Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-03, 01:01
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Det här med grapefruktjuice, har något provat det och kan säkerställa vad det egentligen ger för effekt?
Jag provade sist, fick i mig 2-3dl ca 2 timmar innan tramadol-intag, vanligtvis tar det 2-3 timmar innan ruset når sitt peak och denna gången tog det 1-2 timmar. Jag kände också av tramadolen redan efter 30 minuter vilket har tagit minst en timme innan.
Inte lätt att dricka skiten när det nästintill smakar värre än tramadolpulver
Vad är era erfarenheter?
Men va fan? Man the fuck up! Röd grape är ju riktigt god ju. Fan jag sveper en halv till en liter lätt. Håll för näsan när du dricker då?
Citera
2011-03-03, 01:35
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Men va fan? Man the fuck up! Röd grape är ju riktigt god ju. Fan jag sveper en halv till en liter lätt. Håll för näsan när du dricker då?

Fick för mig att röd grape var fel, så köpte tropicana's golden grape och det tog emot måttligt när jag klunkade. Jag vet inte om röd eller gul spelar någon roll men något sa mig att röd inte fungerade.
Citera
2011-03-03, 04:27
Medlem
Holktomtens avatar
Har en fråga angående biverkningar på tramadol. Är det vanligt att man får en brinnande känsla i benen och har svårt att sitta still efter ett kortvarigt bruk av tramadol? Har nämligen känt känslan innan när jag tagit tramadol enstaka gånger och i i helgen tog jag 150 mg på fredan och på lördan. Och sen i söndags har jag haft denna känslan i benen. Så undrar om det är tramadolen eller om det är något annat ?

Har haft väldigt svårt och sova pågrund av denna känslan, just därför jag sitter o skriver detta inlägget kl halv 5.
Senast redigerad av Holktomten 2011-03-03 kl. 04:30.
Citera
2011-03-03, 10:18
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holktomten
Har en fråga angående biverkningar på tramadol. Är det vanligt att man får en brinnande känsla i benen och har svårt att sitta still efter ett kortvarigt bruk av tramadol? Har nämligen känt känslan innan när jag tagit tramadol enstaka gånger och i i helgen tog jag 150 mg på fredan och på lördan. Och sen i söndags har jag haft denna känslan i benen. Så undrar om det är tramadolen eller om det är något annat ?

Har haft väldigt svårt och sova pågrund av denna känslan, just därför jag sitter o skriver detta inlägget kl halv 5.

Något jag märkt av ibland men endast den första timmen efter intag men det låter ju inte särskilt kul att gå omkring med en brinnande känsla i benen i flera dagar?
Citera
2011-03-03, 10:54
Medlem
likeithards avatar
Vad brukar ni pröjsa för 100x100?
Citera
2011-03-03, 11:34
Bannlyst
Har tagit tramadol varje dag i en vecka nu. 500-700mg per dygn. Hur jobbig AT kan jag vänta mig, och när börjar den?
Citera
2011-03-03, 13:47
Medlem
Audacias avatar
Jag lånar tråden liten, och vill först och främst påpeka att jag INTE letar efter någon sorts försäljare nu!

Jag undrar endast hur alla ni hittar dessa försäljare av i detta fall Tramadol? Man går ju gärna inte fram till random Joe och frågar om han har Tramadol till försäljning?

Som sagt, frågan är mer riktad till "problematiken" med att hitta någon som säljer/kan fixa!

Obs igen, jag skriver inte detta i kranfiske syfte!
Citera
2011-03-03, 14:05
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Vad brukar ni pröjsa för 100x100?

Beroende på vart i Sverige du befinner dig, billigast i söder kan vara 100kr kartan och dyrast i norr kan vara 200kr kartan. Så allt ifrån 1000kr-2000kr, sjystast brukar vara att mötas halvägs, så 1500kr hade jag betalat max.

Citat:
Ursprungligen postat av Chomsky
Har tagit tramadol varje dag i en vecka nu. 500-700mg per dygn. Hur jobbig AT kan jag vänta mig, och när börjar den?

