsa för 100x100?
Beroende på vart i Sverige du befinner dig, billigast i söder kan vara 100kr kartan och dyrast i norr kan vara 200kr kartan. Så allt ifrån 1000kr-2000kr, sjystast brukar vara att mötas halvägs, så 1500kr hade jag betalat max.
Citat:
Ursprungligen postat av Chomsky
Har tagit tramadol varje dag i en vecka nu. 500-700mg per dygn. Hur jobbig AT kan jag vänta mig, och när börjar den?
All AT är olika från människa till människa, vissa hade ev. inte fått AT öht medans några säkerligen hade fått en AT som liknar heroin AT eller värre.
Det som brukar likna AT är i alla fall: Svettningar, Dålig mage (diarré), feber, rastlöshet och depression.
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Jag lånar tråden liten, och vill först och främst påpeka att jag INTE letar efter någon sorts försäljare nu!
Jag undrar endast hur alla ni hittar dessa försäljare av i detta fall Tramadol? Man går ju gärna inte fram till random Joe och frågar om han har Tramadol till försäljning?
Som sagt, frågan är mer riktad till "problematiken" med att hitta någon som säljer/kan fixa!
Obs igen, jag skriver inte detta i kranfiske syfte!
Förhoppningsvis så dom som brukar tram brukar oftast och troligtvis känna någon "pundar-polare" som sysslar eller använder droger själv. Även fast dom inte själva brukar tramadol kan man ju ändå be snubben kolla runt. Går polaren tex. på speed så kan man ju be honom att fråga sin kran om tramadol går att fixa.
Att gå runt på stan och fråga randoms om dom tex. säljer tramadol är nog inte att rekommendera. Dock tog det bara 2 min för min kompis att bli erbjuden att köpa sub på plattan i STHLM så man kan ju fråga pundarna där också.
Sedan kan man ju köpa på FP på nätet dock brister deras tramadol i kvalité imo och andra som tycker det med.
Något jag själv lyckats med några gånger är att fråga kompisar som tex. skadat sig eller har en kronisk sjukdom och äter tramadol om man inte kan få köpa av dom.
Tex. Om han har någon skada som tex. diskbråck och får tramadol utskrivet så säljer han det och köper starkare saker för pengarna.