All AT är olika från människa till människa, vissa hade ev. inte fått AT öht medans några säkerligen hade fått en AT som liknar heroin AT eller värre.
Det som brukar likna AT är i alla fall: Svettningar, Dålig mage (diarré), feber, rastlöshet och depression.

Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Jag lånar tråden liten, och vill först och främst påpeka att jag INTE letar efter någon sorts försäljare nu!

Jag undrar endast hur alla ni hittar dessa försäljare av i detta fall Tramadol? Man går ju gärna inte fram till random Joe och frågar om han har Tramadol till försäljning?

Som sagt, frågan är mer riktad till "problematiken" med att hitta någon som säljer/kan fixa!

Obs igen, jag skriver inte detta i kranfiske syfte!

Förhoppningsvis så dom som brukar tram brukar oftast och troligtvis känna någon "pundar-polare" som sysslar eller använder droger själv. Även fast dom inte själva brukar tramadol kan man ju ändå be snubben kolla runt. Går polaren tex. på speed så kan man ju be honom att fråga sin kran om tramadol går att fixa.
Att gå runt på stan och fråga randoms om dom tex. säljer tramadol är nog inte att rekommendera. Dock tog det bara 2 min för min kompis att bli erbjuden att köpa sub på plattan i STHLM så man kan ju fråga pundarna där också.
Sedan kan man ju köpa på FP på nätet dock brister deras tramadol i kvalité imo och andra som tycker det med.
Något jag själv lyckats med några gånger är att fråga kompisar som tex. skadat sig eller har en kronisk sjukdom och äter tramadol om man inte kan få köpa av dom.
Tex. Om han har någon skada som tex. diskbråck och får tramadol utskrivet så säljer han det och köper starkare saker för pengarna.
Citera
2011-03-03, 14:50
Medlem
dundermusen666s avatar
Hej!
Äter tram av och till och har gjort så i ganska många år, sitter just nu med löjligt höga doser
ca 24st 50mg om dagen, och har i bland varit uppe i 30st om dagen.

Har på senare tid börjat fundera vilka skador detta kan leda till förutom då dom
direkta obehagen med magen, aptiten, sömn osv osv.

Är det levern som far mest illa eller riskerar jag blödande magsår eller liknande?
Tacksam för svar.
Citera
2011-03-03, 16:03
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundermusen666
Hej!
Äter tram av och till och har gjort så i ganska många år, sitter just nu med löjligt höga doser
ca 24st 50mg om dagen, och har i bland varit uppe i 30st om dagen.

Har på senare tid börjat fundera vilka skador detta kan leda till förutom då dom
direkta obehagen med magen, aptiten, sömn osv osv.

Är det levern som far mest illa eller riskerar jag blödande magsår eller liknande?
Tacksam för svar.

Jag tror faktiskt att det är minnet som du skadar mest, har brukat tramadol i över ett år och jag märker att minnet är inte vad det borde vara, glömmer lätt småsaker osv. behöver skriva komihåg-lappar för att inte glömma bort småsaker som tex. tvätttid.
Citera
2011-03-03, 16:03
Medlem
Back on track, och nu jävlar.. Haha..

Efter 400mg i lördags, och faktiskt en jäävligt skön kväll/natt/morgon.. Så kände jag att det fan är värt att bara ta 1-2ggr per vecka, och få riktiga 'ruset' istället för att gå och småpeta piller hela dagarna.

Så, nu har jag inte tagit en enda tramadol sen i lördags. Det har varit jobbigt av och till, och att sova har varit absolut värst. Fick mig några sömntabletter, som inte ger så jävla mycket, men jag kan slappna av iallafall och sova hela natten.

Cred till mig, jag är nöjd och stolt över mig själv!
Nu längtar jag till söndag, då jag hade tänkt att unna mig själv en skön kväll i min ensamhet..
Citera
2011-03-03, 16:06
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungForever
Nu längtar jag till söndag, då jag hade tänkt att unna mig själv en skön kväll i min ensamhet..
Vist fan håller du med om att dessa sköna kvällar i sin egna ensamhet förgyller livet en gnutta...
Vissa drar en brakfylla varje helg medans vi knaprar tramadol, om det är rätt eller fel tycker jag att det är upp till var och en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in